همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

چگونه تقویم های سفارشی می توانند برند شما را برجسته کنند؟

دانستنی

وقتی به اصطلاح برند برجسته اشاره می‌کنیم، شاید برندهای مشهور جهان در ذهنتان نقش ببندد. برندهایی که بعد از گذشت سال ها، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند و مشتریان آن ها روز به روز افزایش می‌‎یابد. اما همان گونه که می‌دانید، هیچ برندی در عرض یک شبانه روز برجسته نشده است و این فرایند مدتها زمان خواهد برد. در این مقاله به تأثیر یکی از رایج ترین هدایای سازمانی در برجسته سازی برند می‌پردازیم؛ چگونه تقویم های سفارشی می توانند برند شما را برجسته کنند؟ مزایای تقویم رومیزی چیست؟با ما در ادامه این مطلب همراه باشید!

مزایای تقویم رومیزی چیست؟ بازاریابی با تقویم

مزایای استفاده از تقویم های رومیزی سفارشی در بازاریابی

دنیای امروز انسان‌ها، دنیایی پر از رقابت و چالش است؛ به گونه‌ای که وقت شناسی و نظم در آن اهمیت بالایی دارد. ابزارهای مختلفی برای زمان بندی و برنامه ریزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان گفت یکی از ابزارهای کلیدی در زمان بندی، تقویم است. اما قسمت جالب ماجرا را می‌توان سفارشی کردن این تقویم ها و امکان تولید آن ها به صورت اختصاصی دانست. ویژگی مهمی که این محصولات را به یک گزینه مناسب و کارآمد تبدیل می‌کند. اگر تا به حال با تقویم های اختصاصی شرکتی مواجه شده باشید، از تفاوت میان آن ها و یک تقویم ساده آگاه هستید. کاربرد هر دو تقویم برای استفاده شخصی یکسان است اما اگر بخواهیم این مورد را از نگاه دیگری بررسی کنیم، در اصل تقویم های شرکتی هدفی تجاری را دنبال می کنند و جنبه بازاریابی با تقویم دارند. اما مزایای تقویم رومیزی سفارشی چیست؟در ادامه تعدادی از مهم ترین مزیت های این ابزار در زمینه بازاریابی و تجارت را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

چرا تقویم سفارشی برای برند مفید است؟

1- نمایش مداوم برند

اینکه به صورت مداوم و در هر زمانی دیده شوید، یک ویژگی منحصر به فرد در تقویم های سفارشی است! برای مثال اگر برای تبلیغات در فضای مجازی هزینه کنید به صورت هفتگی یا ماهانه باید هزینه‌ای را پرداخت کنید،  اما این مورد در تقویم های تبلیغاتی کاملا متفاوت است. در واقع شما یک بار تیراژ مد نظرتان را سفارش می‌دهید و پس از آن تا مدت‌ها دیده می‌شوید! حتی در روزهای پایانی سال هم ممکن است تقویمی که در ابتدای سال چاپ کرده اید، توسط یک شخص جدید دیده شود و مشتری جدیدی جذب کنید! این ویژگی به شما فرصتی می‌دهد که برندتان به‌طور مداوم در مقابل چشم مشتریان قرار گیرد. هر بار که افراد به تقویم نگاه می‌کنند، نام و لوگوی برند شما به آنها یادآوری می‌شود.

2- ایجاد حس وفاداری به برند

ارائه تقویم‌های سفارشی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی یا حتی بخشی از خرید، می‌تواند حس ارزشمندی در مشتری ایجاد کند. این نه تنها به افزایش وفاداری مشتری کمک می‌کند، بلکه نشان‌دهنده توجه شما به نیازهای مشتریان است. از این جهت بسیاری از مشتریان پس از دریافت تقویم سفارشی، حس وفاداری به برند پیدا می کنند و پس از آن احتمال خرید آن ها از برند شما بیشتر خواهد شد. گاهی چنین هدایایی می توانند مشتریانی دائمی برای شما فراهم کنند و از طریق معرفی آن ها، مشتریان دیگری به دست آورید! از این جهت، ایجاد حس وفاداری به برند یکی از اصلی ترین مزایای تقویم رومیزی است.

3- شخصی‌سازی برند

همان طور که می‌دانید جلوه های بصری نقش مهمی در جذب مخاطب دارند، به همین دلیل امروزه هر شرکتی برای تبلیغات شخصی سازی انجام می‌دهد. تقویم‌های سفارشی به شما اجازه می‌دهند تا طراحی، پیام‌ها و تصاویر خاص برند خود را به شکلی که مخاطب هدف شما بیشتر با آن ارتباط برقرار کند، پیاده‌سازی کنید. این شخصی‌سازی کمک می‌کند برند شما به شیوه‌ای انحصاری دیده شود و در ذهن مخاطبان به یاد ماندنی‌تر باشد. می توانید تقویم سفارشی را در قالب یک پکیج به همراه دیگر لوازم اداری به مشتریان یا کارمندان خود هدیه دهید.

4-  ایجاد تصویری حرفه ای و برجسته از برند

از دیگر مزایای تقویم رومیزی می توان به ایجاد تصویر حرفه ای از برند اشاره کرد. چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۴ لوگو و عناصر بصری برند شما را به نمایش می گذارد و در صورتی که از طرح های زیبا استفاده کنید، دیگران شما را به عنوان یک برند حرفه‌ای می‌بینند. وقتی برند شما به عنوان یک برند حرفه ای در میان مخاطبان شناخته شود، ناخودآگاه مشتریانی خاص پسند را به سوی خود جذب می‌کنید که علاقمند هستند از شرکت های برجسته خرید کنند. اگر می‌خواهید تصویری حرفه ای از برند خود را در قالب تقویم تبلیغاتی سفارشی به نمایش بگذارید، بهتر است از طراحان حرفه ای گرافیک در زمینه های بصری تقویم اختصاصی کمک بگیرید.

مزایای تقویم رومیزی و تقویم های سفارشی

5- افزایش شناخت برند

شناخت برند شما توسط مشتریان یک شبه انجام نمی‌گیرد، بلکه ممکن است مدت‌ها زمان ببرد. در این بین نوع مارکتینگ شما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اینکه از چه تکنیک هایی برای نمایش محصولات خود به مخاطبان استفاده کنید یا چقدر روی عناصر تبلیغاتی خود کار کنید. یکی از مزایای تقویم رومیزی، همین افزایش شناخت برند است و هر سال با چاپ تقویم سفارشی شرکتتان می‌توانید شناخت دیگران نسبت به کسب و کارتان را افزایش دهید.

6- هزینه‌پذیری و بازگشت سرمایه

اگر به قیمت تقویم تبلیغاتی اختصاصی نگاهی بیاندازید و آن را با دیگر هدایای سفارشی مقایسه کنید، متوجه قیمت مناسبت این محصول می‌شوید. قیمتی که کار را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها راحت می‌کند و آن ها می‌توانند با بودجه‌ای کم تیراژ بالایی از تقویم های سفارشی را تحت برند خود چاپ کنند. تقویم‌های سفارشی معمولاً هزینه مناسبی دارند و در عین حال به دلیل استفاده طولانی‌مدت، بازگشت سرمایه بسیار خوبی به دنبال دارند. به طور کلی هزینه‌ای که برای تولید این ابزار بازاریابی صرف می‌کنید در مقایسه با تأثیر ماندگاری که در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند، بسیار کم است.

انتخاب طرح و محتوای مناسب برای تقویم های سفارشی

در ابتدای این مطلب نیز به اهمیت جلوه های بصری در تقویم های سفارشی اشاره کرده ایم. اگر قصد دارید به بهترین شکل ممکن از این نوع بازاریابی نتیجه بگیرید، بهتر است پیش از سفارش تقویم رومیزی شرکتتان، از تعدادی طراح گرافیک کمک بگیرید. برای مثال برای طراحی کاور تقویم تبلیغاتی از چند طراح بخواهید که کاورهای مختلفی با استفاده از رنگ سازمانی و لوگوی شما طراحی کنند و در نهایت بهترین کاور را برای تقویم سفارشی خود انتخاب کنید. امکان تغییر و اختصاصی سازی صفحات داخلی تقویم نیز وجود دارد، از این رو می‌توانید لوگو و نام برند خود را در صفحات چاپ کنید. پیشنهاد دیگر این است که مناسبت های مهم را به شیوه ای علامت گذاری کنید که ارتباط میان آن‌ها  و کسب و کار شما مشخص باشد. با توجه به اهداف شرکتتان، مناسبت های مهم را تعیین کنید و پیام برندتان را ارائه دهید.

نمونه هایی از تقویم های سفارشی موفق در کسب و کارها

تقویم سفارشی و تأثیر آن بر کسب و کارها

تقویم مدل لندمارک یکی از موفق ترین تقویم های سفارشی برای چاپ در تیراژ بالا به شمار می رود. این محصول در کنار ارائه تقویم، جاخودکاری و تعدادی برگه نوت را در اختیاز مخاطب قرار می دهد که با توجه به قیمت این محصول، ویژگی های مناسبی است!

چگونه تقویم های سفارشی برای برند شما تأثیرگذار است؟

دیگر محصول برتر در زمینه هدایای سازمانی، تقویم رومیزی یادداشت دار است. این تقویم به گونه ای طراحی شده است که در قسمت پایینی دو محفظه برای کاغذهای یادداشت قرار گرفته و تقویم بالای آن قرار دارد. این تقویم قابلیت جمع شدن نیز دارد.

بهترین تقویم سفارشی برای کسب و کار

ست رومیزی مدل جیر، انتخابی مناسب به عنوان یک پکیج سازمانی است. اگر قصد دارید برای کارمندان خود پکیجی شامل سررسید و تقویم رومیزی تهیه کنید، این محصول را از دست ندهید!

ست سیلور گاموت

این ست نیز مانند ست جیر شامل یک پکیج سررسید و سالنامه است که با توجه به رنگبندی و کیفیت ساخت، از بهترین گزینه های تقویم سفارشی به شمار می رود.

سوالات متداول
01چرا تقویم های سفارشی هدایای سازمانی خوبی هستند؟

به این دلیل که در کنار قیمت مناسب، یک ابزار کاربردی محسوب شده و هویت بصری برند را به نمایش می گذارد.

02تقویم سفارشی چه تأثیری بر ذهن مخاطبان می گذارد؟

مخاطبان پس از مشاهده تفویم اختصاصی شما، از حرفه ای بودن و برجسته بودن برند شما مطمئن می شوند.

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232