همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

راهنمای خرید تقویم رومیزی؛ لیست کامل نکات

آموزش

قرار است برای یک جلسه کاری برنامه ریزی کنید یا در فکر رفتن به مسافرت آخر هفته هستید؛ اول از همه به سراغ چه ابزاری می‌روید؟ بی شک جواب تقویم رومیزی است! تقویمی که هم در خانه و هم در محیط کار استفاده می‌کنید. تقویم رومیزی از آن دسته محصولاتی به شمار می‌رود که تمام روزهای سال با آن سر و کار دارید و حتی روزهایی که برنامه خاصی ندارید، آن را مشاهده می‌کنید.

راهنمای خرید تقویم رومیزی؛ لیست کامل نکات

قرار است برای یک جلسه کاری برنامه ریزی کنید یا در فکر رفتن به مسافرت آخر هفته هستید؛ اول از همه به سراغ چه ابزاری می‌روید؟ بی شک جواب تقویم رومیزی است! تقویمی که هم در خانه و هم در محیط کار استفاده می‌کنید. تقویم رومیزی از آن دسته محصولاتی به شمار می‌رود که تمام روزهای سال با آن سر و کار دارید و حتی روزهایی که برنامه خاصی ندارید، آن را مشاهده می‌کنید. در این مطلب یک راهنمای جامع برای خرید تقویم رومیزی در اختیار شما گذاشته‌ایم، تا تجربه بهتری از خرید این محصول را برای شما رقم بزنیم. در ادامه مطلب راهنمای خرید تقویم رومیزی با ما همراه باشید.

راهنمای کامل خرید تقویم رومیزی و صفر تا صد نکات کلیدی

تقویم را می‌توان پرکاربردترین ابزار برای زمان بندی، اطلاع از مناسبت‌ها و برنامه ریزی دانست. نه از آن وسایلی که بعضی روزها و در شرایطی خاص به کارتان می‌آید، بلکه ابزاری که در تمام طول سال برای شما کاربردی خواهد بود! تاریخچه سالنامه و تقویم رومیزی در جهان به قرن‌ها پیش و روزهایی باز می‌گردد که انسان به یک نتیجه مهم رسید: شمردن روزها و اطلاع از گذر زمان. از این رو در سراسر جهان گاه شماری (تقویم اولیه) رایج شد و رفته رفته با استفاده از نجوم تغییراتی در این گاه شماری‌ها به وجود آمد. در نهایت این تغییرات به دستاورد ساخت یک تقویم کامل بدل گشت.

راهنمای خرید تقویم رومیزی؛ از تقویم رومیزی پانچی تا تقویم رومیزی یادداشت دار

پیش از مشاهده راهنمای خرید تقویم رومیزی، بهتر است هدف خود را از خرید تقویم رومیزی معین کنید. می‌خواهید چند عدد تقویم رومیزی برای استفاده شخصی بخرید، یا قرار است برای کسب و کارتان تقویم رومیزی سفارش دهید؟ زیرا هنگامی که قصد سفارش تیراژ بالایی از تقویم رومیزی را برای کارکنان خود داشته باشید، چالش‌های مختلفی را تجربه می‌کنید که گاهی انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. در ادامه این مطلب راهنمای کامل خرید تقویم رومیزی را برای شما قرار داده‌ایم، پس با ما همراه باشید.

1- سفارشی سازی را در اولویت قرار دهید

اگر قصد سفارش تقویم رومیزی تحت برند خود را دارید، این مورد بسیار مهم است! از یک طرح با لوگو و رنگ سازمانی برندتان روی  کاور تقویم رومیزی استفاده کنید و با استفاده از فویل کوب، جذابیت آن را به نمایش بگذارید؛ می‌توانید در صفحات داخلی تقویم رومیزی تصاویر کسب و کارتان را قرار دهید و در صفحات ویژه تقویم هر ماه لوگوی خود را درج کنید. در واقع شما با انجام این نوع سفارشی سازی نه تنها مشتریان بیشتری کسب می‌کنید، بلکه تجربه ماندگاری را برای کارکنان برند خود فراهم خواهید کرد.

2- به نوع صحافی تقویم توجه کنید

شاید از نظر شما نوع صحافی تنها در محصولاتی نظیر کتاب یا دفتر مهم باشد. اما بهتر است توجه داشته باشید که تولید تقویم‌های رومیزی نیز مانند سررسید 1404 با چند نوع صحافی مختلف انجام گرفته و توجه به نوع صحافی می‌تواند تأثیر بالایی در فرایند خرید تقویم رومیزی داشته باشد. پیش از چاپ تقویم اختصاصی نوع صحافی تقویم رومیزی را بررسی کنید و با توجه به نیاز برند خود انتخاب کنید. صحافی تقویم‌های رومیزی مانند دیگر صحافی‌های رایج در انواع کلاسوری، فنری و با چسب انجام می‌گیرد.

چطور تقویم رومیزی سفارش بدیم؟ مراحل خرید تقویم رومیزی اداری

3- به نوع طراحی تقویم رومیزی توجه کنید

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که کدام نوع تقویم را سفارش دهید؛ تقویم رومیزی فانتزی یا تقویم رومیزی شرکتی؟ همان طور که در ابتدای مطلب به تنوع تقویم‌های رومیزی اشاره کردیم، بهتر است نوع تقویم رومیزی منتخب شما با نیازو اهداف برند شما تطابق داشته باشد. اگر قصد سفارش تعدادی تقویم رومیزی برای محیطی کاملا رسمی و اداری را دارید، بهتر است از خرید مدل‌های فانتزی اجتناب کنید. تقویم رومیزی فانتزی نسبت به تقویم رومیزی اداری طراحی کاملا متفاوتی دارد و در بیشتر محیط‌های اداری قابل استفاده نیست. به همین دلیل اگر می‌خواهید تقویمی مناسب محیط اداری بخرید، تقویم رومیزی شرکتی یا تقویم رومیزی اداری 1404 را انتخاب کنید.

4- به امکانات تقویم رومیزی توجه کنید

با توجه به این که تنوع بالایی در تقویم‌های رومیزی وجود دارد، انتخاب یک مدل از بین آن ها دشوار است؛ به ویژه هنگامی که هدف شما تهیه تعدادی تقویم رومیزی خاص برای برندتان باشد و بخواهید چنین تقویم‌هایی را به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز به آن‌ها بدهید. پیش از سفارش تقویم رومیزی باید به امکانات تقویم رومیزی توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای مثال اگر محیط کار برند شما کاملا اداری است، بهتر است تقویم رومیزی یادداشت دار تهیه کنید تا کارمندان در کنار ابزار تقویم، از صفحات نوت آن نیز استفاده کنند.

5- جنس کاغذ تقویم رومیزی

یک تفاوت اساسی میان جنس کاغذ تقویم رومیزی و دیگر محصولات چاپی نظیر سررسید ۱۴۰۴ وجود دارد؛ کاغذ گلاسه و تحریر. تقویم رومیزی با کاغذهای تحریر از گرماژ 135 گرمی به بالا ساخته می‌شود، در حالی که صفحات داخلی سررسید یا یک کتاب با کاغذ تحریر و گرماژی پایین تر از 90 به تولید می‌رسد. با توجه به تفاوت نمایش رنگ‌ها در کاغذ گلاسه، صفحات تقویم رومیزی با زیبایی و شفافیت بیشتری همراه است. با این حال بهتر است پیش از چاپ تقویم اختصاصی، گرماژ صفحات و جنس کاور تقویم رومیزی را در نظر داشته باشید.

6- پایه تقویم رومیزی

پایه تقویم رومیزی به صورت مستقیم روی کارکرد تقویم در دراز مدت تأثیرگذار است. اگر می‌خواهید درباره پایه‌های تقویم رومیزی اطلاع بیشتری کسب کنید، مقاله انواع پایه تقویم رومیزی را از دست ندهید. در یک بررسی کلی می‌توان گفت پایه پلاستیکی نظیر پلکسی، گزینه خوبی برای تقویم رومیزی است و در کنار دیگر گزینه‌ها (پایه چوبی یا مقوایی) از نظر مقاومت برتری دارد. بسیاری از مدل‌های تقویم رومیزی خاص با پایه‌های پلکسی وارد مرحله تولید می‌شوند که از نظر قیمت تقویم رومیزی مناسب هستند.

7- پیش از سفارش بودجه مورد نظر را تعیین کنید

تعیین بودجه و سرمایه مورد نیاز پیش از خرید تقویم رومیزی را فراموش نکنید! چرا که فرایند تولید تقویم رومیزی تبلیغاتی پیچیده و به صورت مرحله‌ای است. این امکان وجود دارد که نسخه اولیه تقویمی که در نظر گرفته‌اید قیمت بالایی نداشته باشد و پس از انجام مراحلی مانند فویل کوب روی جلد و… شاهد افزایش قیمت نهایی در لیست قیمت تقویم رومیزی 1404 شوید. در این صورت ممکن است بودجه در نظر گرفته شما با قیمت نهایی تقویم رومیزی سفارشی همخوانی نداشته باشد، پس بهتر است به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید.

آموزش سفارش تقویم رومیزی و نکات مهم در چاپ تقویم اختصاصی

8- هدایای مکمل همراه با تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یک هدیه ویژه عید به حساب می‌رود و هر سال یک بار خریداری چنین هدایای انجام می‌گیرد. به طور معمول شرکت‌ها تقویم رومیزی را همراه با سررسید و اقلامی دیگر هدیه می‌دهند. برای مثال اگر یک تقویم رومیزی لاکچری را به همراه هدایایی گران قیمت در نظر دارید، ست مدیریتی بهترین انتخاب خواهد بود. اگر می‌خواهید هدیه مکملی در کنار تقویم رومیزی تهیه کنید، بهتر است به فکر یک ست سررسید و تقویم رومیزی باشید یا در کنار تقویم، اقلامی مانند خودکار، جاسوییچی و… هدیه دهید.

9- بسته بندی و جعبه تقویم

بسته بندی و ظاهر یک هدیه در نگاه اول اثرگذاری بالایی به همراه دارد. اگر می‌خواهید تقویم رومیزی را در قالب یک ست هدیه دهید، از جعبه هارد باکس غافل نشوید؛ چرا که این نوع جعبه ظاهر شکیل و زیبایی به ست مدیریتی می‌دهد. برای بسته بندی تقویم رومیزی در تیراژ بالا بهتر است از جعبه‌های چاپی اختصاصی نیز استفاده کنید، به نحوی که نام برند و لوگوی خود را روی آن ها درج کنید تا تبلیغات شما گسترده‌تر به نظر بیاید. شما می‌توانید از یک مرکز فروش تقویم رومیزی، جعبه‌های اختصاصی شده خود را نیز سفارش دهید.

نکات مهم سفارش تقویم رومیزی

ممکن است تصور کنید که چاپ تقویم اختصاصی ساده و به سرعت انجام پذیر است، اما هنگامی که می‌خواهید تیراژ بالایی از تقویم رومیزی را به صورت اختصاصی سفارش دهید، اوضاع کمی متفاوت می‌شود! پیش از هر چیزی باید آیتم‌های(افزودنی) اختصاصی سازی تقویم رومیزی برندتان را در نظر داشته باشید؛ آیا می‌خواهید روی کاور تقویم رومیزی لوگو و نام برند را درج کنید یا قصد دارید حتی صفحات داخلی را نیز تغییر دهید؟ در ادامه نکات مهم سفارش تقویم رومیزی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • استفاده از رنگ سازمانی خود در سفارشی سازی تقویم رومیزی را فراموش نکنید.
  • طرح دلخواه خود را بر اساس استاندارد چهار رنگ برای چاپ ارسال کنید.
  • از یک طرح مینیمال و فونت خوانا روی طرح سفارشی خود استفاده کنید.
  • یک طرح تقویم رومیزی لاکچری مطابق با نوع کسب و کارتان انتخاب کنید تا به نحو بهتری با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
  • دو تا سه ماه پیش از سال نو اقدام به سفارش تقویم رومیزی کنید تا فرصت همکاری با مراکز برتر چاپ و تولید را از دست ندهید.
  • متریال و کیفیت ساخت را جدی بگیرید.
  • از کیفیت محتوای چاپی خود غافل نشوید.
  • از یک مرکز فروش تقویم رومیزی معتبر، سفارش را انجام دهید.
  • قیمت تقویم رومیزی به آیتم‌های مختلفی بستگی دارد، پس پیش از خرید، به آیتم‌های افزودنی دقت کنید.
مزایای خرید تقویم رومیزی و عوامل مؤثر در قیمت تقویم رومیزی

کاربردهای تقویم رومیزی؛ از برنامه ریزی تا تبلیغات

تقویم کشور ما ترکیبی از سه تقویم شمسی، قمری و میلادی است. از این جهت که هر سه تقویم کاربردی هستند و جهت اطلاع از مناسبت‌ها به مجموعه‌ای از آن ها احتیاج داریم. با این حال یک تقویم رومیزی 1404 نسبت به مدل‌های دیگر از کاربردهای بیشتری برخوردار است. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین مزایا و کاربرد تقویم رومیزی اشاره می‌کنیم:

  • زمان بندی بهتر
  • دارای مناسبت‌ها، تعطیلات و لیست روزهای جهانی
  • مناسب برنامه ریزی
  • دارای رویدادهای مهم هر ماه
  • امکان یادداشت و علامت گذاری
  • قابل استفاده در محیط‌های مختلف
  • ابزاری قدرتمند برای تبلیغات و برندینگ
  • تنوع بالا در شخصی سازی

در مورد تقویم‌‌های رومیزی بهتر است به اهمیت استفاده از این وسیله در کسب و کارهای امروزی اشاره کنیم. دنیای حال حاضر به واسطه تکنولوژی و پیشرفت روز افزون، فرصت‌های بی شماری را برای صاحبان برند ایجاد کرده است. فرصت‌هایی که به واسطه آن می‌توان به موفقیتی بزرگ دست یافت و یکی از کلیدی‌ترین راهکارهای مؤثر در آن، تبلیغات گسترده است. شاید تا به حال بارها با هدایای تبلیغاتی شرکت‌های دیگر مواجه شده باشید؛ هدایایی که در نگاه اول جنبه‌ای کاربردی دارد، اما هنگامی که جزئیات آن را می‌بینید متوجه نوعی تبلیغات حرفه‌ای و کاربردی می‌‎شوید! تقویم رومیزی، سررسید تبلیغاتی و… همگی از هدایای تبلیغاتی برتر به شمار می‌روند.

 

 

سوالات متداول
01بهترین راه برای سفارشی سازی تقویم رومیزی چیست؟

استفاده از رنگ و لوگو سازمانی روی کاور و صفحات داخلی، بهترین راه برای شخصی سازی تقویم است.

02چرا باید طرح دلخواه خود را با استاندارد چهار رنگ منتشر کنیم؟

زیرا در صورت عدم استفاده از استاندارد چاپ چهار رنگ، ممکن است طرح شما پیش از چاپ با رنگ مورد نظرتان متفاوت باشد.

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نسترن برزگر
    1403/05/03

    ببخشید سفارش تقویم رومیزی چند روز طول میکشه؟

    پاسخ
    • admin
      1403/05/08

      مراحل چاپ تقویم رومیزی سفارشی حدود 20 روز کاری است و بهترین تایم برای سفارش تقویم رومیزی، دو تا سه ماه پیش از سال نو می‌باشد.

      پاسخ
  • علی
    1403/05/10

    از کی میتونم تقویم رومیزی برای 404 سفارش بدم؟ لطفا راهنمایی کنید؟

    پاسخ
    • admin
      1403/05/10

      بهترین زمان برای سفارش تقویم رومیزی 404، اواخر فصل پاییز است. شما میتونید از طریق سایت ثبت سفارش کنید و یا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از طریق آنها سفارشتون رو ثبت کنید.

      پاسخ
  • حسام کریمی
    1403/05/10

    سلام نحوه سفارش ست مدیریتی به چه صور ت است وچندروزه تحویل داده میشه؟

    پاسخ
    • admin
      1403/05/16

      درود، برای ست مدیریتی به تعداد ست و سفارشی سازی آن بستگی دارد.

      پاسخ
گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232