همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

معرفی 7 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز

دانستنی

انتخاب هدیه‌ای زیبا و مناسب سال نو به موارد متعددی بستگی دارد. هدایای مناسب عید نوروز می‌توانند در دسته بندی‌های تبلیغاتی، کاربردی، تزئینی و... قرار بگیرند.

معرفی 7 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز

انتخاب هدیه‌ای زیبا و مناسب سال نو به موارد متعددی بستگی دارد. هدایای مناسب عید نوروز می‌توانند در دسته بندی‌های تبلیغاتی، کاربردی، تزئینی و… قرار بگیرند. هدایای تبلیغاتی از پرطرفدارترین هدایای ویژه عید نوروز هستند و ما در این مقاله به معرفی 7 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز می‌پردازیم.

هدایای برتر ویژه نوروز

سفارش هدیه تبلیغاتی عید؛ بهترین راه برندینگ و تبلیغات

سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی عید نوروز با توجه به تعداد پرسنل یک مجموعه می‌تواند زمان بر باشد و این مدت با توجه به هدیه تبلیغاتی سفارشی متغیر است. برای مثال هدایایی مانند تقویم رومیزی نیاز به مدت زمان کمتری نسبت به دیگر هدایا دارند و با سرعت بیشتری به مرحله تولید می‌رسند. در ادامه این مطلب با سالنامه گاموت همراه باشید تا بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید جهت سفارش و خرید سررسید و سالنامه ۱۴۰۳، تقویم رومیزی اختصاصی، تقویم ۱۴۰۳، سالنامه تبلیغاتی و… به بخش محصولات گاموت در وب سایت ما مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس برقرار نمائید.

بهترین هدایای ویژه نوروز

7 هدیه برتر ویژه نوروز

انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب می تواند زمان بر و پیچیده باشد. از این جهت که گستردگی و تنوع زیادی در محصولاتی نظیر هدایای تبلیغاتی قابل مشاهده است. به همین دلیل پیش از سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی بهتر است با 7 هدیه برتر ویژه نوروز آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.

سررسید تبلیغاتی؛ بهترین هدیه رسمی ویژه نوروز

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین هدایا در بین بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز، سررسید و سالنامه می باشد. سررسیدها گزینه‌های مناسبی برای یادداشت‌های روزانه، برنامه ریزی و… به شمار می‌آیند و می‌توانند به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی و مناسب و در تعداد دلخواه چاپ شوند. در محتوای داخلی این محصولات می توانید مشخصاتی از قبیل شماره تلفن های ضروری، لیست مسافت بین شهرها، تعطیلی ها و مناسبت های هر ماه و… را مطالعه کنید. جهت سفارش سررسید ۱۴۰۳ با امکان اضافه کردن افزودنی های اختصاصی سازی مانند آستر بدرقه سررسید، حگ لوگو روی جلد و… به بخش محصولات سالنامه گاموت مراجعه نمائید.

سررسید به عنوان هدیه عید نوروز

تقویم رومیزی؛ اداری و خانگی

تقویم‌ها از پرکاربردترین وسایل اداری و خانگی هستند که هر روز برای دیدن مناسبت‌ها و ایام هفته، مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل سفارش تعدادی تقویم رومیزی به عنوان یکی از 7 هدیه برتر ویژه نوروز ، گزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه به شمار می‌آید. شما می‌توانید جهت خرید تقویم رومیزی 1403 و تقویم 1403 به بخش محصولات گاموت مراجعه نمائید و تقویم رومیزی اختصاصی ویژه کسب و کار خود را از طریق درخواست نمونه سفارش داده و یا با کارشناسان ما در مجموعه گاموت تماس برقرار نمائید.

تقویم رومیزی بهترین هدیه عید

ماگ تبلیغاتی؛ طعم چای و قهوه در فصل بهار

چاپ لوگو و عکس‌های مرتبط با یک برند بر روی یک ماگ، می‌تواند راهی مناسب برای تبلیغات و وسیله ای کاربردی برای هر فردی باشد. بیشتر افراد در طول ساعات کاری یا در یک روز سرد زمستانی، تمایل به نوشیدن قهوه و چای دارند. از این رو عرضه تعدادی ماگ تبلیغاتی با لوگوی شرکت راهی مناسب برای تبلیغات و هدیه دادن به کارمندان پیش از نوروز است. به همین دلیل ماگ‌‌های تبلیغاتی نیز محصولاتی مناسب و از بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز محسوب می‌گردند.

ماگ هدیه عید نوروز

گل و گیاه؛ بخشی از طبیعت به عنوان هدیه

عید نوروز همراه با آغاز فصل بهار است و هدیه دادن گل و گیاه، گزینه‌ای بسیار عالی به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی محسوب می‌گردد. با این کار شما می توانید نمایی کوچک از طبیعت و زیبایی آن را در اتاق محل کار، به کارمندان هدیه دهید. گل و گیاهان آپارتمانی، گلدان‌های طبیعی و… گزینه های خوبی برای هدیه دادن به عنوان کادوی عید نوروز است.

گیاه آپارتمانی هدیه عید

کتاب؛ هدیه‌ای با ارزش

کتاب هدیه با ارزشی است که در  هر موقعیت و مناسبتی به کار می آید. خواندن یک کتاب یا رمان در روزهای پایانی زمستان، انگیزه و آرامش بی نظیری به انسان اعطا می‌کند. شما می توانید تعدادی از کتاب های مورد علاقه خود را خریداری کنید یا فهرستی از کتاب‌های پرطرفدار تهیه کنید و بر اساس سلیقه‌‌ها کتاب‌ها را تهیه کرده و هدیه دهید. هدیه دادن کتاب مانند سفارش سررسید تبلیغاتی مقرون به صرفه است.

کتاب هدیه نوروزی ویژه عید

ست مدیریتی؛ هدیه‌ای لوکس و خاص

ست مدیریتی یک هدیه نوروزی لوکس و بسیار کاربردی به شمار می‌آید که شامل یک جعبه با اقلام مختلفی از جمله سررسید، خودکار، جاسوئیچی و… است. این ست‌های مدیریتی در بسته بندی‌هایی زیبا عرضه می گردند و هدایایی با ارزش بوده و یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز هستند. ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت خرید انواع ست مدیریتی، بخش ست مدیریتی در محصولات سالنامه گاموت را مشاهده کنید و از طریق درخواست نمونه یا تماس با کارشناسان ما در مجموعه گاموت، سفارش خود را ثبت نمائید.

ست مدیریتی هدیه نوروزی

محصولات دیجیتال؛ عید با گجت های دیجیتال

محصولات دیجیتالی از هدایایی به شمار  می روند که در سال‌های اخیر بسیار رایج شده و به دلیل کاربرد‌های متعدد، می‌تواند به عنوان یکی از 7 هدیه برتر ویژه نوروز تهیه شوند. این روزها افراد به میزانی درگیر شبکه های اجتماعی و اینترنت شده اند که در طول روز بارها به محصولات دیجیتالی نیاز پیدا می‌کنند. فلش، اسپیکر، هدفون و… از مهم‌ترین محصولات دیجیتالی هستند که می‌توان به عنوان هدیه عید نوروز و هدیه‌ای تبلیغاتی در نظر گرفت.

محصولات دیجیتالی هدیهسالنامه گاموت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان سررسید و سالنامه مفتخر است بهترین محصولات سالنامه، سررسید، تقویم رومیزی و ست مدیریتی را به صورت اختصاصی به تولید برساند. مجموعه گاموت با استفاده از پرسنل متخصص و واحدهای پیشرفته طراحی، چاپ و… بهترین تجربه تولید سفارشی محصولاتی مانند سررسید و تقویم رومیزی را برای مشتریان فراهم می‌کند. شما می‌توانید جهت سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۳، سررسید 1403 و سفارش سررسید تبلیغاتی به بخش محصولات گاموت در وب سایت ما مراجعه نمائید. بهتر است در نظر داشته باشید جهت اختصاصی سازی محصولاتی مانند سررسید می‌توانید از امکاناتی مانند چاپ لوگو در صفحات، آستر بدرقه اختصاصی، لت گلاسه و… استفاده نمائید.

بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه عید نوروز

در بسیاری از سازمان ها، شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف، هدایای تبلیغاتی به کارمندان و پرسنل مجموعه اهدا می‌گردد. بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز می‌تواند شامل ست مدیریتی، کتاب، سالنامه، تقویم رومیزی، سررسید و… باشد و تنوع گسترده‌ای در این هدایا وجود دارد که به صورت سفارشی و عمده قابل خرید هستند. به شما پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی، مقالات پلنر چیست و سررسید 1403 را در بخش مجله گاموت مطالعه نمائید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232