همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

هدیه تبلیغاتی چی بخریم و 10 هدیه تبلیغاتی کارامد

آموزش

یکی از بهترین راه های شناساندن و معرفی شرکت کوچک شما به مشتریان مرتبط هدیه تبلیغاتی ( Promotional Gift ) ست. اگر سازمان یا شرکت بزرگ هستید شرایط برای شما آسان تر نخواهد بود. برای نگهداری جایگاه خود در میان رقبا کوشش بیشتری نیاز است.

هدیه تبلیغاتی چی بخریم و 10 هدیه تبلیغاتی کارامد

10 هدیه تبلیغاتی کارامد

یکی از بهترین راه های شناساندن و معرفی شرکت کوچک شما به مشتریان مرتبط هدیه تبلیغاتی ( Promotional Gift ) ست. اگر سازمان یا شرکت بزرگ هستید شرایط برای شما آسان تر نخواهد بود. برای نگهداری جایگاه خود در میان رقبا کوشش بیشتری نیاز است. هرچه شرکت بزرگتر باشد رقبایش نیز بزرگتر و سرسخت تر هستند و برای جلو زدن از آنان به سخت کوشی بیشتری نیاز است. برای جنگ سالم با رقبا انتخاب روش پیشی گرفتن از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از این راه ها قطعا خرید هدیه تبلیغاتی خواهد بود. تبلیغات شرکتی به روی هدایای خاص انجام می شود. کالاهایی که کارامد، ارزان قیمت و دارای عمر طولانی باشند بهترین گزینه خواهد بود. در اینجا برایتان 10 هدیه تبلیغاتی کارامد را نام می بریم که به ترتیب از لوکس به ارزان ترتیب بندی شده اند.

هدیه تبلیغاتی نفیس

اگر قصد خرید هدیه با تعداد زیادی را دارید، این کادو مناسب شما نیست. زیرا از نظر قیمتی در رده ی بالای دسته بندی قرار می گیرند. از آن جهت که لاکچری و گران محسوب می شوند در نتیجه ما این هدیه تبلیغاتی را برای افراد خاص و دارای رتبه و مقام پیشنهاد می کنیم. گاهی مخاطبین شما فقط مدیران شرکت ها یا کارمند شرکتی عظیم و خاص هستند و برای آنها به دنبال کادو خاص و به یاد ماندنی هستید. در زیر چند هدیه و کادو نفیس مثال می زنیم تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

ست مدیریتی

در هر صورت و با هر قیمتی ست مدیریتی یک هدیه جذاب برای مدیران است. این ست می تواند شامل اجزای متفاوت باشد. یک سررسید مدیران ، یک جا سوییچی ، کمربند چرم ، کیف پول چرم ترکیبی جذاب و لاکچری ایجاد می کنند. گاموت برای شما ست های مدیریتی جذاب را در تنوع رنگی ، طرح و قیمت مهیا نموده است. با کلیک به روی عنوان نمونه های آن را مشاهده نمایید.

کتاب نفیس

کتاب نفیس یک هدیه تبلیغاتی فوق العاده است. زیباست و می تواند سالها به یادگار باقی بماند. شما هم می توانید یک کتاب را به فرد خاصی هدیه دهید بدون آنکه آن را دستکاری نمایید هم این کادو می تواند اختصاصی شود. چگونه ؟ به اینصورت که پشت جلد لوگو شما به صورت برامده حکاکی شود. تا کسی که کتاب را در دستانش نگه می دارد، با برند شما نیز آشنا شود.

سررسید ارگانایزر | سررسید خاص

سررسید ارگانایزر یک تقویم معمولی نیست. این محصول یک سررسید خاص و لاکچری به حساب می آید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که سررسید ارگانایزر (Organizer Calendar) به چه معناست؟ پس روی عنوان کلیک نمایید تا نمونه های آن را مشاهده نمایید. این نوع سالنامه کلاسوری است. اگر با نام سالنامه آشنایی ندارید مقاله سالنامه چیست را مطالعه نمایید. پس شما می توانید برگه های آن را در صورت تمام شدن با برگه های سررسید ۱۴۰۳ تعویض نمایید. از نظر کیفیت نیز در رده کیفیت عالی (high quality) قرار دارد.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای شرکت ها

خودنویس

خودنویس با خودکار متفاوت است و اگر یک خودنویس لاکچری و برند انتخاب کنید و روی آن را به کمک مشاورین گاموت لوگو یا ناگ شرکت خود را حکاکی نمایید. می توانید یک هدیه تبلیغاتی کامل در اختیار داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی ارزان

گاهی جمعیتی که جامعه ی هدف شماست تعداد انگشت شمار نیستند. شما برای افراد زیادی قصد خرید کادو تبلیغاتی دارید پس نمی توانید از هدیه های گران استفاده کنید. شاید بودجه و یا دلایل خاص خود را دارید. اما کارایی و تاثیر گذاری آن برایتان اهمیت دارد و کاملا حق با شماست. هر محصول و هدیه ای مناسب تبلیغات نیست و آن بازده ای که مد نظر همه ی صاحبان شرکت های بزرگ و کوچک است را ندارد. اما نگران نباشید. ما در اینجا هدیه تبلیغاتی را نام می بریم که دارای بازخورد عالی و قیمت مناسب هستند.

سررسید هدیه تبلیغاتی

سررسید مشکی طلایی

سررسید هدیه تبلیغاتی غیر مستقیم. شما با این هدیه نه تنها یک کادو مفید هدیه می کنید بلکه تضمین می کنید که محصولات شما یا نام شرکت و برندتان هر روز در دید صاحب سررسید 1402 قرار گیرد. در انتخاب سررسید نیز کیفیت جلد و برگه های داخلی آن را مدنظر قرار دهید. هرچه سررسید خاص باشد یا یک سررسید فانتزی انتخاب نمایید کالای شما خاطره انگیزتر خواهد بود.

تقویم رومیزی 1402

احتمالا این هدیه تبلیغاتی را در ذهن نداشتید اما تجربه ثابت کرده است تقویم رومیزی فانتزی دارای بازدهی بالایی برای شرکت شماست. به طوری که خرید تقویم رومیزی برای تبلیغات مشتریان شما را چند برابر می کند. شاید سوال پیش بیاید چطور این اتفاق می افتد. پاسخ این است که تقویم رومیزی در محل کار، روی میز کارمندان شرکت، مدیران شرکت ها و خانه ی ما چشمان بیننده را جذب می کند. اما چه چیزی باعث می شود فرد به طرف تقویم رومیزی 1402 حرکت کند و با دقت به این هدیه تبلیغاتی نگاه کند؟ بله خاص بودن این محصول چشمان را نگه میدارد. یک تقویم رومیزی چوبی چه منظره دل انگیزی ایجاد می کند؟

فلش

فلش یا فلش کارت را هم می توانید به صورت تکی به دیگران هدیه کنید و هم آنها را در پک و در کنار دیگر هدایا به عنوان ست تقدیم کنید. روی فلش را حکاکی کنید تا تاثیر گذار شود و از گاموت پرینت ( gamutprint ) فلش با رنگ های خاص بخواهید تا جلب نظر نماید.تمامی محصولات بالا را می توانید از گاموت پرینت بخواهید. گاموت پرینت با چندین دهه فعالیت و سابقه در تولید هدیه تبلیغاتی|سررسید|سالنامه|تقویم رومیزی در تمامی مسیر در کنار شماست. نام ما سالهاست که برای شما آشناست و محصولات ما خاص و باکیفیت ، در چاپخانه گاموت پرینت از تولید کننده بدون واسطه به دست مصرف کننده می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232