همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

تزیین میز تحریر؛ 5 ایده خلاقانه برای داشتن فضایی کارآمد!

آموزش

میز تحریر از جمله وسایل کاربردی و مفید برای خواندن، نوشتن و انجام کارهای شخصی دیگر می‌باشد، که امروزه در انواع مختلفی از جمله چوبی، فلزی، ام دی اف، پلاستیکی و در طرح‌های متنوع و با قابلیت‌های زیاد طراحی می‌شود. ایده‌های زیادی برای تزیین میز تحریر وجود دارند که بهتر است هر کس با توجه به سلیقه‌اش آن را تزیین کند.

تزیین میز تحریر؛ 5 ایده خلاقانه برای داشتن فضایی کارآمد!

کارمندان و محصلان از آن دسته افرادی هستند که زمان زیادی را پشت میز تحریر می‌گذرانند. بنابراین داشتن میز زیبا و راحت برای این افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. چیدمان منظم میز تحریر در بازدهی کار افراد بسیار موثر بوده و احساس امنیت و راحتی بیشتری ایجاد خواهد کرد. اگر تزیین میز تحریر دغدغه شما هم است در این مقاله با واحد سالنامه گاموت همراه باشید تا با ایده‌های مختلف برای تزیین و چیدمان میز تحریر آشنا شوید.

5 ایده جذاب و خلاق برای تزیین میز تحریر

5 ایده خلاقانه و زیبا برای تزیین میز تحریر

میز تحریر از جمله وسایل کاربردی و مفید برای خواندن، نوشتن و انجام کارهای شخصی دیگر می‌باشد، که امروزه در انواع مختلفی از جمله چوبی، فلزی، ام دی اف، پلاستیکی و در طرح‌های متنوع و با قابلیت‌های زیاد طراحی می‌شود. ایده‌های زیادی برای تزیین میز تحریر وجود دارند که بهتر است هر کس با توجه به سلیقه‌اش آن را تزیین کند. در ادامه شما را با 5 ایده خلاقانه و زیبا برای تزیین میز تحریر آشنا خواهیم کرد. امیدوارم بتوانید ایده بگیرید و میز تحریر خود را متحول کنید.

از قفسه غافل نشوید

به وسیله قفسه می‌توانید نهایت استفاده را از دیوار بالای سطح میز داشته باشید. گذاشتن چند قفسه روی دیوار دسترسی به کتاب‌ها، اشیا و وسایل برایتان آسان می‌شود. همچنین می‌توانید عکس خانوادگی، قطعات تزیینی، ساعت رومیزی، تقویم رومیزی 1403 و … را در قفسه بگذارید. با استفاده از قفسه فضای بیشتری در اتاق خواهید داشت و همیشه میز و اتاقتان منظم خواهد بود. البته توجه داشته باشید در انتخاب نوع قفسه باید به اندازه و ارتفاع آن بسیار دقت کنید. جنس، رنگ و شیب قفسه باید مطابق با نیازهای شما و کاملا استاندارد انتخاب شود.

از قفسه برای تزیین میز تحریر خود استفاده کنید.

از ماوس پد استفاده کنید

ماوس پد یک پد ساده و استاندارد برای استفاده روزمره است همچنین برای بهره‌مندی بهتر و بهینه‌تر از ماوس استفاده می‌شود. استفاده از ماوس پد باعث زیبا به نظر رسیدن میز تحریر می‌شود. ماوس پد دارای فواید متعددی می‌باشد که به طور مثال ماوس پد حرکات ماوس را دقیق‌تر و صاف‌تر می‌کند، مچ دست را در موقعیت صحیح قرار می‌دهد، از خط و خش روی میز جلوگیری می‌کند. همچنین کار با کامپیوتر برای شما آسانتر می‌شود و به راحتی می‌توانید به سایت‌ها مختلف سر بزنید و هر چیزی را که دوست داشته باشید به عنوان مثال از قیمت سررسید 1403 و تا قیمت دیگر محصولات و مقایسه آنها سرچ کرده و اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

از ماوس پد برای تزیین میز تحریر استفاده کنید.

از گلدان گل استفاده کنید

استفاده از گلدان گل یکی از روش‌های تزیین میز تحریر است و تاثیر بسزایی در زیبا کردن آن دارد. گیاهانی مانند پیچک انگلیسی، پتوس، فیکوس، سانسوریا، انواع کاکتوس‌ها و غیره انتخاب‌های بسیار مناسبی برای تزیین میز تحریر هستند. گل طبیعی با تصفیه مداوم هوای اتاق، فضای ایده‌آلی را برای مطالعه با تمرکز بیشتر فراهم می‌کند. شما می‌توانید با خلاقیت خودتان از انواع بطری‌های پلاستیکی و لیوان‌های کاغذی گلدان درست کنید. همچنین گذاشتن چند کتاب و سررسید مثلا سررسید اروپایی 1403 در کنار گلدان، میز شما را جذابتر و شادابتر نشان می‌دهد.

از گلدان گل برای تزیین میز تحریر استفاده کنید.

از کتاب استفاده کنید

کتاب برای هر نوع دکوراسیونی چه در فضای باز و چه در فضای داخلی مناسب است. چون که ظاهر شیک و جذابی به فضا می‌دهد. همچنین برای تزیین میز تحریر گزینه مناسبی است. شما می‌توانید هر کتابی را که دوست داشته باشید یا انواع سررسید و سالنامه مانند سررسید ارگانایزر روی میز تحریر گذاشته و یا اگر در بالا یا کنار میز تحریرتان قفسه دارید در کنار هم یا روی هم در قفسه بگذارید. برای قشنگتر شدن میز تحریر و مدرن و منظم تر شدن فضا می‌توانید روی کتاب‌ها شمع، انواع گیاهان و یا اقلام دکوری بگذارید.

از کتاب برای تزیین میز تحریر استفاده کنید.

از مجسمه‌ها و قطعات تزیینی استفاده کنید.

استفاده از مجسمه‌ها و قطعات تزیینی از وسیله‌های پر کاربرد برای تزیین میز تحریر هستند. می‌توانید متناسب با جنس میزتان مجسمه‌های فلزی و یا چوبی انتخاب نمایید. امروزه بر خلاف گذشته از مجسمه‌های مدرن در اندازه و طرح‌های متنوع برای تزیین استفاده می‌شود. در هنگام خرید مجسمه و قطعات تزیینی باید به طرح و رنگ آنها توجه کنید و مدلی را انتخاب کنید که به سبک میز تحریر شما همخوانی داشته باشد. با گذاشتن مجسمه‌های کوچک و زیبا در یک کوشه از میز تحریر نه تنها فضای اتاق جذاب لاکچری می‌شود بلکه میز تحریر شما زیباتر به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید علاوه بر منظم و زیبا به نظر رسیدن میز تحریرتان، دقیق و طبق برنامه پیش بروید پیشنهاد می‌کنم حتما از سررسید، تقویم رومیزی، تقویم فروردین 1403 و … روی میزتان داشته باشید.

از مجسمه و قطعات دکوری برای تزیین میز تحریر استفاده کنید.

عوامل موثر در تزیین میز تحریر

یکی از عواملی که کار، مطالعه و درس خواندن را برای نوجوانان و افراد شاغل لذت بخش می‌کند، وجود میز تحریر زیبا و راحت است که بتوانند وسایل شخصی مانند دفتر برنامه ریزی بولت ژورنال خود را روی آن بگذارند. برای اینکه دقیق بدانید دفتر برنامه ریزی بولت ژورنال چیست. پیشنهاد می‌کنم به مجله گاموت سر بزنید.  بنابراین اگر تصمیم دارید میز تحریر تهیه کنید و آن را تزیین نمایید، باید قبل از خرید مواردی را مد نظر قرار دهید. برخی از عوامل موثر در تزیین میز تحریر عبارتنداز:

  • اندازه فضای اتاق: با توجه به اندازه اتاق، میز تحریر می‌تواند کوچک و تاشو باشد و یا یک میز تحریر بزرگ با امکانات بیشتر مانند  قفسه، شلف و کشو باشد.
  • روحیه و شخصیت افراد: برخی از نوجوانان و افراد شاغل دوست دارند میز تحریرشان جای زیادی برای گذاشتن کلی وسایل مانند کتاب، دفتر پلنر و کامپیوتر باشد و با استفاده از پلنر برای اهداف خود برنامه ریزی کنند. برای اینکه بتوانید زمان خود را مدیریت کنید و انگیزه شما به دلیل هدفنمد شدن سبک زندگی افزایش یابد، پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله پلنر چیست را مطالعه نمایید. اما بعضی دیگر ترجیح می‌دهند فقط یک میز ساده و کوچک داشته باشند و فقط برای درس خواندن از آن استفاده کنند.
  • اندازه استاندارد میز تحریر: باید با نشستن پشت میز تحریر احساس راحتی کنید. در نتیجه داشتن طول، عرض و ارتفاع استاندارد بسیار اهمیت دارد چرا که با سلامت افراد رابطه مستقیم دارد.
  • جنس و کیفیت میز تحریر: سعی کنید یک میز تحریر با کیفیت انتخاب کنید چون که هزینه کردن برای یک جنس با کیفیت و خوب در دراز مدت کار اقتصادی به شمار می‌آید.
عوامل موثر در تزیین میز تحریر | ایده های خلاقانه و زیبا برای تزیین میز تحریر

کلام آخر

تنوع بسیار زیاد انواع میز تحریر و نیازهای گوناگون و مختلف کاربران باعث شده است که میزهای تحریر، کامپیوتر و مطالعه در مدل‌‌های گوناگونی به بازار عرضه شوند. تا دست مشتریان برای انتخاب مناسب‌ترین میز باز باشد. در این مقاله با 5 ایده خلاقانه و زیبا برای تزیین میز تحریر آشنا شدیم. امیدوارم این ایده‌ها برای شما مفید باشند و بتوانید از آنها استفاده کنید و اتاق جذاب و پر انرژی داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232