همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی کدامند؟ معرفی 7 هدیه شیک

دانستنی

هدیه تبلیغاتی یک نماینده یا نماد از برند شرکت یا سازمان شما در نزد مخاطبان و مشتریان است که ممکن است در بیشتر لحظات در کنار مشتریان باشد و به کمک آنها بیاید و نیازهایشان را رفع کند، برای همین باید هدایای تبلیغاتی کاربردی و شیک را انتخاب کرد.

بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی کدامند؟ معرفی 7 هدیه شیک

همیشه وقتی حرف از استراتژی‌های تبلیغاتی می‌شود. هدایای تبلیغاتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. این هدایا توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها تهیه شده و به صورت رایگان بین مشتریان، مخاطبان و پرسنل آنها توزیع می‌شوند. معمولا شرکت‌ها از هدایای تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود، آشنایی بیشتر مردم با خدمات و محصولات آنها، ارتباط بیشتر با بازار هدف و … استفاده می‌کنند. هدایای تبلیغاتی تنوع بالایی دارند و این تنوع محصول در هدایای تبلیغاتی به نفع کسب و کارها است و به آنها اجازه خواهد داد بر اساس استراتژی و گروه مخاطبان هدف خود هدایای تبلیغاتی کاربردی را انتخاب نمایند. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی آشنا کنیم و تمام اطلاعات ضروری و مهم را در خصوص بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی بدست آورده و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

معرفی 7 هدیه شیک و جذاب تبلیغاتی

معرفی 7 هدایای تبلیغاتی کاربردی و شیک

هدیه تبلیغاتی یک نماینده یا نماد از برند شرکت یا سازمان شما در نزد مخاطبان و مشتریان است که ممکن است در بیشتر لحظات در کنار مشتریان باشد و به کمک آنها بیاید و نیازهایشان را رفع کند، برای همین باید هدایای تبلیغاتی کاربردی و شیک را انتخاب کرد. از این رو در ادامه بر اساس بازدهی و تجربه‌ای که از مخاطبان داشته‌ایم به معرفی چند نمونه از هدایای تبلیغاتی کاربردی و شیک خواهیم پرداخت.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی شیک و کاربردی | جعبه پذیرایی تبلیغاتی

به طور کلی جعبه پذیرایی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی می‌باشد. معمولا یک هدیه ارزشمند برای آقایان و یک هدیه رسمی برای خانم‌ها محسوب می‌شود. از این جعبه برای نگهداری انواع چای، دمنوش، نسکافه، شکلات، تنقلات و … استفاده می‌شود. انواع گوناگونی از جعبه‌های پذیرایی پلاستیکی، شیشه‌ای، کاغذی، چوبی و … وجود دارند که می‌تواند روی میز قرار گرفته و در مهمانی‌ها استفاده شوند. همچنین شما با چاب یا حک لوگو و اسم برند خود روی آن یک تبلیغات کم هزینه و پر بازده را برای کسب و کار خود انجام داده‌اید. جعبه پذیرایی نه تنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به دیگران هدیه داده می‌شود بلکه به عنوان یک وسیله نفیس برای پذیرایی از کارمندان و مهمانان در ادارات و خانه قابل استفاده است.

فلاسک تبلیغاتی

معرفی بهترین هدایا تبلیغاتی کاربردی | فلاسک تبلیغاتی

کسانی که اهل دمنوش و چای هستند فلاسک تبلیغاتی بهترین گزینه است و یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی به شمار می‌رود. فلاسک تبلیغاتی در چند نوع ساخته می‌شود بعضی از آنها دمای مایع درون خود را ثابت نگه داشته و بعضی دیگر آب درون خود را سرد نگه می‌دارند. با توجه به کاربردی بودن آن برای همه مشاغل مفید است و قیمت و هزینه آن نسبت به سایر کالاها مناسب است. همچنین برند و لوگو شما را در معرض دید قرار داده و باعث شناخت و جلب نظر مخاطب‌‌های زیادی در مکان‌های مختلف می‌شود. از مزایای فلاسک تبلیغاتی می‌توان به طول عمر و ماندگاری بالا، قیمت مناسب و کاربرد زیاد، تنوع بالا و قابلیت چاپ لوگو و تبلیغات اشاره کرد.

ست مانیکور تبلیغاتی

یکی از کارهایی که کسب و کارها در جهت تبلیغات و برندینگ انجام می‌دهند تهیه هدایای تبلیغاتی کاربردی است. در میان هدایای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان نیز به چشم می‌خورد از جمله ست کیف و لوازم مدیریتی، ماگ تبلیغاتی، ست مانیکور تبلیغاتی و … . ست مانیکور تبلیغاتی شامل ناخن گیر، موچین، قیچی کوچک و چند ابزار کوچک دیگر برای زیبا سازی ناخن کاربرد دارند می‌باشد که همه اینها در یک کیف کوچک قرار داده شده‌اند. همچنین شما می‌توانید یک نوشته یا برند و لوگو خود را بر روی جلد این کیف حک کنید. از مزایا و اهمیت ست مانیکور تبلیغاتی در برندینگ می‌توان به فضای کافی برای تبلیغ، در معرض دید بودن، ماندگاری و طول عمر بالا و … اشاره کرد.

سررسید تبلیغاتی

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و شیک | سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می‌شود. این هدیه تبلیغاتی در بین مدیران، کارمندان، دانشجویان و افراد مختلف بسیار پر طرفدار است. چاپ سررسید با طراحی و لوگو شرکت سال‌هاست بین شرکت‌های مختلف مرسوم است و شرکت‌های بزرگ بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف سفارش سالنامه و سررسید می‌کنند. یکی از کابردهای اصلی سررسید و سالنامه استفاده از آن جهت تبلیغات است. اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها برای معرفی خدمات و محصولات خود اقدام به خرید سررسید تبلیغاتی می‌کنند و در آن تمام محصولات و خدمات خود را شرح می‌دهند.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

معرفی بهترین هدیه‌های تبلیغاتی | تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی اختصاصی به تنهایی یک وسیله تبلیغاتی موثر و همیشگی است، که به طور خودکار همیشه یادآور شما و تجارتتان در ذهن مخاطبان خواهد بود. یکی از ویژگی‌های مهمی که تقویم رومیزی‌ها با خود به همراه دارند نمایش تمام روزهای ماه در یک نگاه است. شما می‌توانید لوگو، طراحی‌های انحصاری خود، عکسهای محصولات و خدمات شغلتان را در تمام صفحات تقویم رومیزی تبلیغاتی چاپ کرده تا معرف بهتر شما و هویت بصری کارتان گردد. عوامل موثر در چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی عبارتنداز:

  • ابعاد تقویم رومیزی
  • جنس کاغذ تقویم رومیزی
  • آستری که بر روی پایه تقویم رومیزی قرار می‌گیرد.
  • تعداد صفحات تقویم رومیزی
  • تعداد تیراژ و نوع چاپی که برای تقویم رومیزی در نظر گرفته می‌شود.
  • طراحی و گرافیکی که برای صفحات، پایه تقویم و برگه کاور تقویم رومیزی انجام می‌شود.

ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و شیک

اگر می‌خواهید به مشتریان خود یه هدیه با ارزش و نفیس دهید، حتما ست مدیریتی تبلیغاتی را امتحان کنید زیرا که یکی بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی می‌باشد. کاری که ست مدیریتی را خاص می‌کند چگونگی بسته بندی و چیدمان محصولات آن است. تمامی محصولاتی که در ست مدیریتی به کار برده می‌شوند بسیار کاربردی و دارای ارزش قابل توجهی هستند. توجه داشته باشید ست مدیریتی نفیس اهمیت بالایی در تبلیغ برند تجاری شما دارد. از تاثیرات ست مدیریتی تبلیغاتی در فروش می‌توان به دیده شدن لوگو و برند سازی، ایجاد انگیزه در کارکنان، افزایش فروش و نرخ تبدیل و تبلیغات کم هزینه و موثر اشاره کرد.

موس پد تبلیغاتی

موس پد تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و شیک

موس پد تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پر طرفدار و کم هزینه است که سود زیادی را برای تجارت شما به همراه خواهد آورد. اگر مشتریان و مخاطبان شما کسانی هستند که با کامپیوتر سروکار دارند موس پد تبلیغاتی یک هدیه ویژه و کارآمد برای آن‌ها است. سطح صاف موس پد می‌تواند فضای مناسبی برای تبلیغ به وجود آورد و یکی از بزرگترین مزیت استفاده از موس پد این است که معمولا در مکان‌های شلوغ و پر تردد از آن استفاده می‌شود، بنابراین تبلیغ کسب و کار و شانس دیده شدن توسط افراد دیگر افزایش می‌یابد. سالنامه گاموت یکی از برترین تولید کنندگان سررسید و سالنامه است. شما می‌توانید جهت سفارش انواع سررسید مخصوصا سررسید وزیری به بخش محصولات سالنامه گاموت مراجعه نمایید.

سخن آخر

همانطور که گفته شد هدف صاحبان شرکت‌ها و سازمان‌ها از دادن هدایای تبلیغاتی، تبلیغ نام برند است، بنابراین باید وسیله‌ای انتخاب شود هم از نظر هزینه مناسب و هم کاربردی باشد که مخاطبان بتوانند به دفعات در طول روز از آن استفاده کنند. معمولا در این صورت نام برند شرکت در ذهن آنها ماندگار می‌شود. اگر شما هم به فکر بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی هستید به وب سایت گاموت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش مجله گاموت و تقویم میلادی 2024 سر بزنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232