همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

تقویم میلادی 2024؛ زمان دقیق سال تحویل میلادی+دانلود فایل تقویم

مناسبت‌ها

یکی از مهم ترین رویدادهایی که هرسال در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌گردد، سال نو میلادی است. سال نو میلادی، هر سال در تاریخ یک ژانویه شروع شده و تاریخچه این اتفاق، به قرن 16 میلادی در کشور اسکاتلند باز می‌گردد.

یکی از مهم ترین رویدادهایی که هرسال در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌گردد، سال نو میلادی است. سال نو میلادی، هر سال در تاریخ یک ژانویه شروع شده و تاریخچه این اتفاق، به قرن 16 میلادی در کشور اسکاتلند باز می‌گردد. با سالنامه گاموت در ادامه مطلب تقویم میلادی 2024؛ زمان دقیق سال تحویل میلادی+دانلود فایل تقویم همراه باشید.

سال نو میلادی 2024

زمان دقیق تحویل سال میلادی 2024

شروع سال میلادی جدید، مصادف با روز دوشنبه 11 دی ماه در تقویم هجری شمسی سال 1402 است و در ساعت 12 نیمه شب اول ژانویه برگزار می‌گردد و این زمان دقیق تحویل سال میلادی 2024 به شمار می‌آید. در برخی از کشورهای آسیایی و دیگر قاره‌ها، روز دیگری را برای شروع سال نو میلادی در نظر گرفته و ممکن است زمان دقیق تحویل سال میلادی در این کشورها متفاوت باشد.

تقویم میلادی 2024

تقویم میلادی سال 2024 سالنامه گاموت

دانلود فایل تقویم رومیزی

 

شما می‌توانید جهت سفارش تقویم رومیزی سال 2024 و تقویم ۱۴۰۳، به بخش محصولات سالنامه گاموت مراجعه نموده و تقویم اختصاصی یا سالنامه اختصاصی خود را سفارش دهید. همچنین جهت مشاهده مقاله های سالنامه چیست و تقویم ۱۴۰۳ به بخش مجله گاموت مراجعه نمائید.

تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی

کریسمس در تاریخ مسیحیان به عنوان روز میلاد مسیح شناخته شده و یکی از مناسبت های تعطیلات سال نو میلادی است. از این رو تعطیلات سال نو میلادی، به طور معمول در تاریخ 24 دسامبر شروع شده و تا دوم ژانویه سال جدید میلادی ادامه دارد. با توجه به تفاوت آغاز سال نو میلادی در برخی از کشور‌ها، جشن سال نو میلادی هم زمان با جشن کریسمس برگزار می‌گردد. اما در بیشتر کشورهای اروپایی و مسیحی، آغاز سال نو میلادی در یک ژانویه و جشن کریسمس در تاریخ 25 دسامبر است.

به طور کلی تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی، 12 روز است اما در برخی کشورها ممکن است این تعطیلات به دو روز، 5 روز و… محدود گردد. ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت خرید سررسید، خرید تقویم 1403، سالنامه ۱۴۰۳، سفارش تقویم و جهت کسب اطلاع از قیمت سررسید تبلیغاتی به بخش محصولات گاموت مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما در این مرکز تماس برقرار نمائید.

کریسمس 2024

جشن سال نو میلادی و کریسمس

جشن سال نو میلادی، پس از لحظه تحویل سال نو میلادی برگزار می‌گردد که از رسومات این جشن می توان به آتش بازی، پایکوبی و دورهمی اشاره کرد. با توجه به تفاوت تاریخ دقیق تحویل سال نو در برخی کشورها،جشن سال نو میلادی نیز ممکن است در 25 دسامبر یا یکم ژانویه برگزار شود. یکی از مهم‌ترین نکات مرتبط با سال نو میلادی، تفاوت جشن سال نو میلادی و کریسمس است. در واقع جشن کریسمس و جشن سال نو میلادی کاملا متفاوت هستند و در تاریخ‌های جدا از یکدیگر برگزار می گردند.

جشن کریسمس به عنوان جشنی مذهبی برگزار می گردد، در صورتی که جشن سال نو میلادی به عنوان جشنی تاریخی و نماد سال نو است. به همین دلیل این دو جشن در تاریخ‌های متفاوت و با رسم و رسوم ویژه هر کدام برگزار می‌گردند. در جشن کریسمس، خیابان‌ها با چراغ‌های رنگارنگ تزئین شده و درخت‌های کریسمس با دکوراسیونی ویژه در خیابان‌ها، اماکن و… قرار می گیرند. در برخی از کشورها نیز نوع تزئین و برگزاری جشن متفاوت است. برای مثال در ایتالیا به جای بابانوئل، یک جادوگر  برای کودکان در شب کریسمس کادو می‌آورد.

جشن سال نو میلادی و آتش بازی

سالنامه گاموت، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان سررسید در سطح کشور، مفتخر است انواع تقویم‌های رومیزی، سالنامه و سررسید، ست‌های مدیریتی و… را به صورت اختصاصی تولید و به چاپ برساند. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت سفارش انواع سررسید و تقویم رومیزی اختصاصی با امکان افزودن آستر بدرقه سررسید، چاپ لوگو در صفحات،  به بخش محصولات گاموت مراجعه نمائید.

بهترین هدایای سال نو میلادی

یکی از مهم ترین رسومات شب سال نو میلادی، تهیه هدیه ویژه سال نو برای اطرافیان است. تهیه یک هدیه زیبا و کاربردی، می‌تواند یادآور خاطره ای دلنشین از شب سال نو میلادی برای عزیزان شما باشد. از این رو در ادامه تعدادی از بهترین هدایای سال نو میلادی را به شما معرفی می‌کنیم، پس با سالنامه گاموت همراه باشید.

بهترین هدایای سال نو میلادی و کریسمس 2024

گل و گیاه

یکی از بهترین و زیباترین هدایای ویژه سال نو میلادی، گل‌ها و گیاهان آپارتمانی است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و محیط خانه، گل و گیاه آپارتمانی تهیه کنید و آن ها در شب سال نو میلادی هدیه دهید. از طرفی می‌توانید برای تزئین درخت کریسمس یا میهمانی ویژه سال نو، از گل و گیاه نیز استفاده نمایید. از این رو هدیه دادن گل و گیاه می‌تواند انتخابی مناسب برای شب سال نو میلادی باشد.

شکلات

شکلات یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های جهان است که در بسیاری از مناسبت های سال نظیر هالووین، کریسمس، جشن سال نو میلادی و… به عنوان هدیه سال نو محبوبیت زیادی دارد. در واقع شکلات به حدی محبوب است که در تمامی کشورهای جهان استفاده شده و به عنوان یک میان وعده بسیار مفید مشهور است. شما می‌توانید انواع شکلات را با بسته بندی‌های مختلف تهیه کنید و به عنوان کادویی خوشمزه و به یاد ماندنی در شب سال نو میلادی هدیه دهید.

سررسید و سالنامه

یکی دیگر از هدایای پرطرفدار و ویژه سال نو میلادی، سررسید است. سررسید و سالنامه، هدایایی زیبا، کاربردی و شیک به شمار می‌روند که در کنار تقویم و مناسبت‌های مهم سال، می توان از آن برای یادداشت و بسیاری از امور روزانه استفاده کرد. برای مثال می‌توانید با شروع سال جدید، اهداف خود را برای زمان بندی و اجرا دسته بندی کنید و در این هدایا یادداشت کنید. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید سالنامه به بخش محصولات وب سایت گاموت مراجعه نمائید.

تقویم رومیزی

هدیه دادن تقویم رومیزی 2024 نیز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای شب سال نو میلادی باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی های این محصولات، کاربرد آن ها در هر کسب و کاری است. حتی اصنافی که دارای بخش اداری نیستند نیز از تقویم های رومیزی استفاده می کنند. تقویم ها هدایایی کاربردی و زیبا هستند که برای مشاهده روزهای تقویم و تعطیلات تقویم به کار می‌روند و  می‌توانید در آن یادداشت نویسی نیز انجام دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232