همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

تقویم اسفند 1402؛ مناسبت‌های مهم و تعطیلی‌ها

دانستنی

ماه اسفند از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماه‌های سال برای تبلیغات است. به دلیل نزدیک بودن به سال نو و فرصت خریدهای نوروزی قدرت بازاریابی در این ماه بسیار پر اهمیت است. همانطور که در تقویم اسفند 1402 مشاهده می‌کنید ماه اسفند مناسبت‌های جذاب و مناسب برای تبلیغات کم ندارد. وجود چنین فرصت‌هایی در ماه اسفند و نزدیک بودن به سال جدید به یکی از بهترین ماه‌ها برای ارائه هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است.

در طول تاریخ ایرانیان نسبت به داشتن تقویم بسیار علاقمند و کوشا بوده‌اند. آنها جزو اولین اقوامی بودند که از تقویم برای تقسیم زمان به دوره‌های طولانی مانند روزها، ماه‌ها و سال‌ها استفاده می‌کردند. این تقسیم بندی دارای نظم مشخصی است و همچنین از آن برای تنظیم مراسم‌های تاریخی، علمی، مذهبی و … استفاده شده است. در این مقاله تمرکز ما به تقویم اسفند 1402؛ مناسبت‌های مهم و تعطیلی‌های آن می‌باشد.

تقویم اسفند 1402 همراه با تمام مناسبت‌های مهم و تعطیلی‌ها

تعطیلی‌های اسفند 1402

  • 6 اسفند: ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه [ 255 ه ق ]
  • 29 اسفند: روز ملی شدن صنعت نفت ایران [ 1329 ه ش ]
تعطیلی‌های اسفند 1402

مناسبت‌های اسفند 1402

  • 2 اسفند: ولادت حضرت علی اکبر (ع) [ 33 ه ق ]، روز جوان
  • 5 اسفند: روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس
  • 6 اسفند: ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه [ 255 ه ق ]، روز جهانی مستضعفان، روز سربازان گمنام امام زمان
  • 9 اسفند: روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • 14 اسفند: روز احسان و نیکوکاری
  • 15 اسفند: روز درختکاری
  • 18 اسفند: روز بزرگداشت سید جمال الدین اسد آبادی، سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور
  • 21 اسفند: روز بزرگداشت نظامی گنجوی
  • 22 اسفند: روز بزرگداشت شهدا
  • 25 اسفند: روز بزرگداشت پروین اعتصامی، بمباران شیمیایی حلبچه به دست ارتش بعث عراق [1366 ه ش ]
  • 29 اسفند: روز ملی شدن صنعت نفت ایران [ 1329 ه ش ]
مناسبت‌های مهم اسفند 1402

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی ویژه ماه اسفند کدامند؟

ماه اسفند از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماه‌های سال برای تبلیغات است. به دلیل نزدیک بودن به سال نو و فرصت خریدهای نوروزی قدرت بازاریابی در این ماه بسیار پر اهمیت است. همانطور که در تقویم اسفند 1402 مشاهده می‌کنید ماه اسفند مناسبت‌های جذاب و مناسب برای تبلیغات کم ندارد. وجود چنین فرصت‌هایی در ماه اسفند و نزدیک بودن به سال جدید به یکی از بهترین ماه‌ها برای ارائه هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است. هر محصول کاربردی و زیبا را می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهید. از جمله این هدایای تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سررسید و سالنامه

به دفتر یا کتابی چاپ شده که حاوی اطلاعات تقویمی درباره روزهای یک سال است سررسید و سالنامه گفته می‌شود. سررسید وسالنامه‌ها رویدادها، حوادت، مناسبت‌های ملی و جهانی و … یک سال را به همراه دارند. امروزه سررسیدها با اسامی و موضوعات مختلفی مانند سررسید تاریخی، مهندسی، گردشگری، ورزشی، مذهبی و … چاپ و ارائه می‌شوند. بنابراین شرکت‌ها و سازمان‌ها با سفارش سررسید اختصاصی بهترین هدیه تبلیغاتی را برای مخاطبان خود فراهم می‌کنند. زیرا که این نوع سررسید و سالنامه‌ها به علت چاپ لوگو در تمام صفحات، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برندینگ هستند. همچنین به علت کاربردی بودن و استفاده از آنها تا حداقل یک سال به عنوان یک محصول تبلیغاتی بسیار سودمند عمل خواهند کرد. شما می‌توانید ابعاد سررسید، نوع جلد، طراحی جلد و … را انتخاب کرده و سپس لوگو، نام تجاری، آدرس، شماره تماس و … را روی هر یک از سررسیدها چاپ کنید. قیمت سالنامه 1403 به سایز سررسید، جنس جلد، نوع صحافی، ترتیب صفحات، جنس کاغذ، تیراژ سررسید و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت ثابت و واحدی اعلام نمود.

سررسید و سالنامه از هدایای تبلیغاتی و کاربردی ویژه اسفند ماه هستند

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یکی از محصولات پرکاربرد و موثر در تبلیغات به شمار می‌رود. به دلیل استفاده روزمره از این محصول می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن و برندینگ کسب و کار شما داشته باشد. هنگام سفارش و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی باید به موارد بسیاری از جمله جنس کاغذ، جنس تقویم، نوع طراحی آن و … توجه نمود. در واقع تقویم رومیزی به واسطه ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارد می‌تواند به عنوان هدیه سازمانی، هدیه اختصاصی و هدیه مناسبتی استفاده شود.

تقویم رومیزی یکی از کاربردترین هدایای تبلیغاتی اسفند است

ست مدیریتی

در دنیای مدرن امروز یکی از اصول ارتباطات تبلیغ است و یکی از ابزارهای تبلیغ هدیه دادن به مدیران، کارمندان و مخاطبان است هدیه دادن به مدیران، کارمندان و مخاطبان یکی از موثرترین روش‌ها در ایجاد و استحکام روابط کاری است. ست مدیریتی در کنار تقویم فروردین 1403 از بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه به این دسته از افراد هستند. زیرا که نقش پل ارتباطی را بین مدیران شرکت ایفا می‌کنند. اقلام درون ست مدیریتی را می‌توان بسته به سلیقه، جنسیت و بودجه مخاطبان دریافت کننده آن انتخاب کرد.

ست مدیریتی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی اسفند است

گلدان تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی مانند یک سفیر با حضور در مکان‌های مختلف برند شما را تبلیغ می‌کند. درج لوگو و برند شما روی گلدان یک راه جذاب و کارآمد برای تبلیغ کسب و کار شما است. این شی می‌تواند در خانه، مغازه، دفتر کار، اتاق‌های انتظار ساختمان قرار گیرد و دقیقا مانند یک بنر خواهد بود. گلدان تبلیغاتی در زندگی عادی ما انسان‌ها هم نقش هدیه را دارد. به طور مثال گلدان یک وسیله مناسب برای هدیه شب یلدا، روز مادر، هدیه دوستان به یک‌دیگر و به طور کلی یک هدیه ماندگار است.

گلدان تبلیغاتی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی ویژه تعطبلات اسفند است

جعبه پذیرایی

جعبه پذیرایی یکی از محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز است که معمولا در اواخر اسفند از طرف شرکت‌ها و سازمان‌ها به مخاطبان خود داده می‌شود. این محصول طرح و سایزهای مختلفی دارد که متناسب با سلیقه خود می‌توانید آن را انتخاب کرده و با سفارش سازی آن با نام برند خود به مخاطبانتان اهدا کنید. از جعبه پذیرایی به عنوان یک وسیله برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان استفاده می‌شود. مشتریان می‌توانند از طریق دریافت جعبه پذیرایی و وارسی محتوای آن با برند شما در ارتباط باشند و در ذهنشان ماندگار شود.

جعبه پذیرای از هدایای تبلیغاتی جذاب و لاکچری است

سخن آخر

با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال بیشتر از قبل سراغ تقویم از جمله تقویم اسفند 1402 می‌رویم و دوست داریم کارهای عقب افتاده خود را زودتر سروسامان دهیم و به نتیجه دلخواهمان برسیم. همچنین به دنبال اطلاعات تازه‌ای از سال جدیدی که در راه است مانند حیوان سال 1403، رنگ سال، لحظه تحویل سال و … هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن برای سال پیش رو برنامه ریزی کنیم. همانطور که می‌دانید ماه اسفند از بهترین ماه‌ها برای هدیه دادن به مناسبت فصل بهار است. در این مقاله هم مناسبت‌ها و تعطیلی‌های ماه اسفند را به طور کامل شرح داده‌ایم و همینطور بهترین هدایای تبلیغاتی که هر کدام به صورت جداگانه معرف برند شما هستند را معرفی کرده‌ایم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232