همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

روز مرد در سال 1402 ؛ فرصتی برای قدردانی از آقایان در سازمان‌ها!

مناسبت‌ها

روز پدر که به آن هم روز مرد گفته می‌شود در تقویم شمسی برابر است با پنجشنبه 5 بهمن 1402 و در تقویم میلادی برابر با 25 ژانویه 2024 است. همچنین در تقویم قمری برابر با 13 رجب 1445 است.

روز مرد در سال 1402؛ فرصتی برای قدردانی از آقایان در سازمان‌ها!

ملت‌های مختلف برای بزرگداشت روز پدر با توجه به فرهنگ و اعتقادات گوناگون خود یک روز را به عنوان روز پدر معین کرده‌اند و برگزاری این مناسبت در کشورهای مختلف کاملا متفاوت است. اما هدف کلی این مناسبت قدردانی از زحمات پدر و احترام به مقام شاخص والدین است. روز پدر که به آن هم روز مرد گفته می‌شود در تقویم شمسی برابر است با پنجشنبه 5 بهمن 1402 و در تقویم میلادی برابر با 25 ژانویه 2024 است. همچنین در تقویم قمری برابر با 13 رجب 1445 است. از این رو اگر کنجکاو هستید که بدانید روز مرد در سال 1402 چه روزی است؟ اگر می‌خواهید همسر و پدرتان را سوپرایز کنید  و یا مدیر یک شرکت و یا سازمان هستید قصد دارید از کارمندان مرد قدردانی کنید تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.

روز مرد در سال 1402 چه روزی است؟

بهترین هدیه سازمانی روز مرد چیست؟

سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک به دلایل مختلفی در مناسبت‌های خاص مانند شب یلدا، عید نوروز، روز پدر، روز مادر به فکر هدیه‌ای برای کارمندان خود هستند. دادن هدیه سازمانی به کارمندان باعث افزایش رضایت شغلی آنها و نشانه خوش فکری مدیر شرکت و سازمان است. بنابراین اگر صاحب یک کسب و کاری هستید و به دنبال هدیه‌ای مناسب برای کارمندان مرد خود هستید، در ادامه چند ایده جذاب و کاربردی را برای شما آورده‌ایم.

ست مدیریتی

یکی از هدایای که می‌تواند مناسب روز مرد باشد ست مدیریتی است. ست مدیریتی انواع مختلفی دارد از جمله: ست مدیریتی کلاسیک، ست مدیریتی الکترونیک، نیم ست مدیریتی. همچنین اگر کسی این هدیه را از شما می‌گیرد کارمند شما است می‌توانید اول حروف نام آن را بر روی کالا یا اقلام موجود در ست مدیریتی درج نمایید. در صورتی که هدفتان بازاریابی و تبلیغات است نام و لوگوی مورد نظر را بر روی اقلام مورد نظر درج نمایید.

ست مدیریتی یکی از ارزشمندترین کادو برای روز مرد است

سررسید و سالنامه

در دنیای پر از فعالیت و ظایف امروز مفهوم سررسید به یک اهمیت ویژه دست پیدا کرده است. هر کدام از ما در طول سال حداقل از یک سررسید برای نوشتن استفاده خواهیم کرد. همچنین از آن برای نوشتن یادداشت‌های مهم از وقایع مهم که باید در ذهنمان بمانند و فراموش نکنیم استفاده می‌کنیم. سررسید و سالنامه و یا سررسید 1403 می‌تواند بهترین کادو از طرف شرکت‌ها و سازمان‌ها به کارمندان مرد خود در روز مرد باشد. سررسید به عنوان یک دفترچه قدرتمند تاریخ دار است که در مدیریت زمان و ظایف می‌تواند به کارمندان کمک زیادی کند.

سررسید و سالنه پر کاربردتربن هدیه برای روز مرد هستند

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یک نوع تقویم است که برای قرار دادن بر روی میز کار و غیره استفاده می‌شود. این مدل از تقویم به صورت کوچک طراحی شده‌اند و شامل 12 برگ است و هر برگ به یک ماه از سال اختصاص دارد. در هر برگ تقویم تعطیلات رسمی و تاریخ‌های مهم مشخص شده‌اند. شرکت‌ها و سازمانها می‌توانند به عنوان کادوی روز مرد به کارمندان خود تقویم رومیزی اختصاصی دهند. در تقویم رومیزی اختصاصی شما هر طور که دوست داشته باشید می‌توانید تقویم خود را سفارش سازی کنید. به طور مثال شما می‌توانید رنگ، طرح و هر ابعاد و اندازه‌ای را در نظر دارید برای تقویم خود به کار ببرید.

تقویم رومیزی جزو هدایای محبوب روز مرد است

کتاب

کتاب هم برای کسانی که اهل مطالعه هستند بهترین کادو برای روز مرد است. شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند برای ارزشمند کردن هدیه خود نسخه قدیمی و با ارزش کتاب مورد علاقه کارمندان خود تهیه کنند. کتاب هم مانند سالنامه اختصاصی برای بسیاری از کارمندان بسیار با ارزش است و جزو جدا نشدنی زندگی آن‌ها است.

کتاب از هدایا جذاب و ارزشمند روز مرد است

ساعت مچی

ساعت مچی علاوه بر اینکه جزو هدایای تبلیغاتی سازمانی است بهترین کادو برای روز مرد نیز است. استفاده از یک ساعت مچی زیبا و شیک، می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای در استایل کارمندان ایجاد کند. بنابراین شرکت‌ها و سازمان‌ها با توجه به سلیقه کارمندان خود می‌توانند از ساعت مچی برای هدیه روز مرد استفاده کنند.

ساعت مچی از هدایا لوکس و جذاب روز مرد است

خود نویس

دادن یک خود نویس خاص و با ارزش می‌تواند توجه کارمندان را به شما جذب کند. در دنیای مدرن امروز اگرچه همه کارها با کامپیوتر است اما هنوز هم کارمندان به برای امضا به یک خودکار و خودنویس جذاب نیاز دارند. همچنین خود نویس می‌تواند بهترین هدایا تبلیغاتی باشد چرا که یک خودکار با طراحی مناسب می‌تواند ماه‌ها و حتی سال‌ها در گردش باشد و با کسری از هزینه، تبلیغات طولانی مدت را فراهم می‌کند.

خود نویس از هدایای پر طرفدار روز مرد است

کراوات

اتفاقی جذاب‌تر از این نیست که کارمندان شرکت شما در جلسات و قراردادهای کاری جذاب و خوش استایل به نظر برسند. مطمئنا کراوات متناسب با نوع پوشش فرد، خوشتیپی را برای هر مردی تضمین می‌کند. همچنین مناسب هدیه مدیران نیز هست. بنابراین اگر شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌خواهند کارمندانشان بیشتر از قبل خوشتیپ‌تر به نظر برسند کراوات بهترین گزینه است.

کراوات از هدایا جذاب روز مرد است

سخن آخر

معمولا آقایان از کادو گرفتن وسایل کاربردی که بتوانند در زندگی روزانه استفاده کنند بیشتر استقبال میکنند. بنابراین در این مطلب برای شما لیست هدیه روز مرد را قرار داده‌ایم. تا بتوانید متناسب با بودجه و سلیقه‌تان بهترین هدیه را برای کارمندان مرد خود تهیه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232