همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

سفارش اینترنتی سررسید باطله رایگان برای نیازمندان

دانستنی

پیش از صحبت در مورد نحوه سفارش اینترنتی سررسید باطله، به این نکته اشاره می‌کنیم که سررسید باطله فقط به مفهوم سررسید تاریخ گذشته نیست؛ بلکه به خیلی از سالنامه‌های دیگر نیز اطلاق می‌شود. کلمه سررسید به دفتری گویند که دارای برگه‌هایی با کیفیت بالاتر، نسبت به یک دفتر معمولی است.

سفارش اینترنتی سررسید باطله رایگان برای نیازمندان

پیش از صحبت در مورد نحوه سفارش اینترنتی سررسید باطله، به این نکته اشاره می‌کنیم که سررسید باطله فقط به مفهوم سررسید تاریخ گذشته نیست؛ بلکه به خیلی از سالنامه‌های دیگر نیز اطلاق می‌شود. کلمه سررسید به دفتری گویند که دارای برگه‌هایی با کیفیت بالاتر، نسبت به یک دفتر معمولی است. علاوه بر آن در مورد طراحی و جلد سازی آن سخت گیری فراوانی شده است تا محصول تولید شده دفتری با کیفیت، کارآمد و مدیریتی باشد. اما این قسمت تفاوت اصلی یک سررسید یا سالنامه را با یک دفتر به خوبی بیان نمی‌کند. با ما در مطلب سفارش اینترنتی سررسید باطله رایگان برای نیازمندان همراه باشید.

تفاوت سالنامه باطله با دفتر؛ بررسی جزئیات

به طور کلی دفتر سالنامه ازجزئیات بیشتر، صفحات کاربردی تر و جلد بهتری برخوردار است. از طرفی سالنامه ترکیبی از یک دفتر صحافی شده و تقویم سال جدید است. این تاریخ‌ها می‌تواند به صورت روزشمار، هفته شمار و یا دستیار باشد که نسبت به خواسته مشتریان و نیاز آنها انعطاف پذیر است. در این محصولات مناسبت‌ها چه ملی یا مذهبی یا ایرانی به صورت جزئی و با اطلاعات دقیق درج شده‌اند. صفحات داخلی سررسید دارای بخش دفترچه تلفن، چک لیست سفر و… هستند که کاربرد این محصولات را دوچندان می‌کند. از طرفی تصاویری خوش آب و رنگ جهت تبریک سال نو و یا تبلیغات چاپی شما به صورت اختصاصی سازی شده در لت گلاسه صفحاتش خودنمایی می‌کند. همچنین اطلاعات تکمیلی مانند تاریخ حرکت کشتی‌ها، اطلاعات بازرگانی و صادرات، نقشه مترو، مسافت بین شهرها و… به انضمام آن درآمده‌اند. در یک نگاه کلی می‌توان گفت سررسید و دفتر یادداشت، محصولاتی کاملا متفاوت به شمار می‌روند.

چرا سررسید نسبت به تقویم رومیزی برتری دارد؟

تقویم‌های رومیزی از لوازم اداری کاربردی در ادارات و شرکت‌ها به حساب می‌آیند که در تمام طول سال برای کارمندان مفید هستند. اگر به صورت ناگهانی وارد یک شرکت شوید و در نزدیکی میز کار یک کارمند قرار بگیرید، تقویم رومیزی خاص یکی از اقلامی است که در کنار ست اداری روی میز مشاهده می‌کنید. برنامه ریزی برای تاریخ‌های پیش رو، مناسبت‌ها و… از مهم‌ترین کاربردهای تقویم رومیزی است. با این حال تقویم‌ها برای یک سال به چاپ می‌رسند و شاید کارایی لازم را برای سال بعد از دست بدهند و برای شرکت‌ها یا سازمان‌ها به اندازه کافی مناسب نباشند. اما اگر این تقویم درون یک دفتر باشد و برای هر روز آن صفحه‌ای تعیین شده باشد، چطور؟

بدون شک سررسید دارای کاربردهای بیشتری است و حتی پس از پایان سال می‌توانید تا ده‌ها سال بعد از صفحات آن استفاده کنید. از آنجایی که هر ساله سالنامه گاموت در زمینه تخصصی خودش که تولید سررسید، سالنامه و چاپ تقویم رومیزی است، اقدام به چاپ تعداد انبوهی از آنها می‌نماید. به همین دلیل ممکن است گاهی این تعداد فراتر از نیاز مشتریان باشد؛ پس تعداد محدودی از آنها در انبار باقی می‌مانند.

سفارش اینترنتی سررسید؛ سررسید باطله چیست؟

سررسید باطله برای چه کسانی مفید است؟

اما سالنامه‌ها فقط در شرکت‌ها یا سازمان‌ها استفاده نمی‌شوند. اگر ذهنمان را به دوران دانشجویی یا تحصیل بازگردانیم به خاطر می‌آوریم که گاهی بعضی از همکلاسی‌هایمان به جای دفتر از یک سررسید تبلیغاتی برای نوشتن تکالیف یا صحبت‌های اساتید استفاده می‌کردند. از آن جایی که این کالا فضای یادداشت نویسی فراوانی دارد و همچنین زیبایی آن چندین برابر بیشتر از یک دفتر است در نتیجه در پیش دانشجویان و محصلان دارای محبوبیت فراوانی است. گاهی این سررسیدها پای را فراتر گذاشته و با داشتن جای خودکار و ماشین حساب و جای کارت دانشجویان را از دانشتن کیف بی نیاز می‌نماید و آنها می‌توانند با داشتن تنها یکی از این محصولات تمامی نیازهای خود را براورده نمایند.

پس با خرید سررسید عمومی بخش بزرگی از نیازهای هنرجویان براورده می‌شود اما همیشه این اشیا خریدنی نیستند. در سراسر ایران و در روستاهای دورافتاده عده‌ای هستند که خانه‌ای ندارند چه برسد به اینکه دفتری داشته باشند تا مشق و تکالیف‌های خود را انجام دهند. سالهاست که شرکت سالنامه گاموت در پی افزایش تولید و ماندن تعدادی از آنها در انبارش این سررسیدها را به روستاهای دورافتاده کشور به منظور کمک به افراد نیازمند به صورت رایگان و خیرخواهانه ارسال می‌کند.

سررسید باطله؛ علت باطله شدن سررسید

اشکالات چاپی در سررسید باطله؛ چطور یک سررسید باطله به حساب می‌آید؟

گاهی ممکن است در سررسیدها اشتباهات چاپی یا برشی رخ دهد که البته با تجهیز چاپخانه گاموت به مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ افست، این اتفاق بسیار نادر شده است. با این حال طی فرایندی که کاغذ تبدیل به یک سالنامه با جلدی زیبا می‌شود ممکن است اتفاقاتی رخ دهد. در مراحلی مانند چاپ، برش کاغذ گلاسه و تحریر، صحافی و جلد سازی اگر کوچکترین ایرادی در محصول وجود داشته باشد سالنامه گاموت آن را از خط تولید کنار می‌گذارد. اگر قطره‌ای چسب جایی به اشتباه ریخته شده باشد یا دوخت کیفیت لازم را نداشته باشد و حتی اگر برش‌ها اندکی کج باشند این محصولات در دسته سررسید باطله قرار خواهند گرفت. ممکن است عده بسیار اندکی از همکاران این اشیاء را به عنوان سررسید عمومی، در فروشگاه های آنلاین و یا دکه‌ها به فروش برسانند اما سالنامه گاموت این ابزار حیاتی را به نیازمندان می‌بخشد تا سهم کوچکی در افزایش فرهنگ و علم و دانش کشور ایفا نماید.

سررسید باطله برای مناطق دور افتاده

حتی سفارش اینترنتی سررسید باطله رایگان برای نیازمندان در سالنامه گاموت امکان پذیر است. اگر افرادی را در روستاهای دور و کم توان می شناسید که به سررسید باطله نیاز دارند حتما به سایت سالنامه گاموت مراجعه نمایید و با کارشناسان در ارتباط باشید. اطلاعات را در اختیار آنها بگذارید تا اولین محموله سررسید باطله را به آنجا ارسال نمایند. در گاموت برای نیازمندان نیازی به خرید سررسید باطله نخواهید داشت. زیرا آن رایگان در اختیار ضعفا قرار خواهد گرفت. شرکت تقویم رومیزی گاموت دهه‌هاست که با چاپخانه‌ای بزرگ در مرکز شهر تهران به تولید سررسید و دیگر محصولات چاپی مشغول است. با توان بالا به بیش از ششصد سازمان بزرگ خدمات‌دهی می‌کنیم. با سررسید گاموت سال خود را متفاوت ورق بزنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232