همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

دانلود طرح انواع پاکت اداری

دانلودها

پاک نامه یکی از اقلام اداری پرکاربرد به شمار می رود که جهت بسته بندی کردن، نگهداری و یا بایگانی برخی اسناد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پاکت‌های اداری با توجه به تقاضا در ابعاد مختلفی تولید شده و به عرضه می‌رسند. با این حال برخی از مدل‌های پاکت نامه، از نظر کاربردی محبوبیت بیشتری دارند.

دانلود طرح انواع پاکت اداری

پاک نامه یکی از اقلام اداری پرکاربرد به شمار می‌رود که جهت بسته بندی کردن، نگهداری و یا بایگانی برخی اسناد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پاکت‌های اداری با توجه به تقاضا در ابعاد مختلفی تولید شده و به عرضه می‌رسند. با این حال برخی از مدل‌های پاکت نامه، از نظر کاربردی محبوبیت بیشتری دارند. مجله گاموت در این بخش، طرح تیغ لایه بار پاکت اداری را در ابعاد مختلف برای دانلود کاربران قرار داده است. برای دانلود فایل‌ها در ادامه مطلب دانلود طرح تیغ پاکت اداری با ما همراه باشید.

دانلود طرح پاکت؛ پاکت اداری a4، a5 و...

دانلود طرح تیغ پاکت اداری a4

پاکت اداری a4 را می‌توان رایج‌ترین نوع پاکت اداری دانست. این نوع پاکت برای اسناد و مدارک با ابعاد کاغذ  a4 و دیگر ابعاد کوچک تر، قابل استفاده است. امکان اختصاصی سازی در چاپ پاکت a4 وجود دارد و گرماژ کاغذ این نوع پاکت ها نسبت به کاغذهای تحریر ساده بالاتر است. اسناد داخل این نوع پاکت تا نمی‌خورند و درب روی پاکت a4 را می توان با برچسب یا لیبل اختصاصی پوشاند. درب برخی از انواع پاکت a4 به صورت پاکت کیفی a4 است و برخی دیگر از طرح های گوناگونی نظیر پاکت a4 افقی بهره مند هستند. برای دانلود طرح تیغ پاکت اداری a4 روی گزینه دانلود کلیک کنید.

دکمه دانلود

دانلود طرح تیغ پاکت اداری ملخی

احتمالا بارها با پاکت‌های ملخی مواجه شده‌اید؛ پاکت‌های کوچکی که از فرمی کلاسیک برخوردار هستند و برای نگهداری پول، مدارک و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع پاکت نیز مانند پاکت a4 رایج بوده و در هر محیط اداری قابل مشاهده است. به طور معمول شرکت‌ها چاپ پاکت ملخی را اختصاصی کرده و تحت عنوان و لوگوی برند خود به چاپ می‌رسانند. جهت دانلود طرح تیغ پاکت ملخی روی گزینه دانلود کلیک کنید.

دکمه دانلود دانلود طرح پاکت اداری؛ طرح پاکت و انواع پاکت a4

دانلود طرح تیغ پاکت اداری a3

پاکت اداری a3 را می‌توان بزرگ ترین سایز پاکت اداری رایج دانست. چرا که ابعاد بزرگ‌تر از a3، کمتر دیده می‌شوند و این نوع از پاکت‌های اداری، برای تا نخوردن کاغذهای a3 و دیگر ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. جهت دانلود دانلود طرح تیغ پاکت اداری a3 روی گزینه دانلود کلیک کنید.

دکمه دانلود

دانلود طرح تیغ پاکت اداری a5

سایز پاکت اداری a5 نیز با توجه به ابعاد کاغذ a5، از رایج‌ترین انواع پاکت نامه اداری است. بهتر است بدانید که از نطر ابعادی، پاکت اداری ملخی حدود یک سوم کاغذ a4 است که این مثال  معیار مناسبی برای سنجش اندازه پاکت اداری به حساب می‌آید. با این حال کاغذ a5 ابعادی به اندازه نصف کاغذ  a4 دارد و از این جهت نسبت به پاکت اداری ملخی از سایز بزرگ‌تری برخوردار است. جهت دانلود طرح تیغ پاکت اداری a5 روی گزینه دانلود کلیک کنید.

دکمه دانلود

مطالب مرتبط:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232