همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

6 ایده برای تزیین کادو؛ بسته بندی هدیه شیک

آموزش

به یک تولد دعوت شده‌اید و هنگام باز کردن هدایا رسیده است که با بسته بندی شیک یکی از کادوها مواجه می‌شوید؛ حتی وقتی به اطراف نگاه می‌کنید، دیگران نیز چشم به همان بسته بندی زیبا دوخته‌اند. از همین جا می‌توانید تأثیر کادو پیچیدن شیک را دریابید. در واقع اگر هدیه شما پیش از باز شدن جلوه زیبایی داشته باشد، در دید دیگران نیز جذاب‌تر به نظر می‌آید!

6 ایده برای تزیین کادو؛ بسته بندی هدیه شیک

به یک تولد دعوت شده‌اید و هنگام باز کردن هدایا رسیده است که با بسته بندی شیک یکی از کادوها مواجه می‌شوید؛ حتی وقتی به اطراف نگاه می‌کنید، دیگران نیز چشم به همان بسته بندی زیبا دوخته‌اند. از همین جا می‌توانید تأثیر کادو پیچیدن شیک را دریابید. در واقع اگر هدیه شما پیش از باز شدن جلوه زیبایی داشته باشد، در دید دیگران نیز جذاب‌تر به نظر می‌آید! با این حال اگر برای شما سوال پیش آمده که چطور کادو را تزیین کنیم؟ در مطلب 6 ایده برای تزیین کادو با ما همراه باشید.

6 ایده خلاقانه برای تزیین کادو ؛ کادوپیچی فانتزی

همان طور که می‌دانید کادو کردن یک هدیه محدودیت خاصی ندارد و شما می‌توانید حتی نوع کادو کردن هدیه را با توجه به سلیقه خود یا مناسبت مد نظر سفارشی کنید. اگر می‌خواهید کادوی شما شکل و شمایلی جذاب داشته باشد و هدف خاصی از دادن آن هدیه دارید، به سادگی می‌توانید نحوه تزیین کادو را با آن هدیه تنظیم کنید. برای مثال اگر قرار است برای فرد مورد نظر کتاب تهیه کنید، از یک بسته بندی هدیه متناسب با رنگ و حتی موضوع آن کتاب استفاده کنید.

تزیین کادو و کادوپیچی شیک؛ چطور کادو کنیم؟

اگر می‌خواهید هدیه خود را  مانند هدایای سازمانی در قالبی لاکچری بسته بندی کنید، بهتر است یک جعبه هارد باکس در کنار کاغذ کادو تهیه کنید. چرا که این نوع جعبه زیبایی و کیفیت بالایی دارد و در آن هدایای دیگری نظیر سالنامه نیز جا می‌شود.  در ادامه این مطلب 6 ایده برای تزیین کادو را به شما معرفی می‌کنیم تا تجربه ای متفاوت در زمینه تزیین کادو کسب کنید، پس با ما همراه باشید.

1. به رنگ کاغذ کادو توجه کنید:

انتخاب رنگ کاغذ کادو تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد، اما بهتر است رنگ کاغذ کادو را با باکس کادو یا سلیقه فرد مورد نظر ست کنید. اگر قرار است یک هدیه لوکس مانند ساعت مچی با بند طلایی هدیه دهید، یک جعبه هارد باکس با رنگ ذغالی یا متالیک برای آن تهیه کنید، زیرا ترکیب این دو رنگ بسیار زیبا به نظر می‌رسد. از طرفی اگر پیش از خرید سلیقه رنگی شخص مورد نظر را می‌دانید، تزئین کادو با کاغذ کادو و باکسی مطابق با سلیقه او تهیه کنید. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید هدایای تبلیغاتی هدیه دهید، بهتر است کاغذ کادو را به صورت اختصاصی با برند خود به چاپ برسانید.

2. یک کارت تبریک متناسب با رنگ کاغذ کادو آماده کنید:

یک کارت هدیه زیبا و مینیمال می‌تواند زیبایی دوچندانی به هدیه شما ببخشد. کافی است رنگ این کارت تبریک با کاغذ کادو ست باشد و با یک دست خط زیبا روی آن تبریک بنویسید. برای مثال جهت بستن کادو از یک نوار قرمز رنگ استفاده کنید و یک کارت تبریک با همان رنگ را به آن گره بزنید. بهتر است این نوع کارت‌های تبریک را با یک بند کوچک به هدیه متصل کنید تا به سادگی قابل مشاهده باشند و از طرح‌های کارت تبریک با اشکال هندسی جالب استفاده کنید.

بهترین راه برای تزئین کادو؛ روشهای کادو پیچیدن شیک و تزیین کادو ساده

3. از ترکیب های رنگارنگ و فانتزی در تزیین کادو استفاده کنید:

احتمالا تا به حال با هدایایی مواجه شده اید که مانند ست مدیریتی پرزرق و برق به نظر می‌آیند و بر خلاف تزیین کادو ساده در کنار جعبه آن عناصر تزیینی زیادی به کار رفته است. این عناصر تزیینی می‌تواند شامل گل های مصنوعی یا کاغذی کوچک، ریسه‌های رنگارنگ و… باشد. شما می‌توانید از این ترکیب‌ها در داخل باکس هدیه یا بیرون از آن برای کادو کردن شیک استفاده کنید. برای مثال از تعدادی ریسه رنگی به همراه گل‌های کاغذی استفاده کنید، تا هدیه دارای کادوپیچی فانتزی شود.

4. از خوراکی ها و تنقلات غافل نشوید!

خوراکی‌های رنگارنگ گزینه‌ای عالی برای تزیین کادو به شمار می‌روند. مثال ساده این نوع کادوپیچی شیک، شکلات های کوچک مغزدار در بسته بندی‌های طلایی و قرمز است. با خرید ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی می‌توانید اقلام بیشتری را در کنار هدیه خود قرار دهید تا جذاب‌تر به نظر بیاید. برای مثال از یک کندی بار یا تعدادی شکلات کوچک داخل بسته بندی استفاده کنید که رنگی متناسب با کاغذ کادو یا دیگر اقلام تزیینی داشته باشد.

5. سلیقه فرد مورد نظر را در اولویت قرار دهید:

یکی از نکات اصلی که پیش از تزیین کادو باید به آن توجه کنید، سلیقه فرد مورد نظر و جنسیت اوست. اگر قصد دارید بسته بندی کادو را برای یک خانم انجام دهید، بهتر است از تعدادی پاپیون با رنگ صورتی یا قرمز استفاده کنید. برچسب‌های کوچک فانتزی  نیز گزینه خوبی است تا کادو را برای فرد مورد نظر سفارشی کنید. اگر می‌خواهید برای یک مرد تزیین کادو انجام دهید، از رنگ‌های تیره‌تر و طرح‌های کلاسیک استفاده کنید. کاغذ مدل کراوات در رنگ‌های خاکستری و سرمه‌ای گزینه خوبی برای تزیین کادو مردانه است.

کادو کردن شیک و روش تزیین کادو با کاغذ کادو

6. هدایای مکمل؛ یک گزینه ویژه

منظور از هدایای مکمل در تزیین کادو، هدایای ارزان قیمت و نسبتا کوچکی است که در کنار یک هدیه اصلی قرار می‌گیرند. اگر بخواهیم به طور کلی این موضوع را بررسی کنیم، محصولاتی مانند تقویم رومیزی یا جاسوییچی در دسته هدایای مکمل قرار می‌گیرند. یک جاسوییچی زیبا و مینیمال در کنار یک هدیه بزرگ ایده خلاقانه و جالبی است.  از دیگر هدایای مکمل برای تزیین کادو می‌توان به کیف پول، سررسید جیبی، پاوربانک، اسپیکر بلوتوثی و… اشاره کرد.

جمع بندی

در نهایت تزیین کادو ساده و کادو پیچیدن شیک تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. انتخاب نوع تزیین کادو به کاغذ کادو محدود نمی‌شود و از آیتم‌های مختلفی برای تزیین کادو می‌توان بهره برد؛ می‌توانید از سلیقه خود استفاده کنید و اقلامی به کار ببرید که به نظرتان جلوه زیباتری دارند و یا با توجه به سلیقه فرد مورد نظر این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که یک بسته بندی زیبا و شیک، جذابیت بیشتری به هدیه شما می‌دهد، پس تزیین کادو را دست کم نگیرید!

سوالات متداول
01بهترین هدایای مکمل برای تزیین کادو چه هدایایی است؟

برای تزیین کادو با هدایای مکمل، می توانید از سررسید، تقویم رومیزی و ست مدیریتی استفاده کنید.

02بهترین آیتم ها برای تزیین کادو چیست؟

استفاده از گل های مصنوعی و کاغذی، شکلات های کوچک بسته بندی، ریسه و پاپیون بهترین راه برای تزیین کادو است.

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سارا جلیلی
    1403/05/29

    تزیین با شکلات خیلی زیباستت

    پاسخ
گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232