همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

بهترین هدیه سازمانی چیست؟ معرفی گیفت‌های سازمانی شیک و جذاب

دانستنی

هدایای سازمانی با اهداف خاصی تولید شده و هر کسب و کاری ممکن است با توجه به معیارهای خود، هدایای سازمانی ویژه خود را تولید و به عرضه برساند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با سالنامه گاموت در ادامه مطلب بهترین هدیه سازمانی چیست؟ معرفی گیفت‌های سازمانی شیک و جذاب همراه باشید.

بهترین هدیه سازمانی چیست؟ معرفی گیفت‌های سازمانی شیک و جذاب

در دنیای مدرن امروزی،کسب و کارها به دنبال بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات می‌گردند تا تعداد مشتریان خود را بالا برده و سود بیشتری کسب کنند. از این رو روش‌هایی نظیر هدایای سازمانی استفاده گسترده‌ای دارد. هدایای سازمانی با اهداف خاصی تولید شده و هر کسب و کاری ممکن است با توجه به معیارهای خود، هدایای سازمانی ویژه خود را تولید و به عرضه برساند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با سالنامه گاموت در ادامه مطلب بهترین هدیه سازمانی چیست؟ معرفی گیفت‌های سازمانی شیک و جذاب همراه باشید.

 معرفی گیفت‌های سازمانی شیک و جذاب

یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از هدایای سازمانی برای کارمندان یا مشتریان، تقویت ارتباط با افراد و برندینگ بیشتر است. در واقع هر چقدر یک کسب و کار در زمینه تبلیغات حضور فعالانه تری داشته باشد، سود بالاتری کسب کرده و پیشرفت بیشتری را تجربه می‌کند. به طور معمول در تولید هدایای سازمانی، استفاده از لوگو و نام برند از اهمیت بالایی برخوردار است.

نکات مهم برای سفارش هدایای سازمانی

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات برند و نام کسب و کار، استفاده از نام و لوگو روی بسته بندی یا روی هدایای سازمانی مانند تقویم رومیزی یا سررسید است. به گونه‌ای که با این کار، می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و در ذهن مشتریان ماندگار شوید. هدایای سازمانی نیز مانند دیگر هدایا نیاز به تحقیق و بررسی داشته و بهتر است پیش از سفارش هدایای سازمانی خود اهداف خود را از این هدایا مشخص نمائید. در ادامه نکات مهم برای سفارش هدایای سازمانی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بهترین هدایای سازمانی و تبلیغاتی

بودجه هدایای سازمانی؛ هزینه گیفت

یکی از مهم ترین نکات پیش از سفارش هدایای سازمانی کسب و کار، بودجه مورد نظر برای این هدایا است. بودجه هدایای سازمانی باید با توجه به تعداد هدایا و نوع آن ها درنظر گرفته شود. برای مثال هدایایی مانند سالنامه ۱۴۰۳ و تقویم رومیزی 1403 به دلیل مقرون به صرفه بودن چاپ سالنامه اختصاصی برای تعداد بالا مناسب است.

اهداف سازمان از هدیه

بهتر است پیش از سفارش هدایای سازمانی، توجه ویژه ای به هدف آن‌ها داشته باشید. در واقع اگر هدف شما تبلیغات در سطوح وسیع و گسترده است، بهتر است از هدایای ویژه‌ای مانند چاپ سررسید ۱۴۰۳ یا تقویم 1403 برای این کار استفاده کنید. اما اگر هدف شما هدیه دادن به تعدادی از کارمندان و پرسنل سازمان است، می‌توانید از هدایایی مانند ست مدیریتی یا اکسسوری‌های دیجیتال استفاده نمائید.

هدایای سازمانی با بسته بندی های زیبا

کیفیت هدیه‌ها

بی شک کیفیت هدایایی که قرار است به مشتریان یا پرسنل شرکت ارائه شود، حائز اهمیت است. بهتر است در کنار بودجه‌ای که برای خرید هدیه‌های سازمانی در نظر گرفته اید، نیم نگاهی به کیفیت این هدایا نیز داشته باشید.

بهترین هدایای سازمانی؛ کادوهای تبلیغاتی خاص

در این بخش، لیستی از بهترین هدایای سازمانی را به شما معرفی می‌کنیم تا جهت خرید گیفت و کادوهای تبلیغاتی سازمانی، تصمیم گیری ساده‌تری داشته باشید. با ما در ادامه معرفی گیفت‌های سازمانی شیک و جذاب همراه باشید.

ست مدیریتی لوازم اداری شیک

ست لوازم اداری

لوازم نوشت افزار و اداری، از پرکاربردترین ابزارها در سازمان ها و ادارات به شمار می آیند. خودکار، روان نویس و… همگی از ابزارهای پرکاربرد اداری هستند که می توانید در تعداد بالا و هزینه مناسب برای کارمندان یا مشتریان خود تهیه نمائید. همچنین شما می‌توانید به جای یک ست لوازم اداری، یک ست مدیریتی شیک که دارای اقلامی برندسازی شده مانند سررسید اروپایی ۱۴۰۳ و تقویم رومیزی ۱۴۰۳ باشد، تهیه کنید.

فلش مموری و هارد اکسترنال

فلش مموری‌ها در دهه‌های اخیر به یکی از  رایج‌ترین منابع ذخیره سازی اطلاعات پرتابل تبدیل شده اند. هاردهای اکسترنال نیز، منابع ذخیره سازی با حجم بسیار بالا هستند که مانند فلش مموری قابل حمل بوده اما از اندازه نسبتا بزرگ‌تری برخوردار هستند. خرید فلش مموری و هارد اکسترنال می تواند یک انتخاب مناسب در میان هدایای سازمانی باشد.

فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی سازمانی

ساعت دیواری

ساعت های دیواری از محصولاتی به شمار می‌آیند که قرن هاست توسط مردم استفاده شده و در بسیاری از موقعیت ها، هدیه مناسبی هستند. از طرفی تنوع در این محصولات بسیار است و با هزینه کمی قابل تهیه هستند. جهت هدیه دادن یک ساعت دیواری به عنوان هدیه سازمانی می‌توانید از بسته بندی های لوکس و اقلامی مانند تقویم رومیزی از طریق چاپ تقویم ۱۴۰۳ در کنار جعبه ساعت دیواری استفاده کنید.

ساعت دیواری هدیه سازمانی تبلیغاتی

کیف پول و جاکارتی

کیف پول و جاکارتی وسایلی کاربردی و روزمره به حساب می‌آیند. این اکسسوری‌های ضروری در انواع مختلف و سایزهای متفاوتی تولید شده و مقرون به صرفه هستند. از این رو می‌توانید کیف پول و جاکارتی را در تعداد بالا و به صورت اختصاصی شده سفارش دهید. همچنین می‌توانید تعدادی ست مدیریتی سفارش دهید که دارای کیف پول یا جا کارتی باشند.

کیف پول هدیه سازمانی

ساعت و مچ بند هوشمند

ساعت هوشمند یا اسمارت واچ یک دستگاه مچی با قابلیت‌های متعدد است که امروزه به یکی از پرکاربردترین گجت های دیجیتال تبدیل شده است. با متصل کردن این دستگاه ب گوشی موبایل خود، می توانید به سادگی با افراد تماس بگیرید، موسیقی گوشی دهید و بسیاری از فرایندهای روزمره را بدون استفاده از گوشی انجام دهید. از این رو خرید این وسیله یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان هدایای سازمانی است.

ساعت مچی هوشمند هدیه

صنایع دستی و تابلوهای هنری

صنایع دستی به عنوان هدایایی با ارزش و زیبا به شمار می‌آیند. صنایع دستی بازه گسترده‌ای از محصولات را در بر گرفته و تنوع در این محصولات بسیار بالا است. این محصولات کاملا با استفاده از دست و ابزارهای دستی ساخته شده و با هنرهایی نظیر مینا کاری، الماس کاری و… تزئین می‌گردند. بهتر است صنایع دستی را در بسته بندی های شیک و در کنار هدایایی دیگر مانند هدایای فروردین ۱۴۰۳  قرار دهید.

صنایع دستی

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232