همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

معرفی 10 هدیه نمایشگاهی جذاب که می‌تواند معرف برند شما باشد!

دانستنی

یکی از نیازهای اصلی هر شرکتی معرفی آن به دیگران است، بنابراین باید از هر موقعیتی برای تبلیغ شرکت و معرفی آن به دیگران بهره برد. به عنوان مثال کمپین‌های مختلف بازاریابی یا نمایشگاه‌های بین‌المللی مکانی هستند که شرکت‌ها در قالب هدایای تبلیغاتی می‌توانند اهداف شرکت خود را به دیگران معرفی کنند.

معرفی 10 هدیه نمایشگاهی جذاب که می‌تواند معرف برند شما باشد.

معمولا هر سال در تمام دنیا نمایشگاه‌های مختلفی با موضوعات متفاوت برگزار می‌شوند. سازمان‌ها و شرکت‌ها در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده و غرفه‌هایی را به خدمات و محصولات خود اختصاص می‌دهند. نمایشگاه‌ مکان مناسبی برای معرفی و به‌ روزرسانی صنعت شما است. در واقع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی یکی از راه‌های استراتژیک بازاریابی است که در سال‌های اخیر توسط شرکت‌ها مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شرکت‌ها و سازمان‌ها باید به افراد در نمایشگاه به چشم مشتریان بالقوه نگاه کنند زیرا جلب توجه و نظر افراد در نمایشگاه‌ها به اهداف بلند مدت کسب و کارها کمک بسیار خواهند کرد. پس اگر می‌خواهید با هدیه‌های نمایشگاهی آشنا شوید این مقاله مناسب شما خواهد بود چون ما قصد داریم به معرفی 10 هدیه نمایشگاهی جذاب که می‌تواند معرف برند شما باشد را معرفی کنیم.

معرفی انواع هدیه نمایشگاهی جذاب که می‌تواند معرف برند شما باشد.

معرفی 10 هدایای نمایشگاهی جذاب

هدایای نمایشگاهی می‌توانند یک ابزار قوی برای تبلیغات و افزایش شناخت برند شما باشند. بنابراین انتخاب هدایای تبلیغاتی مخصوصا برای نمایشگاه‌ها یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها است. امروزه به خاطر تنوع در هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، انتخاب هدیه‌ای که برای مخاطبان کاربردی باشد و با دیگر رقبا متمایز باشد سخت شده است. از این رو در ادامه 10 هدیه نمایشگاهی جذاب که می‌تواند معرف برند شما باشد را معرفی خواهیم کرد.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

معرفی 10 هدیه نمایشگاهی جذاب و شیک | ماگ تبلیغاتی

یکی از بهترین هدیه نمایشگاهی لیوان و ماگ تبلیغاتی است که بسیار کاربردی و تاثیرگذار برای بازاریابی در نمایشگاه‌ها به شمار می‌آید. لیوان و ماگ تبلیغاتی فضای مناسبی برای درج کردن برند و نام شرکت شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید شعار برند، اطلاعات سایت، رنگ و لوگوی خود را روی آن چاپ کنید. همچنین آن‌ها عضو جدا نشدنی تبلیغات در نمایشگاه‌ها هستند. در طول گفتگو و مذاکره با مشتریان خود می‌توانید با ماگ تبلیغاتی که شعار برند شما روی آن حک شده است پذیرایی کنید. مشتریان در طول جلسه مدام به آن نگاه می‌کنند و بیشتر با برند و شرکت شما آشنا می‌شوند. لیوان تبلیغاتی دارای انواع گوناگونی از جمله لیوان شیشه‌ای، لیوان پلاستیکی، لیوان یخی، لیوان کاغذی و لیوان دمنوش ساز است. از مهم‌ترین مزایا این هدیه جذاب قیمت مناسب آن است.

ساک دستی تبلیغاتی

معرفی 10 هدیه نمایشگاهی | ساک دستی تبلیغاتی

یکی دیگر از هدیه نمایشگاهی ساک دستی است که جز هدایای تبلیغاتی ارزان محسوب می‌شود. این هدیه به عنوان یک بیلبورد متحرک نام برند و رنگ سازمانی شما را به راحتی در دید تمام افرادی که در نمایشگاه حضور دارند قرار می‌دهد. اغلب شرکت‌ها برای مشتریان خود در پایان هر سال یا مناسبت‌های مختلف از هدایایی همچون سالنامه و سررسید، تقویم رومیزی و ست مدیریتی استفاده می‌کنند. این شرکت‌ها معمولا هدایا خود را درون ساک دستی قرار می‌دهند که آرم و برندشان بر روی ساک دستی چاپ شده است. این ساک‌ها دارای ویژگی و مزیت‌هایی هستند که مهم‌ترین آنها عبارتنداز:

  • امکان چاپ طرح و نام و نشان شرکت‌ها بر روی این ساک‌های تبلیغاتی وجود دارد.
  • چاپ بر روی این ساک‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • مناسب برای تبلیغات در سطحی وسیعی هستند.
  • مقاومت بالا و تحمل وزن‌های زیاد را دارند.
  • در برابر پارگی حتی در در هنگام کشیدگی مقاوم هستند.
  • مناسب جهت عرضه هدایای تبلیغاتی
  • مناسب جهت محافظت از محیط زیست
  • قابلیت چاپ طرح‌های گوناگون و با کیفیت
  • طول عمر این ساک‌ها به چند سال می‌رسد
  • به کرات قابل استفاده هستند.

سالنامه یا سررسید

سررسید و سالنامه تبلیغاتی بهترین هدیه نمایشگاهی جذاب و کاربردی

از دیگر هدایای تبلیغاتی که شرکت‌ها و سازمان‌ها در مناسبت‌های گوناگون و نزدیک سال نو به مخاطبان خود هدیه می‌دهند سالنامه و سررسید است. این محصولات چون که قیمت مناسبی دارند برای شرکت‌ها به صرفه‌تر هستند. همچنین برای افرادی که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند بهترین هدیه نمایشگاهی محسوب می‌شوند. افرادی که در نمایشگاه‌ها این هدایا را دریافت می‌کنند، تمایل دارند با موسسات شرکت کننده در نمایشگاه و خدمات آنها آشنا شوند. بنابراین پس از دریافت سررسید و سالنامه با مطالعه اطلاعات چاپ شده در آنها به سایت آن شرکت مراجعه کرده و در صورت نیاز از آن شرکت‌ها خرید می‌کنند.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی کاربردی و جذاب

یکی از بهترین هدیه نمایشگاهی تقویم رومیزی است. زیرا که اغلب شرکت‌ها به دنبال هدایایی هستند که علاوه بر تبریک سال نو بتوانند نام شرکت و برند خود را تبلیغ نمایند. یکی از این هدایا که دارای قیمت مناسب و به صرفه است تقویم رومیزی است. این تقویم دارای رنگ و طرح‌های گوناگونی است که می‌توانید اطلاعات کاملی از برندتان را بر روی پایه تقویم یا در هر صفحه ‌ای به دلخواه تبلیغ کنید. تقویم تبلیغاتی یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی است که با یادآوری روزانه، دادن سرنخ و به دور از تبلیغات رسانه‌ای و با هزینه مقرون به صرفه تبلیغات را تا یک سال ادامه می‌دهد.

ست مدیریتی

مهرفی 10 هدیه نمایشگاهی جذاب | ست مدیریتی تبلیغاتی

یکی از نیازهای اصلی هر شرکتی معرفی آن به دیگران است، بنابراین باید از هر موقعیتی برای تبلیغ شرکت و معرفی آن به دیگران بهره برد. به عنوان مثال کمپین‌های مختلف بازاریابی یا نمایشگاه‌های بین‌المللی مکانی هستند که شرکت‌ها در قالب هدایای تبلیغاتی می‌توانند اهداف شرکت خود را به دیگران معرفی کنند. در دنیای مدرن امروز هم که تنوع هدیه نمایشگاهی روز به روز بیشتر می‌شود می‌توان به ست مدیریتی تبلیغاتی اشاره کرد. ست مدیریتی به صورت دو تکه، سه تکه، پنج تکه، هفت تکه و … تهیه می‌شود. اقلام قرار داده شده در این ست‌ها قابلیت چاپ لیزر دارند و زمینه مناسبی جهت تبلیغات برای سفارش دهنده فراهم می‌کنند. مهم‌ترین ست‌های مدیریتی عبارتنداز:

  • ست چرمی مدیریتی
  • ست فلش، خودکار، جا سوئیچی
  • ست فلزی خود نویس، خودکار، جا سوئیچی
  • ست سررسید، دفتر یادداشت، خودکار، جا کارتی
  • ست پاوربانک، فلش مموری، سررسید، خودکار تبلیغاتی

دفترچه یاداشت

دفترچه یاداشت یکی از بهترین هدیه نمایشگاهی جذاب و کاربردی است

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی که شرکت‌ها در مناسبت‌های مختلف و یا به عنوان هدایای تبلیغاتی نوروز به مشتریان و بازدیدکنندگان خود می‌دهند دفترچه یادداشت است. طراحی و چاپ دفترچه یاداشت برای برند سازی و بیزنس یک مجموعه بسیار تاثیر گذار است. معمولا چاپ دفترچه یادداشت با لوگو و برند کسب و کارها انجام می‌شود و به عنوان یک گزینه کم هزینه همیشه در محصولات تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای دارد. این دفترچه‌ها هیچ وقت دور ریخته نمی‌شوند و تا چندین سال در دسترس گیرنده هستند که نشان دهنده ارزش بالای دفترچه یادداشت تبلیغاتی است.

ویژگی‌های بارز دفترچه یاداشت تبلیغاتی

  • فضای مناسبی برای چاپ طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی شما دارد.
  • تا استفاده شدن از آخرین برگه‌اش که طولانی هم است، تبلیغات کسب و کار شما را به نمایش می‌گذارد.
  • محبوب قشر محصل و تحصیل کرده است.
  • از قیمت متنوع و ارزانی برخوردار است.
  • سبب تقویت برندینگ و ایجاد اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان به کسب و کارتان می‌شود.

گلدان تبلیغاتی

معرفی 10 هدیه نمایشگاهی جذاب | گلدان تبلیغاتی

استفاده از گلدان تبلیغاتی جنبه‌های مثبت زیادی دارد. شما می‌توانید برند و لوگو خود را روی گلدان چاپ و یا حک کنید. گلدان‌ها معمولا در مکان‌های مختلفی مانند فروشگاه، رستوران و … قرار می‌گیرند و به عنوان یک ابزار قدرتمند تبلیغات اثر می‌کنند. همچنین باعث جذب مخاطبان در نمایشگاه و انتقال حس و حال خوب به آنها می‌شوند. از مزایا استفاده از گلدان تبلیغاتی می‌توان به تبلیغ اثر گذار، ماندگاری بالا، قابلیت سفارشی سازی و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. در گذشته گلدان‌های سفالی بیشتر مورد استفاده بوده‌اند، اما امروزه به دلیل معرفی انواع متریال در صنعت باغبانی می‌توان از گلدان تبلیغاتی سفالی، گلدان تبلیغاتی چوبی، گلدان تبلیغاتی سرامیکی، گلدان تبلیغاتی پلاستیکی و گلدان تبلیغاتی فلزی استفاده کرد.

فلش مموری

فلش مموری یک هدیه نمایشگاهی جذاب و کاربردی است

منظور از فلش مموری تبلیغاتی فلشی است که لوگو یا آرم تبلیغاتی روی آن حک شده است و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرعت بالای این هدیه کم حجم و کوچک در ثبت اطلاعات و همچنین استفاده آسان از آن باعث شده که به یک هدیه نمایشگاهی پر طرفدار تبدیل شود. زیرا که تقریبا تمام مخاطبان به یک فلش برای نگهداری و یا انتقال اطلاعات نیاز دارند. بنابراین در انتخاب فلش مموری تبلیغاتی، نمونه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین تناسب و کارایی را با مخاطبان شما داشته باشد. کاربرد این وسیله روزانه است و برند شما در ذهن مشتری باقی می‌ماند.

خودکار تبلیغاتی

معرفی 10 هدیه نمایشگاهی جذاب | خودکار تبلیغاتی

یکی از پر مصرف‌ترین هدیه تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی است که هم قیمت مناسبی دارد و هم بسیار پر مصرف است. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه جذاب و کم هزینه هستید قطعا خودکار گزینه مناسبی است. شما می‌توانید لوگو و نام شرکت خود را روی خودکار چاپ کرده و به مخاطبان در نمایشگاه هدیه دهید. استفاده از خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی به چند دلیل است که عبارتنداز:

  • تنوع بسیار بالا در طرح‌های خودکار تبلیغاتی
  • در معرض دید بودن هدیه تبلیغاتی شما به واسطه استفاده مداوم
  • قابلیت چاپ آرم، لوگو و متن روی خودکار تبلیغاتی
  • در کیف، جیب و … بودن خودکارهای تبلیغاتی شما نزد مشتریان

ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی یکی از کابردی‌ترین هدیه نمایشگاهی است

ساعت تبلیغاتی فرصتی استثنایی برای برند شما است تا در تمام زمان‌ها در کنار مخاطبان حضور داشته باشید. یکی از وسیله‌هایی که در طول روز زیاد به آن نگاه می‌کنیم ساعت است حالا می‌خواهد مچی یا رومیزی و دیواری باشد. پس یک راه عملی برای شما است تا لوگو و برند خود را مانند یک تابلو تبلیغاتی در محل کار و زندگی مخاطب ترویج کنید. از مزایا ساعت تبلیغاتی می‌توان به طول عمر بالا، همه گیر بودن، در معرض دید بودن، مقرون به صرفه بودن، تنوع در محصول و انتقال سریع برند شما اشاره کرد.

چگونه بهترین هدیه نمایشگاهی را انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه هر هزینه اضافی صرف هدایای نمایشگاهی انجام شود. بهتر است چند نکته مهم را در نظر بگیرید. این نکات مهم عبارتنداز:

  • هدف شما از این هدیه‌ها چیست؟
  • مشتریان شما چه کسانی هستند؟
  • موضوع کسب و کار شما چیست؟
  • چه میزان بودجه در اختیار دارید؟

سخن آخر

در این مقاله با 10 هدیه نمایشگاهی جذاب که می‌تواند معرف برند شما باشد آشنا شده‌اید. نقش هدیه در تبلیغات شما بسیار موثر است و شما باید به دنبال بهترین هدیه باشید و در این کار خلاقانه عمل کنید زیرا که هدیه تکراری و مشابه هیچ بازخورد مثبتی برای شما ندارد. امیدوارم بتوانید مشتریان خاص خود را شناسایی و این هدایا‌ها را در نمایشگاه و مناسبت‌های مختلف به آن‌ها ارائه دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232