همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

5 تقویم آنلاین برتر؛ از تقویم گوگل تا مایکروسافت

دانستنی

هنگامی که به اهمیت زمان بندی در زندگی روزمره پی می‌برید، متوجه تغییرات بسیاری خواهید شد. برای مثال اگر طبق یک برنامه و زمان بندی معین پیش بروید، از برنامه‌های خود عقب نمی‌افتید و از زمان خود به شیوه بهتری استفاده می‌کنید. با این حال زمان بندی و برنامه ریزی بدون ابزارهای این کار ممکن نیست و یکی از ابزارهای کلیدی برنامه ریزی، تقویم است.

هنگامی که به اهمیت زمان بندی در زندگی روزمره پی می‌برید، متوجه تغییرات بسیاری خواهید شد. برای مثال اگر طبق یک برنامه و زمان بندی معین پیش بروید، از برنامه‌های خود عقب نمی‌افتید و از زمان خود به شیوه بهتری استفاده می‌کنید. با این حال زمان بندی و برنامه ریزی بدون ابزارهای این کار ممکن نیست و یکی از ابزارهای کلیدی برنامه ریزی، تقویم است. در این مقاله 5 تقویم آنلاین برتر را به شما معرفی می‌کنیم تا در مواقعی که به یک تقویم رومیزی در اطراف خود دسترسی ندارید، از آن‌ها استفاده کنید.

معرفی 5 تقویم آنلاین به همراه کاربردهای آن

با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کم کم تقویم‌های آنلاین هم بخشی از فضای مجازی را به خود اختصاص دادند. چرا که چنین نیازی در بسیاری از افراد که از تقویم رومیزی هم استفاده می‌کردند، احساس شد و افرادی که نسبت به دیگران اهمیت بیشتری به سازماندهی و برنامه ریزی می‌دادند، به سرعت به سمت چنین تقویم‌های آنلاینی کشیده شدند. از طرفی این تقویم‌ها با توجه به دسترسی اینترنتی، مزیت‌های ویژه ای دارند که برخی از فرایندهای زمان بندی را برای افراد ساده‌تر می‌کند. در ادامه 5 تقویم آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

5 تقویم آنلاین برتر در جهان؛ از تقویم گوگل تا اپل

تقویم گوگل (Google Calendar)

تقویم گوگل را می‌توان به عنوان مشهورترین تقویم آنلاین جهانی نام برد. همان طور که این کمپانی در صدر موتورهای جستجوگر جهان قرار دارد، در زمینه تقویم آنلاین نیز می‌درخشد. این سالنامه آنلاین به صورت رایگان در دسترس عموم است و جهت استفاده از آن تنها کافی است به بخش تقویم گوگل مراجعه کنید. این ابزار امکان اطلاع از روزهای تقویم هر کشور، زمان بندی و یادآوری برنامه‌ها را برای کاربران فراهم کرده است و به گونه‌ای طراحی شده تا هر کاربری به سادگی از آن استفاده کند.

تقویم کمپانی مایکروسافت (Microsoft Outlook Calendar)

با شنیدن نام کمپانی مایکروسافت احتمالا به یاد ویندوز کامپیوتر یا نرم افزارهای آفیس می‌‌افتید. با این حال مایکروسافت در زمینه تقویم‌های آنلاین نیز به خوبی عمل کرده و چند سال پیش، تقویمی به عنوان زیر مجموعه Outlook را منتشر کرد که با نام Microsoft Outlook Calendar شناخته می‌شود. این تقویم از قابلیت‌های زیادی برخوردار است و با استفاده از فضای داخلی آن می‌توانید برای یک بازه زمانی یا رویداد خاص برنامه ریزی کنید. از طرفی امکان یادداشت نکات مهم، مدیریت تسک و… در این نرم افزار موجود است.

تقویم آنلاین فنتستیکال (Fantastical)

تقویم فنتستیکال از اولین تقویم‌ های آنلاین به شمار می رود و از نظر امکانات، نسبت به بسیاری از تقویم‌های آنلاین برتری دارد. این تقویم به گونه‌ای طراحی شده است که در آن بر طبق سلیقه خود سفارشی سازی انجام دهید و محیط کاربری نرم افزار را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. در این تقویم آنلاین می‌توانید دیگران را دعوت کنید و بر اساس برنامه ریزی سالانه خود، رویدادها را تعیین کنید. با این حال آیتم‌های دیگری نظیر هواشناسی مناطق مختلف نیز در این تقویم تعریف شده است.

تقویم آنلاین انیدو (Any do)

اگر به دنبال یک تقویم با طراحی بیزنسی هستید، تقویم آنلاین انیدو برای شما در نظر گرفته شده است. این تقویم آنلاین از نظر ارگانایز رویدادها و سازماندهی نسبت به دیگر تقویم‌های آنلاین برتری دارد، زیرا به صورت کاملا بیزنسی و حرفه‌ای طراحی شده است. در این نرم افزار می‌توانید برای کارهای روزمره خود لیستی جامع تهیه کنید و بر اساس آن لیست، از برنامه‌های خود عقب نیفتید. با این حال از لحاظ رابط کاربری، کار کردن با این تقویم آنلاین از پیچیدگی بالایی برخوردار نیست و برای همگان قابل استفاده است.

مطالب دیگر: ست مدیریتی

تقویم اپل چیست؟ بهترین تقویم آنلاین کدام است؟

 

تقویم آنلاین اپل (Apple Calendar)

تقویم آنلاین اپل برای پلتفرم اپل عرضه شده است و از نظر رابط کاربری به خوبی عمل کرده است. البته بهتر است توجه داشته باشید که این نرم افزار تنها در پلتفرم آی او اس وجود دارد و برای استفاده از آن به یکی از دستگاه‌های با سیستم عامل اپل نیاز خواهید داشت. این نرم افزار نیز مانند تقویم گوگل به شما امکان تنظیم رویداد با توجه به تقویم پیش رو را می‌دهد. این نرم افزار امکانات دیگری نظیر دعوت مخاطبان به رویداد شما و ویرایش برنامه ریزی را نیز در دسترس کاربران قرار داده است.

سخن پایانی

تقویم آنلاین ابزاری کارآمد برای برنامه ریزی و کارهای روزمره است. اما تقویم رومیزی و دیگر انواع تقویم همواره محبوبیت خود را در این میان حفظ کرده‌اند و بسیاری از افراد این نوع تقویم‌ها را به تقویم‌های دیجیتالی ترجیح می‌دهند. با این حال استفاده از تقویم رومیزی یا آنلاین بیشتر جنبه‌ای سلیقه‌ای دارد و تا حد زیادی به نیاز شخص بستگی خواهد داشت.  از طرفی تقویم رومیزی یک گیفت سال نو و شرکتی به حساب می‌آید و برندینگ شما را به خوبی به نمایش می‌گذارد. جهت مشاهده 10 ایده طراحی تقویم رومیزی به مجله گاموت مراجعه نمایید.

 

 

سوالات متداول
01آیا تقویم آنلاین اپل از پلتفرم‌های دیگر پشتیبانی می‌کند؟

خیر، تنها با یکی از دستگاه‌های کمپانی اپل می‌توانید به این تقویم دسترسی داشته باشید.

02تقویم آنلاین چیست؟

تقویم آنلاین ابزاری نوین برای زمان بندی و برنامه ریزی است که امکانات مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سینا حمیدی
    1403/05/03

    مطلب جالبی بود.

    پاسخ
    • admin
      1403/05/08

      با سپاس از شما

      پاسخ
گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232