همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

ولکام پک؛ 5 ایده جذاب برای خوشامدگویی سازمان به کارمندان!

دانستنی

پیدا کردن یک شغل و ورود به یک محل کار جدید، برای بسیاری از افراد چالش برانگیز و استرس زا است. هنگامی که یک کارمند به عنوان نیروی کار جدید استخدام می‌گردد، در روزهای اولیه کاری به مراتب استرس‌های کاری و دشواری در ارتباط با دیگر کارمندان و پرسنل مجموعه را تجربه می‌کند و ممکن است تا هفته‌ها در برقراری ارتباط هدفمند با اعضای تیم مشکل داشته باشد.

ولکام پک؛ 5 ایده جذاب برای خوشامدگویی سازمان به کارمندان!

پیدا کردن یک شغل و ورود به یک محل کار جدید، برای بسیاری از افراد چالش برانگیز و استرس زا است. هنگامی که یک کارمند به عنوان نیروی کار جدید استخدام می‌گردد، در روزهای اولیه کاری به مراتب استرس‌های کاری و دشواری در ارتباط با دیگر کارمندان و پرسنل مجموعه را تجربه می‌کند و ممکن است تا هفته‌ها در برقراری ارتباط هدفمند با اعضای تیم مشکل داشته باشد.

بهترین ولکام پک برای کارمندان جدید

از این رو بسیاری از شرکت‌ها در ابتدای ورود کارمندان، یک ولکام پک به کارمندان هدیه می‌دهند که با توجه به سمت شغلی و حوزه تخصصی مجموعه می‌تواند دارای اقلام متفاوتی باشد. در ادامه مقاله ولکام پک؛ 5 ایده جذاب برای خوشامدگویی سازمان به کارمندان! با ما همراه باشید تا با ایده‌های مناسب برای هدیه خوشامدگویی سازمانی و هدایای سازمانی ویژه پرسنل جدید آشنا شوید.

ولکام پک اختصاصی کارمند

به طور کلی ولکام پک شامل تعدادی ابزار و لوازمی است که برای یک کارمند جدید کاربردی بوده و از طرفی تبلیغاتی به شمار می‌آید. این تبلیغات می‌تواند به صورت درج لوگو روی محصولات درون هدیه خوشامدگویی شرکتی یا ارائه دفترچه راهنما و سالنامه اختصاصی شرکت باشد. باکس هدیه در ایجاد رضایت شغلی اولیه کارمند تأثیرگذار است و راهنمای مناسبی برای فردی است که به تازگی در یک سازمان مشغول به کار شده است.

5 هدیه برتر برای خوشامدگویی به کارمندان جدید

معرفی 5 محصول ویژه ولکام پک

محتویات درون یک ولکام پک ممکن است با توجه به زمینه فعالیت شرکت یا شغل کارمند تازه وارد، متغیر باشد. اما به طور معمول در محتویات این بسته‌ها، از بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه سازمان استفاده شده و هدایایی مانند سررسید 1403 و تقویم رومیزی در این پکیج‌های خوشامدگویی قرار می‌گیرد. در ادامه این مطلب با سالنامه گاموت همراه باشید تا با 5 ایده برتر ویژه ولکام پک آشنا شوید.

  • سررسید و تقویم رومیزی
  • لیوان و ماگ تبلیغاتی
  • کارت هدیه
  • کتاب و مجله
  • دفترچه یادداشت و قلم

سررسید و تقویم رومیزی؛ پرکاربرد و اداری

سررسید و تقویم رومیزی از ابزارهای اداری ضروری و پرکاربرد، در هر مجموعه‌ای به شمار می آیند. سررسید با توجه به فرمت تاریخ و صفحات پیوست شده، در عملکرد و پیشرفت کاری تأثیرگذار بوده و تقویم‌های رومیزی نیز در زمان بندی و دقت تأثیر بالایی دارند. از طرفی سررسید و تقویم رومیزی از محصولات تبلیغاتی به حساب می‌آیند که قابلیت اختصاصی سازی و سفارش آن ها در تعداد بالا امکان پذیر است و به عنوان ولکام پک مقرون به صرفه هستند. به همین دلیل سفارش تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی شرکتی، انتخاب خوبی برای ولکام پک کارمندان جدید است.

سررسید و سالنامه سفارشی

لیوان و ماگ تبلیغاتی

یکی از گزینه‌های مناسب به عنوان ولکام پک، لیوان و ماگ تبلیغاتی است. استفاده از نوشیدنی‌هایی نظیر قهوه و چای در شرکت ها بسیار رایج بوده و کارمندان با توجه به نیاز خود در طول روز، از این نوشیدنی‌ها استفاده می کنند. می‌توانید جهت اختصاصی سازی و تبلیغات، لوگوی شرکت را روی این ماگ ها درج کنید و به همراه یک تقویم 1403 درون باکس قرار دهید.

ماگ و لیوان تبلیغاتی؛ ولکام پک جذاب

کارت هدیه؛ کارآمد و محبوب

ارائه یک کارت هدیه در قالب باکس هدیه کارمند جدید، یکی از هدایای انعطاف پذیر ویژه کارمند جدید است که فرد تازه وارد می‌تواند با استفاده از آن خدمات مورد نیاز و ابزارهای اولیه مورد استفاده خود را تهیه کند و انتخاب‌های خود را داشته باشد. کارت هدیه را بهتر است در یک پکیج ویژه قرار دهید و با سفارش تقویم 1403 و دیگر هدایا این ولکام پک را با اقلام بیشتر هدیه دهید.

کارت هدیه شرکتی؛ ولکام پک سازمانی

کتاب و مجله؛ هدیه ارزشمند

کتاب و مجله هدایایی کاربردی، فرهنگی و مقرون به صرفه هستند که در بسیاری از مناسبت ها، می توانید به افراد هدیه دهید. یک کتاب ارزشمند در کنار هدایایی مانند یک ست اداری با رنگ سازمانی و ماگ، هدیه خوشامدگویی خوبی برای کارمندان تازه وارد است. شما می توانید کتابی مرتبط با کسب و کار سازمان یا در زمینه فعالیت کارمند جدید، به عنوان هدیه در نظر بگیرید.

کتاب و مجله به عنوان هدیه خوشامدگویی سازمانی

دفترچه یادداشت و قلم

یک پکیج شامل دفترچه یادداشت و قلم نیز مانند سالنامه برای یک محیط اداری ضروری است و می توان با استفاده از لوگوی شرکت قلم و دفترچه را اختصاصی کرد. دفترچه یادداشت و قلم نیز با توجه به انتخاب مدیران مجموعه می‌تواند تحت عنوان هدیه سازمانی خوشامدگویی کارمندان جدید در نظر گرفته شود.

قلم و دفترچه یادداشت ولکام پک

سخن پایانی

خرید یک ولکام پک برای کارمندان جدید شرکت بهتر است با توجه به تعداد و بودجه در نظر گرفته شده برای خرید این هدایا انجام شود. از این رو بهتر است پیش از سفارش و خرید هدایای خوشامدگویی سازمانی تحقیقاتی در مورد امکان اختصاصی سازی و بهترین هدایای تبلیغاتی انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232