همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

روز مهندس 1402 چه روزی است؟ بهترین فرصت برای تقدیر از مهندسین!

مناسبت‌ها

تاریخ دقیق روز مهندس در تقویم شمسی برابر با روز شنبه 5 اسفند ماه است و مهندس کسی است که برای هر مشکلی بهترین راه حل را پیدا کند.

روز مهندس 1402 چه روزی است؟ بهترین فرصت برای تقدیر از مهندسین!

کلمه مهندس از کلمه لاتین (ingeniare) به معنی نوآوری مبتکرانه گرفته شده است. مهندس کسی است که برای هر چالشی بهترین راه حل را پیدا کند. ساخت و طراحی انواع سازه‌ها، سیستم‌ها، مواد، ابزارها و ماشین‌ها با استفاده از علوم پایه مانند ریاضی، فیزیک، شیمی و … با اهداف مشخص را مهندسی می‌گویند. بنابراین در این مقاله قصد داریم در مورد روز مهندس در تقویم 1402 صحبت کنیم و همچنین بهترین هدایا برای تقدیر و تشکر از مهندسین را به طور کامل معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.

روز مهندس 1402 چه روزی است؟

تاریخ دقیق روز مهندس در سال 1402 چه روزی است؟

  • تاریخ دقیق روز مهندس در تقویم شمسی مصادف است با روز شنبه 5 اسفند سال 1402
  • تاریخ دقیق روز مهندس در تقویم قمری مصادف است با روز شنبه 14 شعبان سال 1445
  • تاریخ دقیق روز مهندس در تقویم میلادی مصادف است با روز شنبه 24 فوریه سال 2024
تاریخ دقیق روز مهندس در سال 1402

بهترین هدیه روز مهندس چیست؟

هر ساله در زادروز خواجه نصیرالدین طوسی 5 اسفند ماه به مهندسان هدایایی تقدیم می‌شود. اگر شما هم کارفرما هستید و یا در خانواده و دوستانتان با مهندسان در ارتباط هستید و دوست دارید آنها را خوشحال کنید و به آنها هدیه دهید. از هدیه روز مهندس غفلت نکنید. می‌توانید یکی از ایده‌های کادوی روز مهندس این مقاله را انتخاب نمایید و آنها را خوشحال کنید.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یکی از مورد نیازترین وسیله‌هایی است که هر مهندسی باید برای برنامه ریزی و یاداشت کردن کارهای خود از آن استفاده کند. تقویم رومیزی دارای مدل‌های متنوعی است و برخی از آنها علاوه بر اینکه یک قسمت برای تقویم دارند یک قسمت برای یادداشت کردن کارهای روزانه نیز دارند. این تقویم دارای رنگ، طرح و سایزهای مختلفی است و می‌توانید بر روی پایه‌ آن اطلاعات و لوگو خود را چاپ کنید.

تقویم رومیزی بهترین هدیه برای تشکر و تقدیر از مهندسین

سررسید و سالنامه

یکی از پر طرفدارترین وسیله‌هایی که اغلب مهندسین عمران و معماران از آن استفاده می‌کنند سررسید و سالنامه است. زیرا فرم‌ها و صفحات پایانی سررسید و سالنامه و همچنین سال نامه 1403 به اطلاعات مهندسی اختصاص یافته است. حتی محصولاتی مانند سالنامه دستیار مهندس تولید می‌شوند که برای یادداشت و اطلاع از تاریخ و زمان کاربرد دارند. سررسید و سالنامه به عنوان هدیه روز مهندس یک انتخاب هوشمندانه و ایده آل خواهد بود زیرا روز مهندس در ماه پایانی سال یعنی 5 اسفند ماه است و بهترین زمان است که همچنین هدیه‌ای را به مهندسان خود اهدا کنید. چون که مهندسان با داشتن چنین هدیه‌ای بهتر می‌توانند برای پروژه‌های سال جدید خود برنامه ریزی و زمان را مدیریت نمایند. ما در واحد سالنامه گاموت بیش از 50 مدل سررسید و سالنامه ارائه داده‌ایم. شرکت‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند با سفارش و چاپ سررسید اختصاصی بهترین هدیه را به مهندسان شرکت خود اهدا نمایند.

سررسید و سالنامه بهترین هدیه برای تشکر و تقدیر از مهندسین

ست مدیریتی

ست مدیریتی مهندسی بهترین گزینه‌ برای روز مهندس است. همانطور که می‌دانید اقلام موجود در ست‌های مدیریتی تبلیغاتی ثابت نیستند و می‌توانند به راحتی با توجه به سلیقه و بودجه شما تغییر کنند. ست‌ مدیریتی می‌تواند شامل اقلام مورد نیاز مهندسین مانند خودکار تبلیغاتی، جاکارتی، فلش مموری، ابزارآلات، ماشین حساب، سررسید و … باشد. به علاوه چاپ برند و لوگو روی آنها سبب می‌شود تا شیک و منحصر به فرد جلوه کنند.

ست مدیریتی یکی از هدایای کاربردی و لوکس برای تشکر و تقدیر از مهندسین

خودکار تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی روز مهندس خودکار تبلیغاتی است. یکی از ضروری‌ترین وسیله برای مهندسان محسوب می‌شود. خودکار به عنوان یک ابزار کاربردی و قابل حمل در تمامی جلسات و امور روزمره در دستان مهندسان است و یکی از گرم‌ترین و پر استفاده‌ترین ابزارهای تبلیغاتی برای برند و نام تجاری شرکت‌ها و سازمان‌ها محسوب می‌شود. شما می‌توانید در کنار خودکار تبلیغاتی از هدایای دیگری مانند سررسید کیفی استفاده کنید.

خودکار تبلیغاتی یکی از بهترین هدایا تبلیغاتی برای قدردانی از مهندسان است

ست رومیزی

هر مهندسی به ست رومیزی برای سازماندهی کردن میز خود نیاز دارد. ست رومیزی علاوه بر اینکه میز مهندسان را مرتب می‌کند. جلوه خاصی به میز آنها نیز می‌دهد. ست رومیزی دارای طرح، سایز، جنس و رنگ بندی‌های متفاوت است که می‌توانید در میان آنها مدل مورد نظر خود را انتخاب و لوگو و برند خود را سفارش سازی کنید. ست رومیزی دارای اقلام گوناگونی است که می‌توان به جای قلم و خودکار و مداد، جای گیره و سنجاق، کازیه، چسب نواری، منگنه، پانچ، تخته شاسی، فایل رومیزی کشویی و جا تقویم اشاره کرد. همچنین داخل جا تقویم می‌توان سررسید چرمی یا به دلخواه هر سررسیدی که دوست دارید بگذارید.

ست اداری یکی از کاربردی‌ترین هدایا برای قدردانی از مهندسان در روز مهندس است.

سخن آخر

انتخاب هدایایی که مناسب روز مهندس باشند به سلیقه، بودجه و شرکت شما بستگی دارد. ماندگاری و کیفیت این هدایا در طول زمان می‌تواند احساس ارزشمندی در مهندسان القا کند. در این مقاله اشاره کوچکی به لیست لوازم اداری کرده‌ایم. همچنین  هدایایی که مناسب روز مهندس هستند را به طور کامل شرح داده‌ایم. امیدوارم بتوانید بهترین هدایا را تهیه و به مهندسان تقدیم نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232