همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

کامل ترین لیست لوازم اداری ضروری برای هر شرکت

دانستنی

در دنیای امروزی، لوازم اداری به جزئی جدایی ناپذیر از  کسب و کارها تبدیل شده است. در واقع هر شرکتی با توجه به نیاز خود، لوازم ضروری کارمندان و پرسنل شرکت را تهیه می کند. خرید لوازم اداری یک شرکت به عوامل متعدد و تا حد زیادی به زمینه فعالیت شرکت بستگی دارد.

کامل ترین لیست لوازم اداری ضروری برای هر شرکت

در دنیای امروزی، لوازم اداری به جزئی جدایی ناپذیر از  کسب و کارها تبدیل شده است. در واقع هر شرکتی با توجه به نیاز خود، لوازم ضروری کارمندان و پرسنل شرکت را تهیه می کند. خرید لوازم اداری یک شرکت به عوامل متعدد و تا حد زیادی به زمینه فعالیت شرکت بستگی دارد. برخی شرکت ها ممکن است به لیست کاملی از اقلام نیاز داشته باشند و برخی دیگر با تعداد کمی از وسایل کاربردی، امورات را انجام دهند. در این مطلب کامل ترین لیست لوازم اداری ضروری برای هر شرکت را به شما معرفی می‌کنیم تا با توجه به لیست و معرفی هر محصول، به سادگی خرید لوازم اداری شرکت را انجام دهید.

لیست انواع لوازم اداری کاربردی

لیست لوازم اداری؛ جامع و کاربردی

بهتر است پیش از خرید لوازم ضروری مورد نیاز شرکت، تحقیقاتی در مورد انواع لوازم اداری ضروری انجام دهید و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، کیفیت لوازم مورد نظر و نیاز شرکت، خرید خود را انجام دهید. برای مثال پیش از چاپ سررسید اختصاصی شرکت، مشخصات و لوگو خود را برای اختصاصی سازی این محصول در نظر بگیرید. این لیست در دسته بندی‌های مختلفی قرار می گیرد و در هر دسته بندی شما می‌توانید با مشخصات هر محصول آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.

لوازم اداری مناسب میز کار

این دسته بندی لوازم اداری شامل ابزارهای رومیزی است که سال هاست در تمام ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر کارمندی با توجه به سمت شغلی خود از این وسایل استفاده می‌کند. به طور کلی می توان گفت این دسته بندی اداری در کنار دسته بندی ابزارهای مرتبط با فناوری پرکاربردترین لوازم در اداره ها به شمار می‌آیند.

  • خودکار و روان نویس
  • تقویم رومیزی
  • چسب
  • سررسید و دفتر برنامه ریزی
  • منگنه
  • ماژیک هایلایت
  • ست لوازم اداری
لوازم اداری و نوشتاری مناسب میز کار

خودکار و روان نویس؛ پرکاربردترین وسیله اداری

خودکار را می‌توان به عنوان یکی از رایج‌ترین وسایل اداری که هر روز مورداستفاده قرار می‌گیرد، معرفی کرد. در واقع خودکار و روان نویس از ابزارهایی به حساب می‌آیند که نه تنها در شرکت ها بلکه در تمامی کسب و کارها به کار می روند. با توجه به تنوع بسیار بالا در این دسته محصولات بهتر است با توجه به بودجه و تعداد کارمندان شرکت، نسبت به خرید اقدام کنید.

خودکار و روان نویس اداری

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی نیز مانند خودکار یکی از اعضای جدانشدنی اداری است که تقریبا هر شخصی  روی میز کار خود از یک تقویم رومیزی اداری استفاده می‌کند. تقویم های رومیزی از نظر دسته بندی به انواع اداری، یادداشت دار و… تقسیم می‌گردند که می‌توانید با توجه به لوگو و مشخصات شرکت خود، آن را به صورت اختصاصی سفارش دهید و از رنگ سازمانی خود درون صفحات آن استفاده کنید. از طرفی تقویم های رومیزی، گزینه‌های خوبی برای تبلیغات و هدایای سازمانی نیز به شمار می‌روند.

تقویم رومیزی

چسب

انواع چسب با توجه به نوع شغل و سمت اداری می‌تواند وسیله‌ای پرکاربرد باشد. از این رو در بسیاری از ادارات به وفور استفاده شده و کارمندانی که با کاغذ و دفاتر سر و کار دارند، در بسیاری از مواقع به چسب‌هایی نظیر چسب نواری یا چسب‌های کاغذی نیاز پیدا می کنند. با توجه به این که چسب ممکن است در برخی از مشاغل اداری کاربرد کمتری داشته باشد، بهتر است پیش از خرید نیازهای سازمان را بررسی نمائید.

چسب

سررسید و دفتر برنامه ریزی

بیشتر شرکت‌ها و کمپانی‌ها، هر سال سررسید اختصاصی خود را سفارش می‌دهند و با توجه به تعداد کارکنان و تبلیغات، سررسید و سالنامه اختصاصی جدید را تهیه می‌کنند. سررسید از لوازمی به شمار می‌رود که تمامی کارمندان و کارکنان یک اداره اعم از کارمندان ساده تا مدیران مجموعه از آن استفاده می‌کنند.  از این رو بهتر است پیش از خرید و سفارش سررسید، به اختصاصی سازی آن برای شرکت خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

سررسید و پلنر اختصاصی

منگنه

منگنه نیز مانند چسب یک وسیله پرکاربرد اداری است و کارمندانی که با کاغذ و اسناد سر و کار دارند به طور معمول از یک منگنه برای بایگانی و آرشیو کردن استفاده می‌کنند. منگنه در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می‌گردد که در ادارات، مدل‌های کوچک و ساده آن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است ابزارهایی مانند منگنه را در یک ست مدیریتی هدیه و در کنار اقلام دیگر مانند چسب، خودکار و… برای شرکت خود تهیه کنید.

منگنه

ماژیک هایلایت

ماژیک های هایلایت یا علامت گذار برای علامت گذاری و خط کشیدن روی عبارات مهم و نشانه گذاری در صفحات مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو از وسایل پرکاربرد محسوب شده و در بیشتر لیست‌های خرید لوازم اداری قابل مشاهده است. تنوع در رنگ و کیفیت این ماژیک ها بسیار گسترده است و می توانید بر اساس رنگ سازمانی خود، مانند سفارش سالنامه، ماژیک هایلایت تهیه کنید. جهت کسب اطلاع از مطالبی مانند سالنامه چیست و… به بخش مجله گاموت مراجعه نمائید.

ماژیک های هایلایت و اداری

ست لوازم اداری؛ ست مدیریتی

یک ست لوازم اداری می‌تواند دارای اقلام گوناگونی باشد و در ابعاد و مدل های مختلفی عرضه شود. در این بین دسته بندی‌های زیادی برای این گونه ست ها وجود دارد که از بین آن ها می‌توان به ست مدیریتی، ست لوازم نوشتاری و… اشاره کرد. این ست را مانند دیگر وسایل و بهترین هدایای تبلیغاتی می‌توانید با توجه مشخصات شرکت خود اختصاصی کنید و تعداد و نوع اقلام را نیز پیش از سفارش تعیین کنید. به طور معمول در ست های اداری وسایلی مانند خودکار، چسب، کاغذ و … موجود هستند.

ابزارهای نوشتاری اداری

لوازم اداری دیجیتالی؛ تکنولوژی مورد نیاز شرکت

امروزه تجهیزات کامپیوتری و فناوری‌های اینترنتی، از مهم‌ترین ابزارهای اداری به شمار می روند. اتصال به اینترنت و احتیاج به ابزارهای تکنولوژی، باعث استفاده گسترده لوازم دیجیتال در شرکت‌ها و کمپانی‌ها شده است. در این دسته بندی لوازم اداری دیجیتالی مهمی که در کنار کامپیوترهای شرکتی و سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد، را به شما معرفی می‌کنیم که به طور معمول در هر شرکتی مورد نیاز است.

  • پرینتر
  • فلش مموری
  • اسکنر
  • مودم و تجهیزات شبکه
  • اسپیکر
  • هدفون
لیست لوازم اداری دیجیتالی

پرینتر اداری

پرینتر یا چاپگر یکی از لوازم اداری ضروری در محیط های کاری است که قابلیت‌های متعددی در زمینه چاپ را به کاربر می‌دهد. پرینتر از دسته محصولات دیجیتالی است که پیش از خرید برای شرکت یا دفتر کار، بهتر است بررسی‌هایی انجام دهید تا از خرید پرینتر(متریال و نوع) اطمینان حاصل کنید. امروزه پرینترها برای کپی گرفتن از اسناد، پرینت صفحات، پرینت رنگی و… مورد کاربرد قرار می‌گیرند.

پرینتر و لوازم چاپی

فلش مموری

فلش مموری یکی از تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات است که از یک رابط USB برخوردار است و در ابعاد کوچک و قابل حمل تولید می گردد. امروزه این دستگاه های ذخیره سازی بسیار پرکاربرد هستند و به دلیل بهره مندی از میزان فضای ذخیره سازی زیاد، تجهیزات مهمی به شمار می‌آیند. شما می‌توانید فلش مموری را در کنار یک ست مدیریتی و به همراه یک سررسید یا تقویم رومیزی تهیه کنید.

فلش مموری و تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات

اسکنر

اسکنر یک دستگاه جهت ارسال عکس و نسخه های چاپی به درون کامپیوتر است. اسکنرها از ظاهری شبیه به پرینترها برخوردار هستند اما در واقع عملکردی معکوس دارند و به جای پرینت گرفتن، از یک صفحه عکس گرفته و آن را به کامپیوتر منتقل می‌کنند. اسکنر نیز مانند پرینتر یکی از پرکاربرترین تجهیزات دیجیتالی شرکت‌ها محسوب می‌گردد. این دستگاه از هزینه بالایی برخوردار است و بهتر است به عنوان هدیه مدیران در نظر گرفته شود.

اسکنر اداری

مودم و تجهیزات شبکه

مودم و تجهیزات مرتبط با اینترنت و شبکه، از مهم ترین ابزارهای تکنولوژی اداری به شمار می آیند. این تجهیزات با توجه به نیاز و پیکربندی‌های شبکه ای به دسته بندی‌های متعددی تقسیم می‌گردند که با توجه به نیاز یک اداره و کارکنان آن خریداری شده و ویژگی‌های متفاوتی دارد. اتصال به اینترنت و شبکه سازی سیستم‌های کامپیوتری، دلیلی کلیدی برای استفاده از مودم و تجهیزات شبکه است.

مودم و تجهیزات شبکه سازی

اسپیکر

اسپیکر و بلندگو، وسیله ای رایج است که برای پخش صدای با کیفیت و بلند به کار می‌رود. این دستگاه ها با استفاده از سیستم های الکتریکی و تجهیزاتی داخلی مانند ساب ووفر و توئیتر، تنظیم پخش صدا را انجام می دهند. اسپیکرها از تنوع گسترده ای برخوردار هستند و بهتر است برای خرید، از اسپیکرهایی که مناسب محیط های سازمانی و اداری هستند استفاده کنید. از طرفی بهتر است برای راحتی در جابجایی و اشغال فضای کمتر، اسپیکرهای بلوتوثی تهیه نمائید.

اسپیکر بلوتوثی

هدفون

هدفون‌ها دستگاه های خروجی سخت افزاری هستند که با استفاده از یک سیم یا به صورت بلوتوثی، موسیقی پخش می‌کنند. هدفون‌ها با توجه به ویژگی‌های مختلفشان به دسته بندی‌های متعددی تقسیم می‌گردند که برخی از آن ها از قابلیت‌هایی مانند امکان پاسخگویی به تماس، امکان کنترل موسیقی، تنظیم اکولایزر و… برخودار هستند. به طور معمول هدفون‌های بلوتوثی نسبت به مدل های سیم دار از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از این جهت اگر قصد خرید هدفون در تعداد بالا را دارید، بهتر است هدفون‌های سیم دار تهیه نمائید.

هدفون و هدست اداری

سخن پایانی

همان طور که در ابتدای مطلب به این نکته اشاره شد، بهتر است خرید لوازم اداری مورد نیاز شرکت را با توجه به نیازهای اصلی، تعداد پرسنل و کیفیت کالای مورد نظر انجام دهید و به ویژگی‌هایی نظیر اختصاصی سازی جهت تبلیغات نیز توجه ویژه ای داشته باشید. بی شک در برخی از شرکت‌ها ممکن است به لیست بلند بالایی از لوازم اداری مختلف احتیاج پیدا کنید و در برخی دیگر، نیاز به وسایل اداری کمی است. به همین جهت پس از بررسی کامل لیست و یادداشت نیازها، برای خرید این وسایل اقدام نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232