همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

روز خبرنگار | معرفی 5 هدایای تبلیغاتی جذاب برای خبرنگاران

مناسبت‌ها

تاریخ روز خبرنگار در تقویم شمسی با چهارشنبه 17 مرداد 1403 برابر است در تقویم قمری با 2 صفر 1446 برابر است و در تقویم میلادی با 7 آگوست 2024 برابر است.

روز خبرنگار | معرفی 5 هدایای تبلیغاتی جذاب برای خبرنگاران

خبرنگار (Reporter) کسی است که به حرفه خبرنگاری مشغول است و با اتکا به ذوق و استعداد شخصی و با استفاده از منبع‌های خبری موثق، خبر و گزارش‌های خبری را برای چاپ در مجله‌ها، روزنامه‌ها، نشریات و یا برای پخش در تلویزیون، رادیو و یا اینترنت گردآوری و ارائه می‌دهد. لازمه شغل خبرنگاری داشتن دقت، سرعت و صحت است. در ادامه همراه ما باشید تا با شغل خبرنگار و روز خبرنگار آشنا شوید.

تاریخ دقیق روز خبرنگار در تقویم سال 1403

  • تاریخ روز خبرنگار در تقویم شمسی با چهارشنبه 17 مرداد 1403 برابر است.
  • تاریخ روز خبرنگار در تقویم قمری با 2 صفر 1446 برابر است.
  • تاریخ روز خبرنگار در تقویم میلادی با 7 آگوست 2024 برابر است.
تاریخ دقیق روز خبرنگار در تقویم سال 1403

خبرنگار کیست؟

خبرنگار باید ذهنی جستجوگر داشته باشد و از تحقیق و بررسی موضوعات گوناگون لذت ببرد. همچنین با تکیه به ذوق و استعداد شخصی خود و پس از گذراندن دوره آموزش تخصصی و کسب مهارت به دنبال تهیه، جمع‌آوری، تنظیم و انتقال اخبار به شنوندگان می‌پردازد و به وسیله ارتباط جمعی مانند تلویزیون، رادیو و مطبوعات خبر را به اطلاع مردم می‌رساند. خبرنگار خوب کسی است که به حیطه کاری خود مسلط است، اصول خبرنگاری را می‌داند، مطابق با قوانین کشورش فعالیت می‌کند و از مهارت‌های مربوط به این شغل آگاه است.

5 هدایای تبلیغاتی جذاب برای روز خبرنگار

خبرنگاری به دلیل چالش‌های مداوم روحی و روانی یکی از خاص‌ترین مشاغل دنیا است. هدیه روز خبرنگار مانند هدایای تبلیغاتی بانک‌ها باید متناسب با نوع فعالیت و ویژگی‌های کاربردی مرتبط با این شغل باشد. از این رو باید خاص‌ترین هدایا را به عنوان هدیه روز خبرنگار برای این فراد خاص انتخاب کنیم. در ادامه با 5 هدایا تبلیغاتی جذاب روز خبرنگار آشنا می‌شوید.

ست مدیریتی؛ یک هدیه کاربردی و جذاب

ست مدیریتی در انواع چند تکه که اقلام مختلفی از جمله فشار سنج، دستگاه بخور، ماگ، اسپیکر، سررسید، موس، خودکار، پاوربانک، جاکارتی، جاسوئیچی، فرنچ پرس، موکاپاد و … را در خود جا داده است. در واقع ست‌ هدیه مدیریتی علاوه بر بسته بندی شیک و رسمی می‌تواند چندین نیاز خبرنگاران را پوشش دهد. این‌ ست‌ها مخصوصا ست فانتزی در عین حال هر کسی را شیفته خود می‌کنند یک ست اداری مناسب نیز هستند.

سررسید؛ ابزاری برای مدیریت زمان

سررسید و سالنامه جزو هدایا تبلیغاتی جذابی هستند که هر کسی به آنها نیاز پیدا می‌کند. یکی از خاصیت‌های سررسید و سالنامه این است که به مدت یکسال در اختیار مخاطبان است و هر کس یک سررسید را برای نوشتن کارای روزانه خود انتخاب می‌کند و بعد از مدت یک سال این سررسید تبدیل به جایی می‌شود که مخاطبان تمام کارهای مهم خود را در آن یادداشت می‌کنند. سررسید ارگانایزر، سررسید نیم وزیری، سررسید اروپایی، سررسید پلنر، سررسید رقعی و … از سررسیدهایی هستند که مناسب خبرنگاران هستند. از مزایا استفاده از سررسید ارگانایزر برای خبرنگاران می‌توان به بهبود مدیریت زمان و برنامه ریزی موثر، افزایش تمرکز و کاهش استرس در محل کار، حفظ اطلاعات مهم در یک مکان مرتب و منظم، افزایش سازماندهی و نظم در زندگی حرفه‌ای، افزایش انگیزه و پیشرفت در رسیدن به اهداف و … اشاره کرد.

هدایای تبلیغاتی جذاب روز خبرنگار | سررسید

تقویم رومیزی؛ کاربرد زیاد و روزانه آن

از آنجایی که تقویم رومیزی یک هدیه تبلیغاتی کاربردی برای مدیریت زمان و برنامه ریزی است بهترین هدیه برای روز خبرنگار نیز محسوب می‌شود. نحوه طراحی این تقویم به شکلی است که می‌توان آن را روی میز قرار داد و با نگاهی کوتاه به آن از تمام تاریخ‌ها، تعطیلات و مناسبت‌های مهم آگاه شد. تقویم رومیزی برای خبرنگارانی که برنامه ریزی و مدیریت زمان خود را جدی گرفته‌‌اند بسیار کاربردی است چرا که با نگاهی کوتاه به آن می‌توان از تمام رویدادهای مهم آگاه شد و برای آنها برنامه ریزی کرد. همچنین با خرید تقویم رومیزی یک هدیه جذاب و کاربردی را برای خبرنگاری که دوست، آشنا و همکار شما است تهیه کرده‌‌اید.

پاوربانک و فلش مموری؛ وسیله‌ای لوکس و لاکچری برای نگهداری داده‌ها و اطلاعات

خبرنگاران برای تهیه خبر مجبور هستند که همیشه در رفت و آمد باشند و ممکن است تا چند روز به خانه و محل کار بر نگردند بنابراین این مسئله موجب می‌شود زمان کافی برای شارژ موبایلشان نداشته باشند. شما با خرید پاوربانک و فلش مموری برای انتقال فایل‌های مهم بخشی از نیازهای مهم آنها را بر طرف کرده‌اید. همچنین می‌توانید یک ست هدیه را انتخاب کنید که شامل پاوربانک، فلش مموری، اسپیکر، میکروفن، خودکار و … باشد. پاوربانک و فلش مموری بهترین هدیه برای قدردانی از افراد سازمان است.

کیف اداری؛ وسیله‌ای برای سازماندهی و حمل و نقل ایمن وسایل شخصی و حرفه‌ای خبرنگاران

شاید برایتان سوال باشد که بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی کدامند؟ که مناسب روز خبرنگار هم باشند. بهتر است بدانید خبرنگاران بخاطر شغلی که دارند وسایل ریز و درشت زیادی از جمله سررسید و سالنامه، انواع خودکار و روان نویس، پاور بانک، میکروفن، تبلت، لب تاپ و … را باید جابجا کنند. بنابراین خرید یک کیف اداری به عنوان هدیه روز خبرنگار می‌تواند بهترین گزینه باشد.

علت نامگذاری روز خبرنگار

در تاریخ 17 مرداد 1377، محمد صارمی که خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بود در مزار شریف افغانستان به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران توسط طالبان شهید شدند. پس از این اتفاق ناگوار، شورای فرهنگ عمومی کشور 17 مرداد را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

علت نامگذاری روز خبرنگار

سخن پایانی

روز خبرنگار عنوانی است تا برای خبرنگاران اهمیت زیادی قائل شویم و از تلاش‌های آنها در راه کشف حقیقت و اطلاع رسانی با هدایای تبلیغاتی جذاب تقدیر کنیم. با خواندن مقاله بهترین هدیه سازمانی چیست؟ می‌توانید همیشه بهترین انتخاب را در هدایا تبلیغاتی داشته باشید. ما در این مقاله در مورد تاریخ دقیق روز خبرنگار، علت نامگذاری روز خبرنگار، خبرنگار کیست و 5 هدایای تبلیغاتی جذاب برای روز خبرنگار صحبت کرده‌ایم.

سوالات متداول
01روز خبرنگار در تقویم 1403 چه روزی است؟

روز خبرنگار مصادف است با چهارشنبه 17 مرداد ماه سال 1403، 2 صفر سال 1446 و 7 آگوست 2024.

02علت نامگذاری روز خبرنگار؟

در 17 مرداد 1377 خبرنگار جمهوری اسلامی ایران به نام محمود صارمی به همراه اعضای کنسولگری ایران توسط گروهک تروریستی طالبان شهید شدند.

03هدایای تبلیغاتی جذاب روز خبرنگار کدامند؟

سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232