همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

هدایای تبلیغاتی بانک ها؛ لیست بهترین هدایا برای کارمندان و مدیران بانک!

دانستنی

مشاهده میز کاری یک کارمند بانک و هدایای تبلیغاتی اختصاصی شده با لوگوی بانک، توجه افراد را به خود جلب می‌کند. در واقع این جلب توجه یکی از مزایای کلیدی هدایای تبلیغاتی بانک ها به شمار می‌رود. هر بانکی در مناسبت‌های مختلف، هدایای تبلیغاتی ویژه خود را به کارمندان تقدیم می‌کند. این هدایا شامل بازه گسترده ای از محصولات کاربردی و تزئینی است.

هدایای تبلیغاتی بانک ها؛ لیست بهترین هدایا برای کارمندان و مدیران بانک!

مشاهده میز کاری یک کارمند بانک و هدایای تبلیغاتی اختصاصی شده با لوگوی بانک، توجه افراد را به خود جلب می‌کند. در واقع این جلب توجه یکی از مزایای کلیدی هدایای تبلیغاتی بانک ها به شمار می‌رود. هر بانکی در مناسبت‌های مختلف، هدایای تبلیغاتی ویژه خود را به کارمندان تقدیم می‌کند. این هدایا شامل بازه گسترده ای از محصولات کاربردی و تزئینی است. در این مطلب هدایای تبلیغاتی بانک ها؛ لیست بهترین هدایا برای کارمندان و مدیران بانک! را به شما معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

اهمیت هدایای تبلیغاتی بانک؛ چرا بانک ها هدایای اختصاصی دارند؟

آیا تا به حال با دیدن یک محصول بسته بندی شده، علاقه به خرید از برند آن محصول در ذهن شما ایجاد شده است؟ این دقیقا تأثیری است که یک سفارشی سازی، روی فروش محصولات یا خدمات یک کسب و کار دارد. هدایای تبلیغاتی بانک ها نیز از چنین فرمولی پیروی می‌کنند؛ اختصاصی سازی هدیه و تقدیر از کارمندان. این هدایا به طرز شگفت آوری باعث جذب مشتری شده و نیاز به استفاده از خدمات یک بانک را برای مشتری ایجاد می‌کند. این اختصاصی سازی می‌‎تواند شامل حک لوگو روی محصول، استفاده از نام برند، بسته بندی با رنگ سازمانی و… باشد.

هدایای اختصاصی بانک ها و لیست کاملی از بهترین هدایای بانکی

5 دلیل تولید هدایای اختصاصی برای بانک ها

استفاده از هدایای سفارشی سازی شده به بانک و مراکز دولتی محدود نمی‌شود. در واقع بخش وسیعی از کسب و کارها با رسیدن مناسبت‌‍هایی مانند عید نوروز، شب یلدا، جشن‌های مختلف و… هدایای تبلیغاتی خود مانند ست مدیریتی را به کارمندان و مشتریان تقدیم می‌کنند. از طرفی تنوع در این هدایا بسیار زیاد است و ممکن است در بسیاری از مواقع، یک برند تعدادی از این هدایا را در قالب یک پک هدیه یا ست اداری به کارمندان هدیه دهد. با این حال این هدایا اهداف متعددی دارند که عبارتند از:

  1. جذب مشتریان جدید: جذب و یافتن مشتریان جدید از دلایل مهم برای هدایای تبلیغاتی است.
  2. حفظ مشتریان قدیمی: با استفاده از هدایای تبلیغاتی، می‌توانید مشتری‌های قبلی خود را حفظ کنید.
  3. تقویت برند و ثبات در جامعه: هدایای تبلیغاتی می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا برند شما جای پای خود را در میان رقبا محکم کند.
  4. افزایش انگیزه کارمندان: این هدایا به کارمندان انرژی و روحیه مضاعفی برای انجام کار می‌دهد.
  5. تولید محصولات کاربردی: بسیاری از این محصولات شخصی سازی شده، برای کارمندان کاربردی بوده و در زندگی روزمره آن ها مفید است.
هدیه سفارشی بانک؛ بانک ها به کارمندان چه هدایایی می دهند؟

لیست هدایای تبلیغاتی بانک ها؛ بانک ها به کارمندان چه هدایایی می دهند؟

به طور کلی لیست هدایای تبلیغاتی بانک ها بسیار گسترده است و بانک ها با توجه به بودجه تعیین شده، مناسبت مورد نظر و… هدیه مد نظر را سفارش داده و برای اختصاصی سازی آن از لوگو و نام خود استفاده می‌‌کنند. برای مثال اگر یک بانک قصد تهیه هدیه پایان سال را برای کارمندان خود داشته باشد، از هدایایی مانند سفارش سررسید و تقویم رومیزی استفاده می‌کند یا برای تهیه شب یلدا، شیرینی و آجیل بسته بندی شده تهیه می‌کنند. در ادامه لیست هدایای تبلیغاتی بانک ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • ست رومیزی و اداری
  • کیف پول
  • پاوربانک
  • لیوان و ماگ
  • سالنامه و سررسید
  • تقویم رومیزی

ست رومیزی؛ اختصاصی و کاربردی

شاید هنگام مراجعه به یک شعبه بانکی و حین انجام کارهای بانکی، متوجه ست رومیزی کارمند بانک شده باشید. این ست‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و از رنگ سازمانی بانک در آن استفاده می‌شود. این ست‌ها از بخش‌های ارگانایز شده‌ای تشکیل شده و به خوبی اقلام اداری را از یکدیگر جدا می‌کنند. از مهم‌ترین اقلامی که در یک ست رومیزی یا ست اداری وجود دارد می‌توان به خودکار، سربرگ، پاکت نامه، پانچ، جای سوزن منگنه و… اشاره کرد.

هدایای بانکی؛ ست چرمی و ست مدیریتی

کیف پول

کیف پول یکی از اکسسوری‌های ضروری برای جابجایی مدارک، کارت های بانکی و پول نقد به حساب می‌آید. کیف پول در انواع چرمی، پلاستیکی و… به تولید می‌رسد و در مدل‌های چرمی آن، حک لوگو امکان پذیر است. به همین دلیل بانک ها می‌توانند چرم کیف پول را مطابق رنگ سازمانی خود سفارش داده و جزئیات مهم (لوگو و نام) را روی آن حک کنند. برای مثال اگر یک بانک رنگ سازمانی آبی دارد، می‌تواند از چرم آبی رنگ مصنوعی استفاده کنند.

سالنامه و سررسید

اگر تا به حال در یک شرکت یا اداره کار کرده باشید، بی شک با سررسیدهای شخصی سازی شده مواجه شده‌اید؛ سررسیدهایی که در اواخر ماه اسفند به همراه یک تقویم رومیزی به کارمندان داده می‌شود. این سالنامه‌ها از رایج ترین هدایای عید نوروز در مراکز اداری و شرکتی است. این هدایا به دلیل امکان اختصاصی سازی و قیمت سالنامه و پلنر، مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار می‌گیرد و هر سال تعدادی از آن‌ها را برای کارمندان خود سفارش می‌دهند.

پاوربانک؛ دیجیتالی و قابل حمل

پاوربانک نوعی باتری ویژه شارژ کردن محصولات دیجیتال است که در دهه های اخیر، محبوبیت بالایی را میان کاربران گوشی‌های موبایل به دست آورده است. مهم‌ترین ویژگی پاوربانک‌ها، قابل حمل بودن آن‌هاست و هنگامی که به یک پریز برق دسترسی ندارید، می‌توانید از آن ها برای شارژ کردن تلفن همراه خود استفاده کنید. این دستگاه یکی از کاربردی‌ترین وسایل دیجیتالی است که سازمان ها و مراکز بانکی، می‌توانند با اختصاصی سازی آن را به کارمندان و مدیران هدیه دهند.

هدایای اختصاصی بانک؛ ماگ و لیوان سفارشی

 لیوان و ماگ

یک روز شنبه خسته کننده است و هر کارمندی برای رفع خستگی و دریافت انرژی به کافئین احتیاج پیدا می‌کند. به همین دلیل اولین انتخاب آن‌ها برای نوشیدن، قهوه و چای است. لیوان و ماگ بهترین هدیه برای یک کارمند بانک در این گونه شرایط به شمار می‌رود. اختصاصی سازی ماگ و لیوان نیز به سادگی امکان پذیر است و می‌توان از طرح مورد نظر و لوگوی بانکی روی آن استفاده کرد. امروزه مدل‌های مختلفی از ماگ‌ها مانند تراول ماگ، ماگ حرارتی و… وارد بازار شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های انحصاری خود را به همراه دارند.

تقویم رومیزی

مشاهده روزهای تقویم و برنامه ریزی هفتگی، برای کارمندان بانکی و اداری حائز اهمیت است. با این حال تفاوتی ندارد که یک کارمند در بانک مشغول به کار است یا شغلی دیگر دارد؛ استفاده از یک تقویم رومیزی اختصاصی برای برنامه ریزی و مطلع شدن از رویدادهای جاری ضروری است. بانک ها نیز مانند بسیاری از کسب و کارها، هر سال اقدام به چاپ تقویم رومیزی خود می‌کنند، تا چند روز پیش از تحویل سال نو به کارمندان هدیه دهند.

هدایای تبلیغاتی لوکس؛ هدایای ویژه مدیران

در بخش قبلی رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی بانک ها را نام  بردیم که در کنار به صرفه بودن، کاربرد ویژه خود را به همراه داشتند. با این حال برخی هدایای مدیران و کارمندان عالی رتبه، در دسته دیگری با نام دسته هدایای لوکس قرار می‌گیرد. این هدایا به طور معمول دارای قیمت بالاتری هستند و برای برخی از کارمندان تهیه می‌شوند. اختصاصی سازی در این محصولات نیز مانند هدایای بانکی دیگر قابل انجام است اما در برخی از موارد محدودیت‌هایی برای شخصی سازی این هدایا وجود دارد. هدایای لوکس بانکی عبارتند از :

  • خودکار نفیس
  • ساعت رومیزی
  • ست چرمی
  • اسپیکر بلوتوثی
  • هندزفری بلوتوثی
  • گلدان و گیاه آپارتمانی
  • تابلو نقاشی
  • کتاب نفیس
  • بلیت تئاتر یا کنسرت
  • کارت هدیه
هدایای تبلیغاتی بانکی؛ چه هدایایی برای مدیران و کارمندان مناسب است؟

ساعت رومیزی

ساعت‌های رومیزی از هدایای لوکسی به شمار می‌روند که کاربری آن‌ها بر روی میز بوده و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی میز قرار بگیرند و در محیط‌های عموماً اداری استفاده شوند. این ساعت‌ها شباهتی به ساعت‌های عقربه‌ای دیواری ندارند و در مدل‌های آنالوگ به فروش می‌رسند. با این حال اگر به دنبال تهیه هدیه ای لوکس برای مدیر یک بانک یا مجموعه هستید، ساعت رومیزی گزینه مناسبی است.

خودکار نفیس

خودکارهای نفیس، دسته‌ای از روان نویس‌های با کیفیت به شمار می‌روند که ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. این خودکارها دارای جوهری مرغوب و با کیفیت هستند که از متریالی چسبناک برخوردار بوده و به گونه‌‍ای ساخته شده است تا فرد به سادگی بنویسد و از آن لذت ببرد. خودکار نفیس در مقایسه با خودکارهای ساده از قیمت بالاتری برخوردار بوده و به طور معمول به همراه یک ست رومیزی به کارمندان هدیه داده می‌شود.

ست چرمی؛ مدیریتی و شیک

استفاده از تعدادی وسیله کاربردی و دارای ظاهر لاکچری، برای بسیاری از مدیران اهمیت بالایی دارد. ست چرمی دقیقا همان چیزی است که برای کارمندان عالی رتبه و هدیه برای مدیران مجموعه، حرف اول را می‌زند؛ ترکیبی از چند هدیه در یک بسته بندی مجلل که در تمامی اقلام آن از مواد درجه یک استفاده شده است. در این ست‌ها، بیشتر اقلام دارای متریال چرمی بوده و از بهترین چرم در ساختار آن ها استفاده شده است. به همین دلیل این هدیه لوکس، برای مدیر بانک و مجموعه مناسب است.

اسپیکر بلوتوثی؛ هدیه مناسب برای کارمندان بانک

اسپیکر بلوتوثی

این روزها افراد برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی از هدفون استفاده می‌کنند. با این حال بسیاری از افراد با هدفون رابطه خوبی ندارند و ترجیح می‌دهند از وسایلی مانند اسپیکر استفاده کنند. اسپیکرها صدا را با کیفیت بالا در محیط پخش کرده و به خوبی هر صدایی را از یکدیگر تفکیک می‌کنند. از این رو برای شنیدن موسیقی و یا پادکست، از هدفون برتر هستند. از این رو تهیه تعدادی اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل برای کارمندان بانک نیز گزینه خوبی به حساب می‌آید.

هدفون بلوتوثی

مکالمات تلفنی و گوش دادن به موسیقی، مهم‌ترین دلیل استفاده از هدفون های بلوتوثی است. هدفون‌های بلوتوثی به گونه ای طراحی شده‌اند تا درگیر سیم و گره خوردن آن نباشید. این هدفون‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی نوروز، هدایا مناسبتی و … کارآمد است و می‌توانید به راحتی آن را از جیب یا کیف خود بیرون آورده و پس از اتصال به تلفن همراه، آن را استفاده کنید. این هدفون‌ها برای افرادی که در طول روز مکالمات تلفنی زیادی دارند، مناسب است.

گلدان و گیاه آپارتمانی

کافی است نگهداری از چند نوع گل آپارتمانی را در منزل یا محل کار خود تجربه کنید؛ لذتی غیر قابل توصیف و آرامش بخش. تهیه گل و گیاه آپارتمانی به عنوان هدیه، می‌تواند در روحیه کارمندان تأثیر مثبتی داشته باشد و آن را برای زیبایی روی میز کار خود قرار دهند. با این حال خرید این هدیه در تعداد بالا ممکن است نیاز به بودجه بالایی داشته باشد و پس از خرید نیز نیاز به نگهداری دارد.

گلدان و گیاه آپارتمانی؛ هدیه ای مناسب برای کارمندان

 تابلو نقاشی؛ هنری و زیبا

تابلوهای نقاشی، تابلوهایی دارای رنگ و خطوط ترسیم شده توسط هنرمندان است که برای نصب در اتاق و محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است چنین هدیه‌ای را در قالب یک پکیج و به همراه تقویم 1403 با مناسبت ها و کارت تبریک هدیه دهید. قیمت این تابلوها متغیر است و با توجه به معیارهای مختلفی، قیمت گذاری روی آن ها انجام می‌گردد. با این حال تهیه یک تابلو نقاشی برای مدیر بانک، کارمندان رده بالا و… هدیه مناسبی به شمار می‌رود.

کتاب نفیس

در این نوع کتاب‌ها، در واقع از نوعی صحافی بسیار با کیفیت استفاده می‌شود که با دیگر انواع صحافی کاملا متفاوت است. این نوع صحافی دارای استحکام بالایی است و از قطر بیشتری برخوردار است. با این حال این کتاب‌ها گران قیمت بوده و خرید آن ها در تعداد بالا نیاز به بودجه زیادی دارد. از طرفی به دلیل استفاده از صحافی نفیس، کتاب‌های نفیس از زیبایی خاصی بهره مند بوده و به عنوان تزئینات دکوراسیونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 بلیط تئاتر یا کنسرت

تماشای یک تئاتر طنر یا بلیت کنسرت، از هدایای خلاقانه ویژه کارمندان به شمار می‌رود. برخی مواقع بانک ها به جای هدایای فیزیکی، از بلیت یک کنسرت یا تئاتر استفاده می‌کنند که بهترین هدیه برای یک سرگرمی پایان هفته است.

 کارت هدیه

تهیه کارت هدیه به عنوان هدایای تبلیغاتی بانک ها، رایج است. بانک ها هنگام تهیه کارت هدیه برای کارمندان خود، از کارت هدیه ویژه خود بانک استفاده کرده و بسته بندی اختصاصی ویژه کارت هدیه را سفارش می‌دهند. با این حال این هدایا امکان تعیین مبلغ دارند و اختصاصی آن ها نیز به سادگی امکان پذیر است.

 

 

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232