همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

تقویم رومیزی فانتزی یا تقویم رومیزی شرکتی

آموزش

شاید عجیب به نظر برسد اما تاریخچه تقویم به بیش از 30000 سال پیش بر می‌گردد. برای اینکه این عدد را راحت‌تر در ذهن خود آنالیز کنید، می‌توان مثال زد که دوران هخامنشی در ایران به 2500 سال پیش باز می‌گردد.  دانشمندان و تاریخ دانان با مطالعه بر سبک زندگی پیشینیان ما دریافته‌اند که چندین گونه متفاوت از تقویم در زندگی انسان‌ها وجود داشته است. که یکایک معروفترین آنها را برای شما نام می‌بریم. سپس ناشناخته‌ترین‌ها را برایتان توضیح خواهیم داد. 

تقویم رومیزی فانتزی یا تقویم رومیزی شرکتی

در مواقعی که حوصله برداشتن گوشی را نداریم نگاهی کج می‌کنیم و با همان یک نگاه تاریخ امروز رو متوجه می‌شوم. شاید به نظرمان این بزرگترین نکته برای خرید تقویم رومیزی 1403 به نظر بیاد اما تقویم رومیزی خیلی مفیدتر از چیزی هست که به نظر می‌آید. سالهاست که تقویم‌ها از ابتدای زندگی همراه ما بودن و چه عاشقانی که تاریخ‌های پر اهمیت زندگیشان مانند روز آشنایی، تاریخ ازدواج، روز ولنتاین و سایر مناسبت ها را روی آن علامت زده‌اند. چه کاسبانی که روز سر رسید چک‌های خود را به روی تقویم رومیزی مغازه خود علامت زده‌اند تا از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری نمایند. و چه کارمندانی که با شور و شوق فراوان هر روز به آن نگاه می‌کنند و با انگیزه به سمت تعطیلات آخر هفته پیش می‌روند. بنابراین ما قصد داریم در این مقاله در مورد تقویم رومیزی فانتزی یا تقویم رومیزی شرکتی صحبت کنیم.

تاریخچه تقویم

شاید عجیب به نظر برسد اما تاریخچه تقویم به بیش از 30000 سال پیش برمی‌گردد. برای اینکه این عدد را راحت‌تر در ذهن خود آنالیز کنید، می‌توان مثال زد که دوران هخامنشی در ایران به 2500 سال پیش باز می‌گردد.  دانشمندان و تاریخ دانان با مطالعه بر سبک زندگی پیشینیان ما دریافته‌اند که چندین گونه متفاوت از تقویم و سالنامه در زندگی انسان‌ها وجود داشته است. که یکایک معروفترین آنها را برای شما نام می‌بریم. سپس ناشناخته‌ترین‌ها را برایتان توضیح خواهیم داد. تقویم بودایی، تقویم میلادی، تقویم کردی، گرمسیری، سلطانی، تقویم هجری خورشیدی، تقویم چینی، تقویم هندو، تقویم کره ای، تقویم حیوانی، تقویم قبطی، تقویم بربری، تقویم عبری، تقویم ارمنی، تقویم کردی، تقویم هجری قمری

تاریخچه تقویم رومیزی

تقویم بربری

این تقویم توسط انسان‌های بربر که در آفریقا زیست می‌کردند، استفاده می‌شد. اسامی ماه‌های این تقویم به زبان یونانی است و کشاورزان آن سرزمین بیشتر از همه از آن بهره می‌جستند. نام دیگر این تقویم، فلاحی و در جایی دیگر عجمی است.

تقویم قبطی 

گاهشماری قبطی یا تقویم قبطی یک تقویم باستانی مربوط به دوره فراعنه‌ مصر است. در این تقویم، شروع سال نو مصادف با پایان تابستان است. در آن دوازده ماه 30 روزه وجود دارد. انتهای هر سال نیز پنج روز اضافه می‌شود که به آن ماه کوچک می‌گفتند. اسامی ماه‌های این گاه شماری به این ترتیب است. توت، پاوی، اثور، کواق، طوفی، ماخیر، فامینوث، فرموئی، باخون، پاونی، افیفی، ماسوری و ماه کوچک

تقویم بودایی

پیشینه‌ این تقویم به 100 سال پیش از میلاد بازمی‌گردد. این سالشمار دارای دوازده ماه مانند تقویم هجری شمسی است. با این تفاوت که هر سال دارای 354 روز و برای جبران اختلاف با تقویم شمسی هر سه سال یا هر دو سال یک ماه به آن اضافه می‌شود! در نتیجه باعث می‌شود این اختلاف نمود نکند.

تقویم حیوانی 

برای آشنایی با این گاهشمار مقاله حیوان سال تولدتان چیست را مطالعه نمایید. همانطور که می‌بینید تنوع تقویمها در سراسر جهان زیاد است پس برای داشتن یک تقویم فانتزی حتی می‌توان برای جالب‌تر شدن آن یکی از این گاهشمارها را به عنوان گاهشمار فرعی در برگه‌های تقویم رومیزی قرار دارد.

مخاطبان تقویم رومیزی فانتزی ۱۴۰۳ چه کسانی هستند؟

برای انتخاب خرید سررسید ۱۴۰۳ و تقویم رومیزی ابتدا باید جامعه‌ هدف را مدنظر قرار دهیم. همانطور که از نامش پیداست، تقویم رومیزی فانتزی با تقویم رومیزی شرکتی فرق دارد. حتی تقویم رومیزی شرکتی نیز با تقویم رومیزی عمومی متفاوت است.

مخاطبان تقویم رومیزی فانتزی 1403 چه کسانی هستند؟

تقویم رومیزی عمومی

همیشه در شرکت‌هایی که مشغول به تولید و چاپ تقویم رومیزی هستند مدل‌های آماده‌ای برای تقویم رومیزی سال جدید موجود است. آنها نیاز به طراحی مجدد ندارند در نتیجه به آنها تقویم رومیزی عمومی می‌گویند. روی این سررسیدها پلاک با لوگوی حکاکی شده زده نمی‌شود.

تقویم رومیزی 1403 شرکتی

به این نام معروفند زیرا شرکت‌ها آنها را در تیراژهای زیاد سفارش می‌دهند و از آن بهره وری تبلیغاتی می‌کنند. همانطور که مستحضر هستید تقویم رومیزی یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد و البته مفید است. آنچنان که افزایش تعداد مشتریان و معروفیت برند و شرکت شما بعد از دادن این کالای تبلیغاتی معروفیت دارد. این نوع تقویم رومیزی‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و سایزهای متفاوت یافت می‌شوند. که به صورت تخصصی به آن تقویم رومیزی مدرن می‌گویند. شما می‌توانید تصاویر مدنظرتان و اطلاعات خاص سازمان خود را به روی آن حکاکی نمایید یا سفارش طلاکوب دهید.

تقویم رومیزی فانتزی شرکتی

این نوع تقویم‌ها بیشتر سفارشی هستند و به دلخواه مشتریان عزیز قابل تغییرند. تقویم رومیزی که دارای پایه پلکسی به جای یک پایه مقوایی سخت ساده است. یا تقویم رومیزی یادداشت‌دار که تمام نیازهای یک کارمند را یک تنه پاسخگو می‌باشد جزو دسته تقویم رومیزی سفارشی قرار می‌گیرد. تصاویر تقویم رومیزی فانتزی نیز دارای تفاوت‌هایی با دیگر تقویم‌هاست. در آنها به جای تصاویر گرافیکی از وکتورهای آبرنگی و خاص استفاده می‌شود.

تقویم رومیزی فانتزی شرکتی

تقویم رومیزی فانتزی ۱۴۰۳

این نوع از تقویم رومیزی‌ها مخاطبان خاص خود را دارند. نوجوانان و کودکان بیشتر از همه جذب این نوع از گاهشمارها می‌شوند. اما برای یک شرکت و یا سازمان هدیه تبلیغاتی مناسبی نخواهد بود.

خرید تقویم رومیزی

گاموت پرینت با بیش از یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه تولید تقویم، ست هدیه مدیریتی و چاپ سررسید جزو برترین تولید کنندگان تقویم رومیزی، تولیدکنندگان سررسید بدون واسطه در تهران است. نتیجه فوق العاده و تحویل سررسید و تقویم رومیزی با کیفیت برتر در تیراژ مورد نظر سازمان‌ها باعث افزایش اعتماد شما عزیزان شده است. به طوری که با گذشت سالیان گاموت پرینت با بیش از ششصد شرکت و سازمان مشغول به فعالیت گسترده است. برای چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ و سفارش سررسید چرم با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232