همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

خصوصیات متولد مهر بر اساس زودیاک

دانستنی

ماه مهر که توسط سیاره ی زهره اداره می شود در طالع بینی زودیاک با نماد ترازو شناخته می شود. متولدین اکتبر افراد صلح طلبی هستند که عاشق فعالیت های هماهنگ و متقارن هستند. آنها دوست دارند با زیبایی احاطه شوند. اجازه دهید ویژگی های شخصیتی افراد متولد ماه مهر را رمزگشایی کنیم.

خصوصیات متولد مهر بر اساس زودیاک

ماه مهر که توسط سیاره ی زهره اداره می‌شود در طالع بینی زودیاک با نماد ترازو شناخته می‌شود. متولدین اکتبر افراد صلح طلبی هستند که عاشق فعالیت‌های هماهنگ و متقارن هستند. آنها دوست دارند با زیبایی احاطه شوند. اجازه دهید خصوصیات متولد مهر بر اساس زودیاک را رمزگشایی کنیم.

خصوصیات متولد مهر بر اساس نمادهای زودیاک

رمانتیک؛ شخصیت احساسی و جذاب

متولدین مهر ماه عاشق زاده می‌شوند. آنها برای جنس مخالف بسیار جذاب هستند و به راحتی می‌توانند با صحبت های شیرین خود نظر هر کسی را به سمت خود جلب کنند. اگر چیزی یا کسی را دوست داشته باشند، برای نشان دادن عشقشان و اینکه چقدر برایشان مهم هستند، می‌توانند تا قله ی قاف نیز سفر کنند. بنابراین بهتر است با احساسات آنها بازی نکنید زیرا پاک و واقعی است. با شخصیت و توانایی که آنها در شیرین زبانی دارند، سخت است که به آنها دل نبندید. اما، امان از روزی که دلبسته آنها شوید، هیچ راهی وجود ندارد که پشیمان شوید. بر اساس نمادهای سال نامه زودیاک خصوصیات متولد شهریور بر اساس زودیاک اگر شریک زندگی شما در ماه مهر به دنیا آمده باشد، شما خوش شانس هستید، زیرا می‌توانید مطمئن باشید که تا ابد به عشقشان وفادار هستند.

صلح طلب

این افراد صلح را دوست دارند و محیطی آرام تر وبی سر و صدا را ترجیح می‌دهند. با توجه به این ویژگی، آنها دشمنان زیادی ندارند. متولدین ماه مهر بر اساس مشخصات تقویم شمسی و سر رسید سال جدید، با ایجاد عدالت و همبستگی در محیط اطراف خود انگیزه می‌گیرند. آنها ملایم، دیپلمات، جذاب، دوستانه و عادل هستند. زاده ماه مهر به ندرت صدای خود را بلند می‌کنند یا عصبانی می شوند و تقریباً با هر فردی می‌توانند نقطه اشتراک پیدا کنند.

خصوصیات متولد مهر؛ نشانه های زودیاک

کاریزماتیک؛ گرم و پرشور

در جامعه ی بشری افراد کاریزماتیک نادر هستند با این حال در متولدین ماه مهر به وفور یافت می‌شوند. شخصیت جذاب و مغناطیسی آنها باعث می‌شود طرفداران زیادی پیدا کنند و قبل از اینکه با آنها مخالفت کنید باید ابتدا سعی کنید از دایره ی مغناطیسی آنها خارج شوید. البته بهتر است بدانید نمادهای زودیاک تنها معیارهای موجود برای سنجش افراد بر اساس نماد ماه تولد نیستند و بسیاری از تقویم ها و گاهشماری های جهانی نیز از دیرباز به چنین موضوعاتی پرداخته است. زاده مهر عموما بسیار با اعتماد به نفس است. تنها کاری که از ما بر می آید این است که بنشینید و به شخصیت آنها حسادت کنید.

باهوش

کسانی که براساس تقویم رومیزی جدید در ماه مهر تولد خود را جشن می‌گیرند از نظر هوش هیجانی در اوج هستند. متولدین ماه مهر احساسات خود را محکم نگه می‌دارند. آن‌ها به اطراف نمی‌روند تا خشم یا نگرانی‌های خود را بر سر دیگران بیاورند. آنها از اطراف خود آگاه هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند که صحنه ای نسازند. چیزی که آنها را به افراد بهتری تبدیل می‌کند طبیعت همدلانه آنهاست و آنها شما را قضاوت نمی‌کنند! در عوض، آنها شانه خود را به شما می دهند تا به آن تکیه کنید. افراد متولد ماه مهر از بخش منطقی ذهن خود استفاده مفیدی دارند و در کنار احساسات خود، تصمیماتی عقلانی می‌گیرند.

خصوصیات متولدین مهر بر اساس نشانه های زودیاک

ویژگی های شخصیتی مردان متولد مهر

این افراد از سلیقه بسیار خوبی برخوردار هستند و به ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهند. از طرفی گاهی اوقات ممکن است افراد سردرگمی به نظر بیایند و تصمیم گیری برای آن ها در برخی موارد سخت باشد. این افراد شخصیتی متعادل دارند و در کنار هوش و منطقی که از آن بهره می‌برند، احساسات خود را نیز نادیده نمی‌گیرند. همین ویژگی شخصیتی آن ها را به افرادی مناسب برای راهنمایی و مشورت با افراد تبدیل می‌کند.

ویژگی های شخصیتی زنان متولد مهر

زنان متولد مهرماه افرادی با اراده و پشتکار هستند که از دقت بالایی برخوردارند. آن ها به راحتی می‌توانند هر چیزی را بررسی کنند و ریز به ریز جزئیات آن را در نظر داشته باشند. زنان متولد مهر در موقعیت‌های مهم ابتکار عمل را به دست می‌گیرند و از برقراری عدالت و انصاف لذت می‌برند. طرفدار تصمیمات انسان دوستانه هستند و در هنگام گفتگو نظر خود را با صراحت بیان می‌کنند. زنان متولد مهر ماه با توجه به حیوان سال تولد و نمادهای زودیاک، به هنر علاقه ای ویژه دارند.

ویژگی های منفی شخصیت افراد متولد مهر ماه

همان طور که می‌دانید متولد هر ماهی در کنار ویژگی‌های مثبت شخصیتی، ویژگی‌های منفی خود را نیز دارد. البته تمامی این ویژگی‌ها قطعی نبوده و در ست مديريتی و سررسیدهای هر سال اثری از علائم زودیاک مشاهده نمی‌کنید. متولدین مهر ماه افرادی تأثیر پذیر هستند و می‌توانند به سادگی تحت تأثیر حرف دیگران قرار بگیرند. از طرفی این افراد در بسیاری از مراحل و تصمیمات مهم زندگی خود مصمم نیستند و گاهی تصمیم گیری برای آن ها دشوار است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232