همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

حیوان سال ۱۴۰۳ چه حیوانی است | امسال سال چه حیوانی است؟

دانستنی

نماد سال ۱۴۰۳ حیوان اژدها است. در فرهنگ چینی‌، اژدها نماد قدرت، شانس و سلامتی است. همچنین در کشورهایی مثل هند، ژاپن و بسیاری از جزایر اطراف آن اژدها را نماد نجابت، طول عمر و تندرستی می‌دانند. اژدها حیوان منحصر به فردی است زیرا تنها حیوان افسانه‌ای در میان همه حیوانات زودیاک چین می‌باشد.

در ماه‌ها و روزهای پایانی سال مانند بسیاری از سال‌های دیگر حیوان سال ۱۴۰۳، رنگ سال ۱۴۰۳ و تحویل سال ۱۴۰۳ از موارد مهمی به شمار می روند که بسیاری از افراد در سال نامه و سررسیدهای خود به دنبال اطلاعات مهمی درباره آن‌ها هستند. هر چقدر هم به روزهای پایانی سال می‌رسیم درصد بیشتری از افراد به دنبال اطلاعات دقیقی در مورد اینکه امسال سال چه حیوانی است هستند. از این رو این نوشته در مورد حیوان سال ۱۴۰۳ چه حیوانی است یا امسال سال چه حیوانی است، می‌باشد.

حیوان سال 1403 چه حیوانی است | امسال سال چه حیوانی است؟

سال ۱۴۰۳ سال چه حیوانی است؟

نماد سال ۱۴۰۳ حیوان اژدها است. در فرهنگ چینی‌، اژدها نماد قدرت، شانس و سلامتی است. همچنین در کشورهایی مثل هند، ژاپن و بسیاری از جزایر اطراف آن اژدها را نماد نجابت، طول عمر و تندرستی می‌دانند. اژدها حیوان منحصر به فردی است زیرا تنها حیوان افسانه‌ای در میان همه حیوانات زودیاک چین به حساب می‌آید. در چرخه 12 ساله علائم زودیاک چینی، اژدها پنجمین حیوان است که قبل از مار و بعد از خرگوش قرار دارد. اژدها اغلب به عنوان موجودی با شکوه و قدرتمند که توانایی کنترل آب و باران را دارد، به تصویر کشیده شده است. همچنین آن‌ها به عنوان ثروت آوران و محافظان مورد احترام هستند.

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳؛ سال اژدها

لحظه تحویل سال آنقدر برای همه ما خاص است که انگار یک سال تمام خودمان را برای استقبال از آن آماده کرده‌ایم. لحظه دقیق تحویل سال 1403 مطابق اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در ساعت 6 و 36 دقیقه و 26 ثانیه بامداد روز چهارشنبه 1 فروردین 1403 هجری شمسی، مطابق 9 رمضان 1445 هجری قمری و 20 مارس 2024 میلادی است. با توجه به اینکه لحظه تحویل سال 1403 قبل از ظهر است، روز چهارشنبه اول فروردین یا نوروز است. این اطلاعات به صورت دقیق در محصولات گاموت مانند سررسید و سالنامه 1403، تقویم رومیزی ۱۴۰۳ و… ذکر شده است.

ویژگی متولدین سال اژدها؛ شخصیت شناسی

با توجه به اینکه نماد حیوان سال ۱۴۰۳ اژدها است و در طالع بینی ویژگی‌های رفتاری متولدین آن سال را به نماد و خصلت حیوانی آن سال نسبت می‌‌دهند. بنابراین متولدین سال اژدها دارای ویژگی‌ها و خصلت‌های خاص خود هستند. این حیوان بیشتر با دیگر حیوانات سال تولد مانند میمون، مار، موش و خروس سازگار است. که در ادامه به بعضی از مهم‌ترین ویژگی‌های متولدین سال اژدها اشاره خواهیم کرد.

  • متولدین سال اژدها از انرژی، شور و نشاط بالایی برخوردار بوده و همیشه از پستی، دورویی و ناجوانمردی فاصله می‌گیرند. در وجود آن‌ها نشانی از دسیسه پردازی و حیله گری وجود ندارد.
  • متولدین سال اژدها همیشه خود را در بدترین شرایط و موقعیت‌ها قرار می‌دهند و به معنی واقعی کمال گرا هستند، به همین علت همیشه طالب بهترین‌ها هستند.
  • این افراد پر شور، عجول، بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت، حاضر جواب و مغرور هستند. اغلب اوقات این متولدین بی اندیشه سخن می‌گویند، اما در کنار این ویژگی‌ها پندها و سخنان آنها بسیار با ارزش بوده و مردم به گفته‌هایشان گوش فرا می‌دهند در حقیقت نفوذشان در بین مردم غیر قابل انکار می‌باشد.
  • متولدین سال اژدها در تمام عرصه‌های مذهبی، هنری، پزشکی، نظامی و سیاسی می‌درخشند و کامیاب می‌شوند. این افراد خود را وقف اهداف و کارهای بزرگ و با ارزش می‌کنند و این اهداف هر چه باشند آنها می‌توانند پایان کار را بسنجند.
  • این افراد محبوب خاص و عام هستند اما خود خیلی کم به کسی دل می‌بندند و هرگز خود را درگیر ماجراهای عاشقانه نمی‌کنند و طعم تلخ شکست را نمی‌چشند. بلکه آنها هستند که همیشه دیگران را ناکام می‌گذارند. به طوری که اغلب زنان متولدین سال اژدها خواستگاران و خاطرخواه‌های زیادی دارند.
  • متولدین سال اژدها تنهایی و انزوا طلبی را دوست دارند و در اوج جوانی ازدواج نمی‌کنند و بعضی از آنها تا آخر عمر مجرد می‌مانند.
  • شغل‌های مورد علاقه متولدین سال اژدها در دسته بندی‌های آموزشی، هنری و سیاسی قرار دارند. همچنین این فراد در کارهایی که نیاز به استفاده از فکر و مغز است تسلط بالایی دارند.
 متولدین سال اژدها دارای چه ویژگی هایی هستند

مشاهیر متولد سال اژدها؛ شخصیت های نمادین

اژدها افسونگری زیادی دارد و همواره می‌درخشد. مشاهیر معروف سال اژدها در سررسید 1403 عبارتند از:

  • عیسی مسیح (ع)
  • راشل و ماری پیکفورد
  • ژان آو آرک
  • ژولیوس سزار
  • بروس لی
  • لیام نیسون
  • مارتین لوتر کینگ جونیور
  • پله
  • رینگو استار
  • جک دورسی و …

مشاغل مناسب متولدین سال اژدها

با توجه به ویژگی‌های شخصیتی متولدین سال اژدها، این افراد دارای روحیه انسان دوستی و تفکر عمیق هستند. از این رو در بسیاری از مساغل ذهنی و استراتژیک موفق عمل می‌کنند. آن ها اهداف بزرگی دارند و برای رسیدن به خواسته‌های خود تلاشی بسیار انجام می‌دهند. بهترین شغل های برای افراد متولد سال اژدها عبارتند از: هنرمند، هنر پیشه، کارخانه دار، مغازه دار، پزشک، وکیل دعاوی، مهندس معمار، مبلغ مذهبی، روحانی، سیاستمدار، مدیر عامل، رئیس جمهور و قهرمان ملی.

خصوصیات زنان متولد سال اژدها

زنانی که متولد سال اژدها هستند فمینیسم و برابری جنسیتی برای آنان مهم است. این زنان قدرتمند و عزت نفس بالایی دارند. همچنین جدیت در کار و روابط از خصوصیت بارز این زنان است. هیچ وقت نباید این زنان را دست کم گرفت چون آنها در مقابل شما می‌ایستند و شما را شکست می‌دهند. بسیاری از زنان متولد سال اژدها به خاطر حرفه و کار خود از ازدواج صرف نظر می‌کنند اما اگر ازدواج کنند همسران خوبی خواهند شد.

ویژگی مردان و زنان سال اژدها

خصوصیات مردان متولد سال اژدها

مردانی که متولد سال اژدها هستند مسئولیت پذیر، صادق و قابل اعتماد هستند. آنان کارآفرینان موفقی هستند و دوست دارند به شهرت برسند. همچنین این مردان پول خود را هدر نمی‌دهند و همیشه به دنبال سرمایه‌‌گذاری‌های موفق هستند. مردان متولد سال اژدها یا در سنین پایین ازدواج می‌کنند و یا هیچ وقت ازدواج نمی‌کنند و مجرد می‌مانند.

رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟

با نزدیک شدن به ماه‌های پایینی سال زمزمه‌هایی درباره رنگ سال ۱۴۰۳ و حیوان سال ۱۴۰۳ به گوش می‌رسد. همه علاقمندان هم با چک کردن انواع سایت‌های مختلف یا سررسید 1403 و … می‌خواهند بدانند رنگ سال چیست تا برنامه‌ها و کارهای خود را مطابق همان رنگ پیش ببرند. همانطور که می‌دانید هر ساله موسسه پنتون (Pantone) که فعالیت اصلی آن تولید رنگ و نامگذاری رنگ‌های مختلف است با شروع سال نو وظیفه معرفی رنگ سال جدید را داشته و یک رنگ خاص را به عنوان رنگ سال معرفی خواهد کرد.

رنگ سال 1403

این رنگ با در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگونی مانند شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاست و حتی سلامت انتخاب می‌شود. رنگ سال 1403 ترکیب رنگ نارنجی با صورتی است. رنگ هلویی یا Apricot Crush نمادی از خوش ببینی و آرامش برای مردم جهان است. همچنین دانستن رنگ سال برای کسب و کارها بسیار مهم بوده و از قدیم تا به امروز عشق به رنگ‌ها مخصوصا رنگ‌های روشن در انسان‌ها زنده است، بنابراین کسب و کارها می‌توانند تاثیر خوبی با استفاده از رنگ‌ها بر فروش خود داشته باشند.

سررسید ۱۴۰۳؛ بهترین هدیه برای سال جدید

امروزه همه اقشار جامعه از کوچک و بزرگ گرفته برای تک تک دقایق خود برنامه ریزی دارند و پیشامدهای غیر منتظره را نمی‌پسندند. بنابراین واحد سالنامه گاموت تولید کننده انواع سرسید 1403 در قطع‌ و اندازه‌های مشخص مانند سررسید وزیری، سررسید رقعی، سررسید رحلی، سررسید جیبی و … می‌باشد. تنوع محصولات در سالنامه گاموت به قدری زیاد است که حتی شما می‌توانید سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی مد نظر خود را به صورت اختصاصی و با بهترین کیفیت سفارش دهید. توجه داشته باشید روش‌های گوناگونی جهت سفارش سازی سررسید و سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش محصولات گاموت مراجعه کرده یا با کارشناسان ما در سالنامه گاموت تماس برقرار نمایید.

لحظه تحویل سال 1403 | سررسید 1403

سخن پایانی

در این مقاله سعی شده است که اطلاعات مهم و اولیه مانند حیوانات سال تولد، رنگ سال ۱۴۰۳ و لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ با شما به اشتراک گذاشته و در مورد هر کدام توضیحات مفید و مختصری داده شود. با دانستن این موضوعات امیدوارم برای سال ۱۴۰۳ خود برنامه ریزی خوبی داشته باشید و همچنین سالی سرشار از موفقیت را برای خود بسازید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232