همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

نماد ماه تولد؛ آشنایی کامل با مشخصات 12 ماه سال!

دانستنی

به اعتقاد بسیاری از ادیان و مذهب‌ها آدم از ترکیب چهار عنصر آب، آتش، خاک و هوا ساخته شده است. همه‌ انسان‌ها این چهار عنصر را در خود دارند، اما میزان این عناصر در افراد متفاوت است، همین تفاوت باعث شده است تا عنصر هر شخص با شخص دیگری فرق داشته باشد و خصوصیات رفتاری آنها هم با هم تفاوت داشته باشد.

نماد ماه تولد؛ آشنایی کامل با مشخصات 12 ماه سال!

حتما برایتان سوال پیش آمده است که نماد ماه تولد چیست و چه رابطه‌ای با شخصیت افراد دارد! نماد ماه تولد یکی از طالع بینی‌های شخصیتی است که به وسیله آن می‌توان تا حدودی به خصوصیات اخلاقی افراد پی برد. بعضی‌ها بر این باور هستند که ستارگان، اجرام آسمانی و تمام عناصری که در فضا وجود دارند در زمان تولد هر فرد دارای چینش و نظم خاصی هستند که با ارزیابی و بررسی آنها می‌توان اطلاعات زیادی پیدا کرد. نماد ماه تولد به علت داستان‌های جالبی که در خود دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. با دانستن نماد هر ماه باعث می‌شود شخصیت و خصوصیات هر فرد را بدانید و متناسب با آن رفتار کنید. از این رو این مقاله در مورد نماد ماه تولد و همچنین آشنایی کامل با مشخصات 12 ماه سال می‌باشد، لطفا ما را تا پایان مقاله همراهی کنید تا جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.

آشنایی کامل با نماد ماه تولد و خصوصیات متولدین

آشنایی کامل با نماد ماه تولد

به اعتقاد بسیاری از ادیان و مذهب‌ها آدم از ترکیب چهار عنصر آب، آتش، خاک و هوا ساخته شده است. همه‌ انسان‌ها این چهار عنصر را در خود دارند، اما میزان این عناصر در افراد متفاوت است، همین تفاوت باعث شده است تا عنصر هر شخص با شخص دیگری فرق داشته باشد و خصوصیت رفتاری آنها هم با هم تفاوت داشته باشد. در ادامه به طور کامل نماد و سمبل 12 ماه سال را توضیح داده‌ایم.

نماد ماه تولد فروردین

افراد متولد این ماه عاشق استقلال هستند و اگر برای کاری تصمیم بگیرند مصمم هستند که آن را به پایان برسانند. این افراد خونگرم و صمیمی هستند و عنصر وجود متولدین ماه فروردین آتش است. نماد ماه تولد فروردین ماهی‌ها قوچ است. روز خوش یمن این افراد سه شنبه و عدد خوش شانسی آنها 9 می‌باشد. ستاره حاکم بر آنها مریخ است. قرمز و صورتی روشن رنگ‌های مورد علاقه این افراد هستند و رز سرخ گل محبوب متولدین فروردین است. شعار این افراد من هستم است و ماه‌هایی که سازگار با متولدین این ماه هستند شهریور و آبان می‌باشند.

نماد ماه تولد فروردین | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین فروردین

نماد ماه تولد اردیبهشت

متولدین این ماه آرام، محتاط و حساس هستند، معمولا دیر ناراحت می‌شوند و اگر ناراحت شوند دنیا را به هم می‌ریزند. این افراد اهل رویا پردازی نیستند و از گذشته خود درس می‌گیرند و برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنند. عنصر وجود متولدین این ماه خاک است. نماد ماه تولد اردیبهشت ماهی‌ها گاو نر است. روز خوش یمن این افراد جمعه و عدد خوش شانسی آنها 6 است. ستاره حاکم بر متولدین اردیبهشت زهره است. رنگ‌های محبوب آنها آبی آسمانی، صورتی و بنفش هستند و گل محبوب‌شان رز صورتی است. شعار متولدین این ماه همه چیز مال من است و ماه‌های سازگار با اردیبهشت مهر و آذر هستند. سازمان‌ها و شرکت‌ها با توجه به ماه تولد کارکنان خود می‌توانند هدایای تبلیغاتی مانند سررسید اختصاصی، سالنامه و … را به آنها هدیه دهند و این اقدام خلاقانه می‌تواند در کارکنان و افراد سازمان حس ارزشمندی و خوبی را القا کند.

نماد ماه تولد اردیبهشت| آشنایی کامل با خصوصیات متولدین اردیبهشت

نماد ماه تولد خرداد

متولدین این ماه باهوش، کنجکاو، با اراده، اجتماعی و موفق هستند. عنصر وجود متولدین خرداد ماه هوا است و کسانی که عنصر وجودی آنها هوا است همیشه فعال هستند. دوقولوها نماد ماه تولد خرداد ماهی‌ها است. روز خوش یمن متولدین این ماه چهارشنبه و عدد شانس آنها 5 می‌باشد. ستاره حاکم بر متولدین این ماه عطارد است. زرد، آبی و سبز رنگ‌های محبوب خرداد ماهی‌ها هستند و گل محبوب آنها کاملیا است. من فکر میکنم شعار متولدین این ماه است و ماه‌های سازگار با خرداد آبان و دی هستند.

نماد ماه تولد خرداد | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین خرداد

نماد ماه تولد تیر

این افراد دوست دارند به دیگران کمک کنند و بسیار فداکار هستند. همچنین درونگرا و پر انرژی و قدرت تحمل بالایی دارند. عنصر وجود متولدین این ماه آب است. به علت عنصر آبی که در وجود این متولدین است بسیار دلسوز، مهربان و خونگرم هستند. نماد ماه تولد تیر ماهی‌ها خرچنگ است. دوشنبه روز خوش یمن متولدین این ماه است و 2 عدد خوش شانس آنها می‌باشد. ستاره حاکم بر متولدین تیر ماه، ماه است. آبی، سبز و خاکستری رنگ‌های محبوب متولدین این ماه هستند. همچنین لی لی و بنفشه گل‌های محبوب تیر ماهی‌ها هستند. شعار افراد این ماه من احساس می‌کنم است و ماه‌های سازگار با تیر آذر و بهمن هستند. تهیه تقویم رومیزی اختصاصی با توجه به ماه تولد هر فرد یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی از طرف شرکت‌ها و سازمان‌ها به کارکنان و مخاطبانشان است.

نماد ماه تولد تیر | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین تیر

نماد ماه تولد مرداد

متولدین این ماه بلند پرواز، کاردان، منصف، وفادار و خوش رو هستند. عنصر وجود متولدین این ماه آتش است. به علت وجود این عنصر جمع را دوست دارند و اگر تنها بمانند مانند آتش خاموش می‌شوند. شیر نماد ماه تولد مرداد ماهی‌ها است. روز خوش یمن این افراد یکشنبه و 1 عدد شانس آنها می‌باشد. ستاره حاکم مرداد ماه خورشید است. رنگ غروب خورشید رنگ مورد علاقه مرداد ماهی‌ها است و آفتابگردان گل محبوب آنها است. شعار مردادی‌ها من اراده می‌کنم است. ماه‌های سازگار با مرداد دی و اسفند هستند.

نماد ماه تولد مرداد | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین مرداد

نماد ماه تولد شهریور

متولدین شهریور خوش برخورد، خوش شانس و صبر و شکیبایی بالایی دارند. عنصر وجود شهریوری‌ها خاک است و از ویژگی‌های خاک قابل اعتماد بودن و در حال فعالیت دائم است و کسانی که عنصر وجودی آنها خاک است این ویژگی‌ها را دارند. فرشته نماد ماه تولد شهریوری‌ها است. روز خوش شانسی این افراد چهارشنبه و عدد شانس آنها 5 می‌باشد. ستاره‌های حاکم شهریور ولکان و مرکوری هستند. رنگ‌های محبوب متولدین شهریور سبز، نقره‌ای و سایه‌ای از خاکستری هستند. گل محبوب شهریوری‌ها گل داوودی است. شعار افراد متولدین این ماه من تجزیه و تحلیل می‌کنم. بهمن و فروردین ماه‌های سازگار با شهریور ماه هستند. شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند هدایای تبلیغاتی مانند سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، سررسید وزیری و … با توجه به نماد تولد کارکنان خود و رنگ مورد علاقه آنها تهیه کنند و در مناسبت‌های مختلف به آنها هدیه دهند.

نماد ماه تولد شهریور | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین شهریور

نماد ماه تولد مهر

متولدین این ماه دو حالت دارند یا گیج و سرد هستند و یا باهوش و منطقی هستند. در کل رمانتیک هستند و از مکان‌های رمانتیک لذت می‌برند. عنصر وجودی آنها هوا است و در لحظه بهترین راهکارها را ارائه می‌دهند. نماد ماه تولد مهری‌ها ترازو است. روز خوش یمن متولدین مهر جمعه و عدد شانس آنها 6 است. ستاره حاکم مهر ماه ونوس است. رنگ‌های محبوب افراد مهر ماهی بژ و قهوه‌ای است و گل محبوب آنها رز سفید است. شعار متولدین مهر ماه من تعادل بر قرار می‌کنم است.

نماد ماه تولد مهر | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین مهر

نماد ماه تولد آبان

آبان ماهی‌ها خونگرم و خوش‌ بین هستند و عاشق تفریح و خوش گذرانی هستند. از خصوصیت بد آبان ماهی‌ها زود دل بستن و زود دل کندن است. عنصر وجود متولدین آبان آب است. نماد ماه تولد آبان ماهی‌ها عقرب است. روز خوش یمن این افراد سه شنبه و عدد شانس آنها 9 است. ستاره حاکم متولدین آبان ماه پلوتون است. رنگ‌های محبوب آبان ماهی‌ها قرمز تیره و گل محبوب آنها ارکیده و رازقی است. شعار این متولدین من آرزو می‌کنم است. شرکت‌ها و سازمان برای تهیه هدایای تبلیغاتی سال نو کارکنان خود می‌توانند با توجه به ماه تولد هر فرد یا گل مورد علاقه آنها گلدان تبلیغاتی، سررسید اروپایی 1403، سررسید اختصاصی و … تهیه کنند و به آنها هدیه دهند.

نماد ماه تولد آبان | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین آبان

نماد ماه تولد آذر

متولدین آذر ماه بسیار حساس هستند و حس ششم قوی دارند. این افراد خود خواه هستند و همیشه در مسیر خواسته‌های خود قدم بر می‌دارند. عنصر وجود این متولدین آتش است. نماد ماه تولد متولدین آذر ماه اسب با صورت انسان است. همچنین روز خوش یمن آنها پنجشنبه و عدد شانس آنها 3 است. ستاره حاکم این متولدین مشتری است. از رنگ‌های محبوب آذر ماهی‌ها می‌توان به رنگ ارغوانی اشاره کرد و میخک گل مورد علاقه آنها است. شعار متولدین آذر من رشد می‌دهم است.

نماد تولد ماه آذر | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین آذر

نماد ماه تولد دی

این متولدین برای اینکه هدفی رو شروع کنند باید ذهن خود را سروسامان دهند تا بهترین برنامه ریزی را انجام دهند. همچنین در کار خود بسیار مصمم هستند و عاشق زندگی آرام و بدون درد سر هستند. این افراد عاشق مسافرت و مطالعه هستند و دوست دارند به بالاترین درجه خود شناسی برسند و همیشه در حال کشف اطلاعاتی مانند حیوان سال تولد خود و غیره هستند. عنصر وجودی دی ماهی‌ها خاک است. نماد ماه تولد آنها بز است. روز خوش یمن این افراد شنبه و عدد شانس آنها 8 است. ستاره حاکم متولدین دی ماه زحل است. سیاه و قهوه‌ای از رنگ‌های محبوب این افراد هستند و گل مورد علاقه آنها ماگنولی است. شعار متولدین دی ماه من زیر بنایی می‌سازم است.

نماد تولد ماه دی | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین دی

نماد ماه تولد بهمن

متولدین بهمن ماه مطمئن و قابل اعتماد هستند اما بسیار یک دنده هستند. عنصر وجود متولدین بهمن ماه هوا است. نماد ماه تولد متولدین بهمن مرد و دلو است. روز خوش یمن بهمن ماهی‌ها شنبه و عدد شانس آنها 4 است. ستاره حاکم این متولدین اورانوس است. آبی آسمانی رنگ محبوب این متولدین است و همچنین نرگس گل محبوب آنها است. شعار بهمن ماهی‌ها من متحول می‌کنم است. اغلب سازمان‌ها علاقه دارند در مناسبت‌های مختلف فرهنگی با توجه به نماد ماه تولد هر کدام از پرسنل خود هدایای تبلیغاتی سازمانی اهدا کنند. این هدایای تبلیغاتی می‌تواند سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، ست مدیریتی و … باشد.

نماد ماه تولد بهمن | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین بهمن

نماد ماه تولد اسفند

این متولدین بسیار عاطفی هستند و به راحتی تغییر موضع می‌دهند و از این شاخه به آن شاخه می‌پرند. همچنین این افراد دلسوز، مهربان و خونگرم هستند. عنصر وجودی اسفند ماهی‌ها آب است. نماد ماه تولد اسفند ماهی‌ها ماهی است. روز خوش یمن متولدین اسفند پنجشنبه و عدد شانس آنها 7 است. ستاره حاکم این متولدین نپتون است. سایه آبی و سبز دریایی از رنگ‌های مورد علاقه اسفند ماهی‌ها هستند و گل محبوب آنها لی لی و بنفشه است. شعار آنها من باور دارم است.

نماد ماه تولد اسفند | آشنایی کامل با خصوصیات متولدین اسفند

سخن پایانی

طبق توضیحاتی که در این مقاله در مورد نماد ماه تولد دادیم. پیشنهاد می‌کنم حتما به نماد ماه تولد توجه کنید زیرا که باعث می‌شود بیشتر طرف مقابل را بشناسید و در مورد خصوصیات آن اطلاعات جالبی کسب کنید. همچنین در هنگام خرید کادو برای روزهای خاص مانند روز تولد، روز ولنتاین و … بتوانید کادو مربوط به خصوصیات طرف مقابلتان را تهیه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232