همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

روز منابع انسانی در تقویم 1403؛ ایده‌های تبلیغاتی روز قلب تپنده سازمان!

مناسبت‌ها

بدون شک منابع انسانی نقش اساسی در موفقیت یک سازمان دارد. نیروی انسانی یک سازمان، سرمایه اصلی آن محسوب می‌شود. موفقیت و شکست یک سازمان در گرو عملکرد کارکنان آن است. منابع انسانی با مدیریت درست نیروی انسانی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا برای اهداف خود تلاش کنند و به موفقیت برسند.

روز منابع انسانی در تقویم 1403؛ ایده‌های تبلیغاتی روز قلب تپنده سازمان!

روز منابع انسانی در مورد ارج نهادن به کار با ارزش متخصصان منابع انسانی است. این روز در تقویم 1403 در 25ام فروردین ماه، مصادف با روز بزرگداشت عطار نیشابوری به نام روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده است. استیون ریچاردز می‌گوید “منابع انسانی بسیار مهم است. اگر افراد مناسبی بر سر کار داشته باشید، مدل کسب و کار و محصول به خوبی پیشرفت می‌کند”. شکل دادن به آینده جدید، شعار روز جهانی منابع انسانی در سال 2023 است. این شعار به نقش منابع انسانی به عنوان نیروی محرکه در ساختن آینده‌ی کاری که پایدارتر، پذیرنده‌تر و فراگیرتر باشد اشاره می‌کند. از این رو این مقاله در مورد روز منابع انسانی در تقویم 1403 است. لطفا ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

روز منابع انسانی در تقویم 1403

تاریخچه منابع انسانی

ویلیام تریسی منابع انسانی را به عنوان افرادی که سازمان را به فعالیت می‌اندازند معرفی می‌کند. جان کامنز برای اولین بار اصطلاح منابع انسانی را در کتاب خود، توزیع ثروت به کار برد. این اصطلاح تا قرن نوزدهم به روابط بین کارفرما و کارمند گسترش یافت. کارکنان یک شرکت به افرادی گفته می‌شوند که در استخدام آن شرکت بوده و به ازای کار خود دستمزد دریافت می‌کنند. ارتباط کارکنان با محل کارشان انواع مختلفی دارد از جمله قرارداد ساعتی، استخدام رسمی، روزمزد و … منابع انسانی بخش بسیار مهمی از مدیریت انسانی محسوب می‌شود. نحوه مدیریت پرسنل، نحوه مصاحبه و استخدام، موارد تنبیهی و انگیزشی و … بر عهده منابع انسانی است. یکی از پایه‌های موفقیت یک شرکت و سازمان منابع انسانی آن است، که به دلیل اهمیت این موضوع رشته دانشگاهی با نام مدیریت منابع انسانی در تمامی دانشگاه‌ها تعریف شده است.

تاریخچه منابع انسانی

اهمیت بزرگداشت روز منابع انسانی

بدون شک منابع انسانی نقش اساسی در موفقیت یک سازمان دارد. نیروی انسانی یک سازمان، سرمایه اصلی آن محسوب می‌شود. موفقیت و شکست یک سازمان در گرو عملکرد کارکنان آن است. منابع انسانی با مدیریت درست نیروی انسانی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا برای اهداف خود تلاش کنند و به موفقیت برسند. اهمیت منابع انسانی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • ایجاد و حفظ مزیت رقابتی
  • افزایش بهره وری
  • بهبود رضایت شغلی
  • کاهش هزینه‌ها
  • بهبود فرهنگ سازمانی
اهمیت بزرگداشت روز منابع انسانی

هدایای تبلیغاتی روز منابع انسانی

دادن هدیه به کارمندان و قدردانی از آنها اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا به افزایش روحیه و انگیزه آنها کمک می‌کند. هدیه دادن باعث می‌شود کارمندان احساس کنند جزئی از سازمان هستند و به آنها ارزش گذاشته می‌شود. همچنین به بهبود روابط بین مدیریت و کارکنان و روابط درون تیمی کمک می‌کند. در ادامه هدایای مناسب به عنوان هدایای تبلیغاتی روز منابع انسانی را معرفی خواهیم کرد.

سررسید

سررسید تبلیغاتی به نوعی یک دفتر یادداشت است که کارمندان منابع انسانی می‌توانند برنامه روزانه خود را در تاریخ همان روز یادداشت کنند. امروزه سررسیدهای تبلیغاتی مخصوصا سررسید اختصاصی یک وسیله کاربردی برای کارمندان محسوب می‌شود. همچنین به یکی از ابزارهای تبلیغاتی برند شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده است و گزینه مناسبی برای تبلیغات طولانی مدت برند شرکت‌ها به شمار می‌رود.

سررسید از هدایای تبلیغاتی برای روز منابع انسانی است.

تقویم رومیزی

به تقویمی که کارمندان بتوانند در هر مکان و روی هر میزی قرار دهند تقویم اداری رومیزی گفته می‌شود. تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی است که نیاز هر کارمندی است. زیرا که به وسیله آن می‌توانند با انواع مناسبت‌های مختلف در تاریخ و زمان آنها آشنا و با خبر شوند. علاوه بر این تقویم رومیزی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تبلیغ کسب و کار و برند شما را به بهترین شکل انجام می‌دهد. همچنین با اختصاصی کردن آن می‌توانید نوع جنس، رنگ، سایز و … را بر اساس سلیقه خود انتخاب و طراحی کنید.

تقویم رومیزی جزو هدایای تبلیغاتی برای روز منابع انسانی است.

ست مدیریتی

ست مدیریتی یک هدیه خاص است که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند به عنوان هدیه‌ای شکیل و کارآمد به کارمندان منابع انسانی خود اهدا کنند. ست مدیریتی موارد گوناگونی را شامل می‌شود مانند خودکار، کیف پول، جا سوئیچی، جا کارتی، سررسید یا سررسید وزیری و … که نام تجاری شرکت بر روی آنها حک می‌شود و در جعبه‌های شیک و نفیس بسته بندی می‌شوند. ست مدیریتی مخصوص بانوان وجود دارد که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند به کارمندان خانم خود ست مدیریتی مخصوص بانوان هدیه دهند.

ست مدیریتی از هدایای پرکاربرد برای قدردانی از کارمندان منابع انسانی است.

برگزاری انواع همایش، سمینار و کنفرانس

شرکت و سازمان‌ها می‌توانند با برگزاری انواع همایش، سمینار با موضوع روز منابع انسانی و دعوت از متخصصان برجسته این حوزه برای سخنرانی و ارائه مطالب مفید حس ارزشمندی را به کارمندان منابع انسانی خود القا کنند. همچنین فرصتی به کارمندان می‌دهند تا شبکه‌ای از متخصصان منابع انسانی را ملاقات کنند و می‌توانند با دادن هدایایی به طور مثال سررسید اروپایی 1403 از زحمات کارمندان نمونه قدردانی کنند. در همایش‌ها پذیرایی به صورت صرف غذا اتفاق می‌افتد تا کارمندان و شرکت کنندگان در فضایی غیر رسمی با متخصصان ملاقات داشته باشند.

برگزاری انواع همایش، سمینار و کنفرانس برای کارمندان منابع انسانی در روز منابع انسانی جهت قدردانی از آنها

ایونت‌های تفریحی سازمانی

یکی از راه‌های سازمان‌ها برای قدردانی از کارمندان خود برگزاری ایونت تفریحی است. ایونت‌های تفریحی می‌توانند به شکل کنسرت، سینما، رویدادهای ورزشی و … انجام شوند، که در آن تمام کارمندان در فضایی غیر از فضای رسمی دور هم جمع شده و در قالبی به غیر از کارمند و رئیس با هم معاشرت می‌کنند. ایونت‌های تفریحی تنوع بسیار بالایی دارند به طور مثال یک دورهمی ساده کارمندان برای صرف صبحانه یا حضور دسته جمعی آنها در یک مجموعه سرگرمی می‌تواند جزو ایونت تفریحی سازمانی دسته بندی شود. البته در نظر داشته باشید در دنیایی که هر روز بیشتر از قبل با واژه‌ها بمباران می‌شویم بهتر است کسب و کارها هویت بصری برند داشته باشند و بیاموزند چگونه می‌توانند یک هویت بصری برای برند خود خلق کنند تا تاثیر قوی‌تری در برنامه‌های بازاریابی خود داشته باشند.

ایونت های تفریحی و سازمانی جزو هدایای شرکت‌ها برای قدردانی از کارمندان منابع انسانی

ایونت‌های مناسبتی شرکت‌ها

اغلب سازمان‌ها تمایل دارند در مناسبت‌های خاصی مانند روز منابع انسانی یا تاریخ تاسیس شرکت مراسم بخصوصی برگزار کنند و با دادن هدایای تبلیغاتی سازمانی از کارمندان خود قدردانی کنند. این نوع رویداد فقط با هدف تقویت روحیه کارمندان انجام می‌شود که شرکت‌ها و سازمان‌ها از کارمندان نمونه خود تشکر می‌کنند و به پاس رسیدن به دستاوردهایی هدایایی را برای آنها در نظر می‌گیرند.

ایونت های مناسبتی شرکت‌ها جزو هدایا شرکت‌ها برای قدردانی از کارمندان منابع انسانی

سخن آخر

این مقاله در مورد روز منابع انسانی در تقویم 1403 است. که ما در این مقاله در مورد تاریخچه و اهمیت روز بزرگداشت منابع انسانی صحبت کردیم. همچنین با بهترین هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از کارمندان منابع انسانی آشنا شدید. هدایایی مانند سررسید، تقویم رومیزی و … نه تنها بهترین راه تبلیغ کسب و کار شما هستند بلکه کاربردی‌ترین وسیله برای هر کارمندی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232