همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

هویت بصری برند چیست؟ بررسی تاثیر بر برندینگ سازمان ها

دانستنی

آیا تا به حال به فکر تأسیس یک برند و داشتن شرکتی مجزا برای خود افتاده اید؟ در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از افراد برای داشتن کسب و کار  مستقل خود تلاش می‌کنند و بخش زیادی از سرمایه خود را به راه اندازی یک برند اختصاص می‌دهند. راه اندازی یک برند، نیازمند ساخت هویت بصری و رزومه کاری مناسب است. با ما در ادامه مقاله هویت بصری برند چیست؟ همراه باشید تا با بررسی تاثیر بر برندینگ سازمان‌ها آشنا شوید.

هویت بصری برند چیست؟ بررسی تاثیر بر برندینگ سازمان ها

آیا تا به حال به فکر تأسیس یک برند و داشتن شرکتی مجزا برای خود افتاده اید؟ در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از افراد برای داشتن کسب و کار  مستقل خود تلاش می‌کنند و بخش زیادی از سرمایه خود را به راه اندازی یک برند اختصاص می‌دهند. راه اندازی یک برند، نیازمند ساخت هویت بصری و رزومه کاری مناسب است. با ما در ادامه مقاله هویت بصری برند چیست؟ همراه باشید تا با بررسی تاثیر بر برندینگ سازمان‌ها آشنا شوید.

معرفی هویت بصری برند؛ سکوی پرش برای موفقیت کمپانی

وقتی برندهای موفق در جهان را مشاهده می کنید، متوجه یک تفاوت اساسی میان این برندها و دیگر کمپانی‌ها می‌شوید؛ تفاوت‌ها و خصوصیات. یکی از مهم‌ترین عواملی که این برندها را خاص و برتر جلوه می دهد، هویت بصری آن هاست. کافیست برند شما دارای ویژگی‌های خاصی باشد و زمینه ای ایجاد کند تا مشتریان بیشتری به سمت شما کشیده شوند. برای مثال با دیدن یک تصویر معروف و مرتبط با برند شما، افراد برای خرید از برند شما یا بهره مندی از خدمات شرکتتان انگیزه پیدا کنند.

هویت بصری برند؛ ابزاری مهم برای موفقیت کسب و کار

در این بین استفاده از یک لوگو با هویت بصری کمپانی شما روی هدایای تبلیغاتی نظیر سررسید اختصاصی 1403 و ست اداری، می‌تواند تأثیر بالایی در جذب مشتری و حفظ مشتریان ثابت شما داشته باشد. در واقع اگر لوگوی شما به صورت حرفه ای و با استفاده از افراد متخصص در این زمینه طراحی شود، شانس دستیابی به هویت بصری حرفه ای برای برند شما بیشتر خواهد بود. یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت یک  برند، استفاده از طراحی خاص است که برای افراد جدید جذابیت داشته و برای مشتریان قدیمی شما، ماندگار و خاطره انگیز باشد.

چرا هویت بصری برند مهم است؟

موفقیت یک شرکت و افزایش سود، به موارد مختلفی بستگی دارد و هویت بصری برند یکی از آن هاست. بی شک شما هم دارای رقبای زیادی هستید و هر سال تعدادی رقیب جدید به آن ها افزوده می‌شود. متمایز بودن و برتری برند شما، اولین قدم برای کسب بهترین جایگاه در بین رقبا است. البته بهتر است توجه داشته باشید که تبلیغات دیجیتالی و چاپی نیز در این بین نقشی بسیار مهم دارد. استفاده از راهکارهای بازاریابی هنگامی با موفقیت همراه است که برند شما تمامی عوامل جذب مشتری و برندینگ خود را داشته باشد.

چرا نباید از اهمیت هویت بصری برند غافل شوید؟

بهترین راه استفاده از هویت بصری برند

پس از ایجاد یک هویت بصری برای برند، نوبت عرضه و نمایش آن می‌رسد. در واقع اگر از تبلیغات استفاده نکنید، برند شما حتی با وجود یک برندینگ خوب پیشرفت نمی‌کند. برای افزایش مشتریان و متمایز سازی کسب و کار، بهتر است از اهمیت تبلیغاتی مانند سفارش سالنامه و تقویم رومیزی غافل نشوید. تبلیغات چاپی و دیجیتالی، هر دو تأثیر بالایی در رشد شرکت شما خواهند داشت و استفاده از محصولات چاپی و تبلیغ در فضای مجازی بهترین راه استفاده از هویت بصری برند است.

برای مثال هنگامی که در شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق وب سایت، تبلیغات انجام می‌دهید، لوگو و رنگ سازمانی شما بارها توسط افراد مختلف دیده شده و این شروع مناسبی برای ورود مشتریان است. از طرفی تبلیغات دیجیتالی به تنهایی کافی نیست و بهتر است اهمیت تبلیغات چاپی را فراموش نکنید. تبلیغات چاپی بازه گسترده ای از تبلیغات در سراسر جهان را در بر می‌گیرد و از انواع مختلفی برخوردار است.

چطور با استفاده از هویت بصری برند به موفقیت برسیم؟ انواع تبلیغات برای برندینگ

تبلیغات برای هویت بصری برند

یکی از بهترین راه‌ها در تبلیغات چاپی، استفاده از هدایای تبلیغاتی و ست مدیریتی است. ممکن است بارها هنگام ورود به یک اداره یا شرکت، با دفتر کار کارمندان مواجه شده باشید. بی شک اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، وجود یک تقویم رومیزی اختصاصی شده با لوگو و رنگ سازمانی آن شرکت است. اگر بیشتر دقت کنید می توانید سربرگ، سررسید و لوازم اداری اختصاصی شده را نیز مشاهده کنید. به طور کلی شرکت ها با استفاده از این هدایای تبلیغاتی، برند خود را به عنوان برندی قابل اطمینان و پیشگام، معرفی می‌کنند.

بهترین روش های تبلیغ برند؛ از کاتالوگ تا پوستر

اگر به اطراف خود توجه کنید، انواع و اقسام تبلیغات چاپی را مشاهده می‌کنید؛ از بیلبوردهای بزرگ خیابانی گرفته تا کارت ویزیت‌های کوچکی که از فروشگاه‌ها و شرکت‌ها دریافت می‌کنید. همه این موارد برای گسترش بازدید از محصولات شرکت‌ها و نمایش هویت بصری شرکت‌هاست. اگر هویت بصری برند خود را ساخته و رنگ سازمانی ویژه خود را دارید، وقت تبلیغات فرا رسیده است. با ما در ادامه همراه باشید تا بهترین روش‌های تبلیغ برند را به شما معرفی کنیم.

  • تقویم
  • بروشور و کاتالوگ
  • سالنامه و ارگانایزر
  • کارت ویزیت
  • پوستر
  • سربرگ و ست اداری
تبلیغات با استفاده از هویت بصری برند؛ چطور لوگو و رنگ سازمانی شما در ذهن ها ماندگار باشد؟

تقویم

تقویم ها لوازمی بسیار کاربردی هستند که در محیط های مختلف کاری به منظور کسب اطلاع از رویدادها و مناسبت‌های هر ماه مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر سال ادارات و شرکت‌ها پیش از سال نو، اقدام به سفارش تقویم رومیزی و سالنامه اختصاصی 1403 می‌کنند که در آن ها از تمامی جزئیات مهم برند مانند لوگو و رنگ سازمانی استفاده می‌کنند. به همین دلیل تقویم‌ها از هدایای تبلیغاتی کاربردی به شمار می‌روند.

بروشور و کاتالوگ

بروشور و کاتالوگ از رایج‌ترین انواع تبلیغاتی به شمار می‌رود که قرن‌هاست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این گونه برندینگ، محصولات در قالب یک دفترچه راهنمای کوچک (کاتالوگ) به مشتریان داده شده و آن ها می‌توانند به راحتی مشخصات و خدمات شما را ببینند. این روش از نظر مالی نیز به صرفه است و می‌توانید با بودجه کمی از این تبلیغات برای کمپانی خود استفاده کنید.

بروشور و کاتالوگ؛ تبلیغات چاپی کسب و کار

سالنامه و ارگانایزر

سالنامه و سررسید نیز مانند تقویم رومیزی 1403 از دسته هدایای تبلیغاتی محسوب می‌گردد. زیرا هر سال شرکت‌ها تعدادی از این محصولات مانند سررسید وزیری را با استفاده از لوگو، لت اختصاصی و دیگر امکانات افزودنی، اختصاصی می‌کنند. به همین دلیل سالنامه می تواند مشخصات زیادی از برندینگ را به مشتری معرفی کند. برای مثال در لت گلاسه اختصاصی می‌توانید محصولات شرکت خود را معرفی کنید و چند صفحه را به آن اختصاص دهید.

کارت ویزیت

کارت ویزیت نیز مانند بروشور، یکی از راه های تبلیغات چاپی در تعداد بالا است با این تفاوت که کارت ویزیت مشخصات کمتری را نسبت به بروشور ارائه می‌دهد و از اندازه بسیار کوچک‌تری برخوردار است. بهتر است پیش از سفارش محصولاتی مانند کارت ویزیت درباره روانشناسی رنگ‌ها در تبلیغات نیز مطالعه کنید تا هویت بصری خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید. در اصل بروشور و کاتالوگ مانند کتابچه معرفی محصولات عمل می‌کنند اما کارت ویزیت یک کارت کوچک و دارای مشخصات تماس و آدرس است.

کارت ویزیت؛ اهمیت لوگو و رنگ سازمانی در کارت ویزیت

پوستر

پوستر از دسته تبلیغات چاپی دیواری به شمار می‌رود و پس از انجام طراحی  و استفاده از تصاویر مربوطه، روی دیوار و در مکان‌های عمومی نصب می‌گردد. بهتر است برای پوسترها از طرح‌های خلاقانه و رنگ سازمانی مرتبط با لوگوی برندینگ  استفاده نمایید تا توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند. البته اگر قصد اختصاص دادن بودجه بیشتری برای تبلیغات دارید، بهتر است به فکر یک بیلبورد باشید تا بیشترین میزان مشتری را از طریق این نوع تبلیغات چاپی کسب کنید.

سربرگ و ست اداری

سربرگ یکی از لوازم ست اداری است که به کارمندان شرکت در هنگام ورود یا به صورت سالانه داده می‌شود. سربرگ برای نامه های اداری اختصاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سربرگ ها به طور معمول دارای لوگو و رنگ سازمانی برند هستند و به همین دلیل روشی مناسب برای تبلیغات کسب و کار و هویت بصری برند است. تمامی اقلام ست‌های اداری را می‌توان با لوگو اختصاصی کرد از این رو بسیاری از شرکت‌ها، هنگام ورود کارمندان جدی به آن ها ست‌ های اداری یا ولکام پک هدیه می‌دهند.

ولکام پک و ست اداری شرکت؛ اقلام کاربردی و اختصاصی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232