همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

روز وکیل چه تاریخی است؟ 5 هدیه تبلیغاتی جذاب برای مدافعان حقوق!

مناسبت‌ها

روز وکیل هفتم اسفند ماه است. علت این نامگذاری تصویب لایحه استقلال وکلا با تلاش‌های زیاد دکتر مصدق بوده است. اما متاسفانه این تاریخ در کمتر تقویمی به ثبت رسیده است.

روز وکیل چه تاریخی است؟ 5 هدیه تبلیغاتی جذاب برای مدافعان حقوق!

وکیل به شخصی گفته می‌شود که از طرف شخص دیگر چه حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری انتخاب شود. وکیل کسی است که بعد از گذراندن دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و بالاتر در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می‌شود قبول شده و وارد حرفه کارآموزی وکالت می‌شود. روز وکیل هفتم اسفند ماه است. علت این نامگذاری تصویب لایحه استقلال وکلا با تلاش‌های زیاد دکتر مصدق بوده است. اما متاسفانه این تاریخ در کمتر تقویمی به ثبت رسیده است. در ادامه قصد داریم در مورد روز وکیل چه تاریخی است صبحت کنیم و 5 هدیه تبلیغاتی جذاب برای مدافعان حقوق معرفی کنیم.

روز وکیل چه تاریخی است؟

تاریخچه روز وکیل

به نایب السلطنه در دوره صفویه وکیل می‌گفتند و نام وکیل الرعایا از همین جا برگرفته شده است. با انقلاب مشروطه و ورود ایران به جامعه جهانی، اداره مملکت با مصوبات قوه مقننه انجام گرفت. وکالت تا این تاریخ مانند قضاوت از قانونمندی خاصی برخوردار نبود و قید و شرط خاصی نداشت و همه می‌توانستند وارد این شغل شوند، مورد نظر کمیسیون تنقیح قوانین قرار گرفت تا از ورود افرادی که بی اطلاع از رموز وکالت بودند جلوگیری کند. بنابراین وکلا موظف شدند برای شرکت در جلسات دادگاه امتحان وکالت دهند و اجازه وکالت بگیرند.

5 هدیه تبلیغاتی جذاب برای روز وکیل

بهترین هدایا برای وکلا که مدام درگیر کار هستند، هدایایی است که در وقت آنها صرفه جویی کند و به آنها کمک کند از یک روز کاری پر استرس رها شوند. بنابراین هنگام جستجو هدایا برای وکیل، مطمئن شوید که مفید و کاربردی هستند. در ادامه شما را با 5 هدیه تبلیغاتی جذاب برای روز وکیل آشنا خواهیم کرد.

سررسید

وکلا جزو آن دسته از افراد هستند که همیشه در حال به خاطر سپردن قوانین کشور و مطالعه هستند. پس قطعا از اینکه یک سررسید از شما هدیه بگیرند خوشحال خواهند شد. شما می‌توانید هدیه برای روز وکیل را سررسید در نظر بگیرید. سررسیدی که با طراحی و محتوای مرتبط با وکالت باشد. قیمت سررسید، ویژگی‌ها و جنس هر سررسید با دیگر سررسیدها متفاوت است و شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های مختلف مانند گاموت اطلاعات خود را افزایش دهید.

سررسید یک هدیه کاربردی برای روز وکیل

ست مدیریتی

بهترین هدیه برای وکیل باید وسیله‌ای باشد که شایسته زحمات او باشد و چیزی باشد که بتواند از آن استفاده کند و برایش کاربرد داشته باشد. سن و میزان اعتبار از موارد مهمی هستند که قبل از خرید هدیه باید برای وکیل در نظر بگیرید. همچنین جنسیت او را باید در نظر بگیرید. اگر شما در جایگاه یک موکل هستید و دوست دارید برای وکیلتان هدیه بخرید ست مدیریتی بهترین گزینه است، چون که شما می‌توانید نام وکیل را روی اقلام ست مدیریتی حک کنید و شیک‌ترین هدیه را تقدیم وکیلتان کنید. قیمت ست مدیریتی با توجه به اقلام آن متفاوت است و اقلام هر ست با ست دیگر فرق می‌کند.

ست مدیریتی یک هدیه جذاب و شکیل برای هدیه روز وکیل

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یکی از مهمترین تقویم‌هایی است که هر فردی در هر جایی که مشغول باشد باید از آن استفاده کند و روی میز خود یک تقویم رومیزی داشته باشد. وکلا هم نیاز به برنامه ریزی دقیق و نظم خیلی زیادی دارند و مدام در تاریخ‌های مختلف و در زمان و مناسبت‌های متفاوت با دادگاه‌ها و افراد مختلف سروکار دارند. آنها هر سال از دی ماه اقدام به برنامه ریزی پرونده موکلین خود برای سال بعد خواهند کرد. برای همین دلیل تقویم رومیزی که تاریخ‌ها و مناسبت‌های مختلف و جملات انگیزشی و حقوقی روی آن چاپ شده است برای هدیه روز وکیل بهترین گزینه است. شما می‌توانید از الان تقویم رومیزی 1403 را برای وکیل خود سفارش دهید.

تقویم رومیزی یک هدیه کاربردی برای همه وکلا

ماگ یا لیوان با طرح وکالت

کادویی با طرح و نماد وکالت می‌تواند هدیه‌ای رسمی و مناسب برای روز وکیل باشد. نماد وکالت یک مجسمه و ترازوی عدالت است. بهترین هدیه برای روز وکیل، هدیه‌ای است که با جایگاه شغلی فرد مورد نظر شما همخوانی و هماهنگی داشته باشد. همه افرد شاغل بر روی میز کار خود یک ماگ برای نوشیدن چای و قهوه دارند. اگر برای وکیل این ماگ اختصاصی باشد، بدون شک لذت بیشتری از نوشیدن چای و قهوه خواهد برد. شما می‌توانید به صورت آنلاین در وب سایت‌‌های مختلف از قیمت انواع ماگ و دیگر محصولات از جمله قیمت سررسید وزیری آگاه شوید و این هدیه زیبا را سفارش دهید.

لیوان یا ماگ تبلیغاتی یک هدیه کاربردی و شکیل برای هدیه روز وکیل

کیف چرمی

هر وکیلی به یک کیف خوب و با کیفیتی نیاز دارد که با خیال راحت اسناد، خودکار، انواع سررسید مانند سررسید اروپایی و یا سایر تجهیزات جلسات و قرارهای دادگاه را با خیال راحت حمل کند. کیفی که تهیه می‌کنید بهتر است از چرم طبیعی باشد تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. با توجه به آقا و خانم بودن وکیل کیف‌های زیبا و شکیل زیادی در بازار موجود هستند.این اکسسوری کاربردی بی شک بهترین هدیه برای روز وکیل خواهد بود.

کیف چرمی کاربردی‌ترین و شکیل‌ترین هدیه برای روز وکیل است.

نکات کلیدی برای انتخاب هدیه روز وکیل

انتخاب هدیه روز وکیل به نسبت سخت‌تر از کادوی مناسب برای سایر مشاغل است. به منظور انتخاب هدیه برای روز وکیل باید به یک سری فاکتورهای مهم توجه نمایید که عبارتنداز:

  • سن وکیل
  • جنسیت
  • زمینه تخصصی وکیل
  • میزان اعتبار وکیل
  • نوع ارتباط با وکیل
  • مدت زمان همکاری با وکیل
  • تفریحات و سرگرمی‌های وکیل مورد نظر
  • بودجه و هزینه در نظر گرفته شده برای خرید روز وکیل

سخن آخر

وکلایی که طرفدار عدالت هستند با دادن هدایایی مانند لیست لوازم اداری و غیره نه تنها آنها را خوشحال می‌کنید بلکه در تصمیم گیری در پرونده‌های دشوار به شما کمک می‌کنند. هدایایی مانند سررسید و سالنامه، تقویم رومیزی، ست مدیریتی و … به عنوان هدایایی در زندگی روزمره و در روند پیگیری پرونده‌ها توسط وکلا بسیار مفید خواهند بود. علاوه بر این با شخصی سازی این هدایا نه تنها به بهترین هدایا برای روز وکیل بلکه برای هر مناسبت دیگری مانند روز مهندس نیز تبدیل می‌شوند. در این مطلب پیشنهاداتی برای خرید روز وکیل مطرح شده است. شما می‌توانید با توجه به فاکتورهایی مانند نوع ارتباط شما با وکیل، سن و جنسیت وکیل کادو مناسب را از 5 ایده بالا انتخاب و تهیه نمایید. اگر می‌خواهید یک کادو مناسب برای روز وکیل تهیه کنید بهتر است به ویژگی‌های شخصیتی وکیل بسیار توجه کنید تا کادوی شما خاص و منحصر به فرد باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232