همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

ایده های تبلیغاتی اثرگذار ۲۰۲۴: راهنمای جامع برای کسب و کار و برند ها!

دانستنی

امروزه نقش و جایگاه ایده‌های تبلیغاتی در هر صنعتی قابل مشاهده است. هنگام روشن کردن تلویزیون بارها پیام های تبلیغاتی مشاهده می‌کنید و پس از مدتی گشت و گذار در فضای مجازی، هزاران اینفلوئنسر و محتوای تبلیغاتی را می‌بینید که به هر نحوی تلاش در جذب مخاطب دارند.

ایده های تبلیغاتی اثرگذار ۲۰۲۴: راهنمای جامع برای کسب و کار و برند ها!

امروزه نقش و جایگاه ایده‌های تبلیغاتی در هر صنعتی قابل مشاهده است. هنگام روشن کردن تلویزیون بارها پیام های تبلیغاتی مشاهده می‌کنید و پس از مدتی گشت و گذار در فضای مجازی، هزاران اینفلوئنسر و محتوای تبلیغاتی را می‌بینید که به هر نحوی تلاش در جذب مخاطب دارند. پس از گذراندن مسیری کوتاه در یک خیابان اصلی، بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی توجه شما را جلب کرده و با خرید از یک فروشگاه کوچک، کارت ویزیت فروشگاه را دریافت می‌کنید. تمامی این رسانه های مجازی و کاغذی، یک هدف دارند؛ جذب مشتری و گسترش کسب و کار. در این مقاله بهترین ایده های تبلیغاتی اثرگذار ۲۰۲۴ را به شما معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

اهمیت تبلیغات دیجیتال و چاپی؛ ایده های برتر برندینگ

اهمیت تبلیغات برای کسب و کارها

همان طور که می دانید موفقیت یک برند به عوامل مختلفی بستگی دارد که شروع آن با هویت بصری برند و تمایز نسبت به دیگر کمپانی‌ها است.تنها یک تبلیغات خلاقانه مانند سررسید اختصاصی کافی است تا سیلی از مشتریان جدید به سوی برند شما روانه شود. در این بخش بهتر است بگوییم تأثیر عناصر رسانه ای و زمان مناسب برای این کار، می‌تواند به سرعت کسب و کار شما را رونق دهد. کمپانی‌های عظیمی مانند آمازون و مایکروسافت نیز بخشی از موفقیت خود را مدیون تبلیغات و خاص بودن برند هستند. گاهی یک جمله کوتاه به گونه ای در ذهن مشتریان ماندگار می ماند که حتی سال ها بعد هنگامی که فرد به دنبال کالای خاصی می رود، باز هم مشتاق است محصولات برندی که ایده ای خلاقانه برای تبلیغات به کار برده است را خریداری کند. البته بهتر است توجه داشته باشید که کیفیت و خدمات پس از فروش شما نیز در این بخش مؤثر است؛ در واقع این موارد در کنار یکدیگر و مانند یک سیستم عمل می کنند.

بهترین ایده های برندسازی و گسترش کسب و کار

بهترین روش های تبلیغات در سال 2024؛ چاپی و دیجیتالی

با ورود تکنولوژی‌های جدیدی مانند هوش مصنوعی و واقعیت افزوده، دیجیتال مارکتینگ به طرز شگفت آوری پیشرفت کرده و نوعی جدید از رسانه‌های بازاریابی در سال‌های اخیر پا به دنیای انسان گذاشته است. در تقویم رومیزی 1403 و سالنامه 2024، این رسانه ها موجی جدید از  تبلیغات آنلاین را به وجود آورد که بسیاری از افراد را وادار به استفاده از این نوع بازاریابی کرد. با این حال، همچنان تأثیر  کالای چاپی در بین این رسانه ها تغییری نداشته و این روزها بیشتر برندها از هر دو نوع دیجیتال و چاپی استفاده می‌کنند.

جایگاه رسانه های کاغذی در تبلیغات؛ ایده های اثر گذار

بر اساس تحقیقات و گزارش های منتشر شده هر فرد در طول روز بیش از 4000 آگهی تبلیغاتی را می بیند یا تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد. حال تصور کنید این تبلیغات نوعی محصول اختصاصی سازی شده و کاربردی باشد؛ بی شک این ایده را می توان برای بسیاری از محصولات چاپی اجرا کرد. برخی از محصولات چاپی مانند ست هدیه مدیریتی و سررسید، که هر روز در اطراف خود مشاهده می کنید، به یک برند مربوط هستند.

سررسید؛ هدیه تبلیغاتی و شیک برای برندینگ

سررسید و سالنامه؛ یک ایده تأثیرگذار و پرکاربرد

آیا تا به حال چنین موقعیتی برای شما پیش آمده است؟ باز کردن یک سررسید تبلیغاتی که به تازگی هدیه گرفتید و پس از باز کردن آن با صفحاتی مواجه می شوید که مرتبط با برند و تبلیغات  آن است. در واقع شما هدیه ای کاربردی دریافت کرده اید که با لوگو و کاتالوگ آن شرکت شخصی سازی شده است. همین تأثیرگذاری می‌تواند در یک دوره مناسب مشتریانی ثابت را به سوی برند شما بفرستد. از مهم ترین مزایای سررسید به عنوان ایده تبلیغاتی کسب و کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت انتخاب جلد متناسب با رنگ سازمانی
  • امکان درج لوگو روی جلد و درون صفحات
  • امکان چاپ لت اختصاصی شرکت در صفحات ابتدایی و انتهایی سررسید
  • قابلیت اختصاصی سازی ربان
  • امکان شخصی سازی اولین صفحه سررسید(آستر بدرقه)
طراحی اختصاصی و معرفی برند؛ راهکارهای مهم

طراحی اختصاصی و تأثیر آن بر برندینگ؛ برند یونیک

هنگامی که یک طراحی اختصاصی برای یک تقویم رومیزی یا تیزری در فضای مجازی انجام می‌شود، همگان هنگام مواجه شدن با آن ممکن است چند دقیقه یا حتی ساعت ها درگیر طرح خلاقانه آن شوند. ترکیبی از طراحی و رنگ سازمانی می تواند برای برند شما معجزه کند. مثل یک کارمند یا مشتری که به صورت اتفاقی در یک شرکت با ست اختصاصی شده برند شما برخورد داشته باشد. برای مثال اگر کسب و کار شما دارای محصولات و کالاهایی است که قصد به فروش رساندن آن ها را دارید، بهتر است از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید و کالاها را به صورت یک کاتالوگ یا یک پوستر برای تبلیغات آنلاین یا چاپی تهیه کنید. استفاده از رنگ سازمانی، لوگو، عکس با کیفیت محصولات و جمله مشهور برند شما، همگی ایده های مناسبی برای ساخت یک برند خاص هستند.

چطور کسب و کار خود را به همگان معرفی کنیم؟

شرح کسب و کار؛ معرفی و نمایش برند

یکی از تأثیرگذارترین راهکارها برای برندسازی، معرفی و نمایش برند خود به دیگران است. در واقع این نکته از مهم ترین عواملی به شمار می آید که در هدایای تبلیغاتی عید نوروز و نوع جذب مشتری شما تأثیرگذار است. داشتن یک رزومه جامع و استفاده از جملات کوتاه و جذاب در رسانه ها، اثرگذاری خود را در کوتاه مدت اثبات می‌کند. برای مثال بسیاری از کمپانی‌های بزرگ جهان دارای یک جمله کوتاه هستند که سال هاست از  آن استفاده می‌کنند.

دیجیتال مارکتینگ؛ آنلاین و در دسترس

بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ، این روزها سهم بزرگی از ایده های خلاقانه  و تأثیرگذار برای برندها را نصیب خود کرده است. گرچه همچنان رسانه‌های چاپی مانند تقویم رومیزی و سررسید 1403 از نظر جلب اعتماد مشتری بهترین راه تبلیغ کسب و کار به شمار می‌روند، بهتر است از فضای مجازی غافل نشوید. با این نوع بازاریابی به راحتی می‌توانید مخاطبان بسیاری را فراهم کنید و در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها  فعالیت داشته باشید. از ریتارگتینگ گرفته تا کلمات کلیدی؛ تمامی این موارد، دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود. در ادامه تعدادی از مهم ترین انواع دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی می‌کنیم.

  • محتوای ویدیویی
  • گوگل ادز
  • شبکه های اجتماعی
  • ریتارگتینگ
  • پادکست مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین

اثرگذاری هدایای اختصاصی شرکت در برندینگ

ممکن است تا به حال بارها با تیزرهای منتشر شده از کمپانی های بزرگ جهان مواجه شده باشید یا آن ها را در فیلم و سریال ها دیده باشید؛ چه چیزی در محیط این کمپانی ها چشمگیر و اثرگذار است؟ نوع چیدمان محیط، پوسترهای معرفی و اقلام اداری برند. بسیاری از این کمپانی ها به هنگام ورود کارمندان جدید به شرکت، ولکام پک به آن ها می دهند تا کارمندان از لوازم اولیه مورد نیاز بهره مند شده و به نحو بهتری با دیگر اعضای شرکت ارتباط برقرار کنند.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232