همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

روز دندانپزشک 1403؛ بهترین فرصت قدردانی از معماران لبخند!

مناسبت‌ها

تاریخ دقیق روز دندانپزشک در سال 1403 در تقویم شمسی مصادف است با روز پنجشنبه 23 فروردین.

روز دندانپزشک 1403؛ بهترین فرصت قدردانی از معماران لبخند!

دندانپزشکان یکی از مهمترین متخصصان در صنعت سلامت هستند. بسیاری از ما همیشه از صندلی دندانپزشکی فراری هستیم، اما ترمیم دندان‌ها و جلوگیری از پوسیدگی آنها کلید زندگی سالم و با کیفیت است. پس بسیار مهم است متخصصین فعال در این حوزه مورد احترام و بزرگداشت قرار گیرند. بنابراین در تقویم ایران روزی برای گرامیداشت این حرفه اختصاص داده شده است. اگر اقدام به سفارش و چاپ سالنامه اختصاصی کرده باشید متوجه خواهید شد تاریخ دقیق روز دندانپزشک در سال 1403 در تقویم شمسی مصادف است با روز پنجشنبه 23 فروردین. در تقویم قمری مصادف است با روز پنجشنبه 1 شوال و در تقویم میلادی مصادف است با روز پنجشنبه 11 آوریل. ما در این مقاله قصد داریم در مورد روز دندانپزشک 1403 و تاریخچه نامگذاری این روز صحبت کنیم.

روز دندانپزشک 1403

تاریخچه روز دندانپزشک

تعداد کمی از سلمانی‌ها، عطارها و شاگرد زرگرها اولین افرادی بودند که با استفاده از روش‌های گوناگون اقدام به کشیدن دندان، ساختن دندان مصنوعی و گذاشتن روکش کردند. پس از آن دکتر سیاح و دکتر میلچارسکی از جمله اولین افردی بودند که آموزش طب دندانپزشکی را در مدرسه دارلفنون تاسیس کردند. پس از گذشت چند ماه یک کلاس طب به یک مدرسه طب تبدیل شد. دکتر سیاح پس از تمام شدن تحصیلاتش در اروپا به ایران برگشت و همراه با دکتر میلچارسکی مدرسه دندان سازی را در سال 1310 پایه گذاری کردند. با این وجود عمر دندانپزشکی در ایران به یک صده نمی‌رسد، اما شاهد پیشرفت‌های قابل توجه‌ای در این حوزه هستیم.

قبل از انقلاب تنها سه نفر دندانپزشک در ایران وجود داشتند و تاریخ 24 دی را به دلیل بنیان گذاری جامعه دندانپزشکی در ایران به نام روز دندانپزشک نامگذاری کرده بودند.  پس از انقلاب مجلس طرحی را جهت تربیت بهداشتکاران دهان و دندان تصویب کرد و به افرادی آموزش داده می‌شد، این افراد به مناطق مختلف کشور مخصوصا مناطق محروم اعزام می‌شدند تا بتوانند در جهت پیشگیری بیماری‌های دهان و دندان این مناطق کار کنند. از این رو 23 فروردین ماه به نام روز دندانپزشک نام گذاری شد. همچنین آخرین هفته فروردین ماه را هم هفته سلامت دهان و دندان نامگذاری کردند.

تاریخچه روز دندانپزشک

معرفی ایده‌‌های خاص و جذاب برای هدیه روز دندانپزشک

انتخاب یک هدیه شایسته برای دندانپزشکان کار سختی است. مخصوصا هدیه‌ای که مطابق و هماهنگ با شغل آنها باشد. در این روز همه دوست دارند از دندانپزشکی که در خانواده و فامیل دارند با پیامی محبت آمیز و هدیه‌ای از او قدردانی کنند. پیدا کردن یک کادوی مناسب و متفاوت کار سختی شده است چرا که همه ایده‌ها تکراری شده‌اند. به همین دلیل ما در واحد سالنامه گاموت برای شما لیستی از هدایای تبلیغاتی برای روز دندانپزشک تهیه کرده‌ایم. تا بتوانید بهترین و کاربردی‌ترین هدیه را انتخاب نمایید.

تقویم رومیزی

دندانپزشکان به دلیل ایجاد نظم در برنامه روزانه خود و اطلاع از مناسبت‌ها به تقویم رومیزی نیاز دارند. تقویم رومیزی با طرح ویژه دندانپزشک یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی در کلینیک‌ها و مطب‌ها برای روز دندانپزشک است. تقویم‌های رومیزی را می‌توان در ابعاد مختلف و متریال‌های متنوع تولید کرد. همچنین می‌توان لوگوها و طرح‌های مرتبط به حوزه دندانپزشکی را بر روی آنها چاپ کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت تقویم رومیزی به سایت واحد سالنامه گاموت مراجعه نمایید.

تقویم رومیزی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز دندانپزشک است

سررسید

یکی از هدایای کاربردی و جذابی که می‌توان برای روز دندانپزشک تهیه کرد، یک سررسید اختصاصی لوکس و لاکچری است. زیرا همه دندانپزشکان از یک سررسید مناسب برای یادداشت کردن اطلاعات، نوبت کاری و نوبت دهی دکتر استفاده می‌کنند. سررسید کادویی شیک و با قیمت مناسب است و قابلیت شخصی سازی نیز دارد. همانطور که می‌دانید سررسید و سالنامه‌ها انواع مختلفی دارند و دارای برگه‌هایی هستند که تاریخ روز‌ها در آنها مشخص شده است و دندانپزشکان می‌توانند کارها و جلسات ضروری خود را در آنها یاداشت کرده و برایشان برنامه ریزی کنند.

ست مدیریتی

همانطور که می‌دانید ما در این مقاله تاریخ دقیق روز دندانپزشک را هم در تقویم میلادی و هم تقویم شمسی ذکر کرده‌ایم. بنابراین اگر شما می‌خواهید لوازم کاربردی به دندانپزشکان هدیه دهید. ست مدیریتی بهترین گزینه است. ست مدیریتی گاموت یک ست شیک و جز هدیه رسمی روز دندانپزشک است. اگر شما هم به دنبال قدردانی از دندانپزشک خود هستید و می‌دانید که باید یک هدیه رسمی و شیک درخور زحمات ایشان هدیه دهید. ست مدیریتی گاموت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ست مدیریتی یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی برای روز دندانپزشک است.

لوازم دندان پزشکی

مطمئنا جذاب‌ترین و پرطرفدارترین هدایا برای دندانپزشکان، لوازمی است که روزانه با آن سر و کار دارند. به همین علت استفاده از لوازم پزشکی به عنوان هدایای تبلیغاتی روز پزشک می‌تواند ایده بسیار کاربردی باشد. از جمله مهمترین اقلامی که می‌توان به عنوان هدیه به روز داندانپزشک اهدا کرد عبارتنداز: آینه دندانپزشکی، آنگل، انبرک دندانپزشکی، اسکیلر، دریل یا توربین دندانپزشکی، سرنگ دندان، پنس دندانپزشکی، هت چت و … . همچنین با گذاشتن تقویم 1403 با مناسبت‌ها کنار این لوازم، هدیه شما را تکمیل می‌کند.

گلدان دندان شکل

اگر به دنبال یک هدیه سازمانی جذاب برای روز دندانپزشک هستید گلدان دندان شکل بهترین گزینه است. این گلدان به شکل دندان ساخته شده است و علاوه بر سادگی بسیار شیک هم است و برای مطب یک دندانپزشک بسیار مناسب می‌باشد. شما می‌توانید به همین شکل جا خودکاری و جا شمعی نیز تهیه کنید. بهتر است یک گل زیبا برای گلدان انتخاب و آن را همراه گل به دندانپزشک مورد نظرتان تقدیم کنید.

گلدان دندان شکل یکی از زیباترین هدایا تبلیغاتی برای روز دندانپزشک است.

کلام آخر

در این مطلب با تاریخ دقیق روز دندانپزشک و تاریخچه نامگذاری آن آشنا شدیم. همچنین بهترین هدیه برای قدردانی روز دندانپزشک را معرفی کردیم. تلاش کردیم متفاوت‌ترین و خاص‌ترین هدایا را به شما معرفی کنیم. منتظر نظرات شما در مورد این هدایا هستیم. از شما ممنویم که با این مطلب هم همراه ما بودید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232