همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

تقویم 1403 در یک نگاه

مناسبت‌ها

با آغاز سال نو و فرارسیدن عید نوروز، بسیاری از کشورهای جهان جشن عید نوروز را برگزار می‌کنند. عید نوروز، جشنی ایرانی و به مناسبت فرا رسیدن سال نو است که پس از تحویل سال جدید آغاز می‌گردد.

تقویم 1403 در یک نگاه

با آغاز سال نو و فرارسیدن عید نوروز، بسیاری از کشورهای جهان جشن عید نوروز را برگزار می‌کنند. عید نوروز، جشنی ایرانی و به مناسبت فرا رسیدن سال نو است که پس از تحویل سال جدید آغاز می‌گردد. لحظه تحویل سال در تقویم هجری شمسی با توجه به تغییرات جوی، فصل‌های سال، محل قرارگرفتن خورشید و چرخش زمین تعیین شده است. با ما تا انتهای تقویم 1403 در یک نگاه همراه باشید.

 لحظه تحویل سال 1403؛ جشن نوروز و سالی نو

لحظه تحویل سال 1403 هجری شمسی مطابق با ساعت رسمی ایران، در ساعت 6 و 36 دقیقه و 24 ثانیه روز چهارشنبه مصادف با یکم فروردین ۱۴۰۳ شمسی و 20 مارچ 2024 میلادی است. جشن نوروز و سال نو ایرانی با شروع فصل بهار هماهنگ است.

در واقع اگر به انواع تقویم رومیزی 1403 رجوع کنید متوجه می‌شوید که تقویم هجری شمسی به گونه ای طراحی شده تا تحویل سال ایرانی مطابق با عبور خورشید از نقطه تعادل بهاری صورت گیرد.

 لحظه تحویل سال 1403؛ جشن نوروز

تقویم 1403 در یک نگاه؛ تعطیلات و مناسبت های مهم

تقویم 1403 در یک نگاه؛ تعطیلی ها و مناسبت ها

مناسبت ها و تعطیلات فروردین 1403

1 فروردین : عید نوروز سال 1403 هجری شمسی

2 فروردین: عید نوروز

-وفات حضرت خدیجه (س) (3 سال قبل از هجرت)

-هجوم مأموران پهلوی به مدرسه فیضیه قم

-آغاز عملیات فتح المبین

3 فروردین: عید نوروز

-روز جهانی آب

4 فروردین: عید نوروز

-روز جهانی هواشناسی

7 فروردین: ولادت امام حسن مجتی (ع)

-روز اکرام

-روز هنرهای نمایشی

10 فروردین: شب قدر

11 فروردین: ضربت خوردن حضرت علی (ع)

-روز نهج البلاغه

12 فروردین: روز جمهوری اسلامی ایران

-شب قدر

13 فروردین: شهادت حضرت علی (ع)

-روز طبیعت

14 فروردین: شب قدر

15 فروردین: روز ذخایر ژنتیکی و زیستی

17 فروردین: روز جهانی قدس

18 فروردین: روز سلامتی

20 فروردین: روز ملی فناوری هسته ای

-روز هنر انقلاب اسلامی

-شهادت سید مرتضی آوینی

21 فروردین: شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی 

-تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

22 فروردین: عید سغید فطر

23 فروردین: تعطیل به مناسبت عید سعید فطر

25 فروردین: روز بزرگداشت عطار نیشابوری

29 فروردین: روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

تعطیلات رسمی سال 1403

حیوان سال 1403

براساس سالنامه تبلیغاتی 1403 نماد و حیوان سال 1403، اژدها است. اژدها یک موجود افسانه ای و شگفت انگیز است که در تمامی کشورهای جهان، به عنوان حیوانی قدرتمند و باستانی شناخته شده است. در بسیاری از کشورهای جهان، اژدها هیولایی خبیث است که همگان از آن می ترسیدند و در برخی از کشورها، اژدها نماد قدرت و انرژی است. اژدها به حیوان تنومند و بزرگی مشهور است که در کوهستان های مرتفع زندگی می کند و توانایی‌هایی نظیر آتش افروزی، پرواز در ارتفاعات و… را دارد. اژدها به عنوان حیوان سال 1403 و نماد اصلی این سال، معرفی شده است.

اژدها؛ حیوان سال 1403

رنگ سال 1403

رنگ سال 1403 با توجه به آخرین گزارش منتشر شده از کمپانی پنتون، رنگ هلویی است. رنگ هلویی بسیار گرم و دلنشین است و می‌تواند در جذابیت و استایل فرد تأثیر ویژه ای داشته باشد. از این رو استفاده از  رنگ سال ۱۴۰۳ (نارنجی هلویی) به همراه مکمل‌های رنگی آن، انتخابی مناسب برای استایل‌های هر فصل، محصولاتی مانند خرید سررسید 1403 است.

رنگ سال 1403 چیست؟

بهترین هدایای ویژه عید نوروز؛ از آجیل و خشکبار تا بازی های رومیزی

خرید یک هدیه برای عید نوروز در مواقعی پیچیده است و ممکن است چند روز زمان بر باشد. به همین دلیل آشنایی با بهترین هدایای ویژه عید نوروز، روند خرید هدایا و انتخاب آن‌ها را برای شما آسان تر می‌کند. بی شک تنوع بسیاری در این محصولات مشاهده شده و هنگامی که قصد خرید یک هدیه به عنوان هدیه عید نوروز را دارید، بهتر است از یک لیست مفید برای انتخاب هدایا استفاده نمایید. به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین هدیه عید نوروز را انتخاب نمائید.

بهترین هدایای ویژه عید نوروز

پک آجیل و خشکبار

پک های آجیل و خشکبار دارای اقلامی نظیر بادام هندی، بادام زمینی، پسته، فندق و… است و در بسیاری از موقعیت‌ها مانند عید نوروز و شب یلدا، انتخاب مناسبی به شمار می‌آید. پک آجیل و خشکبار را می‌توانید با یک بسته بندی زیبا و در کنار محصولاتی مرتبط با سال جدید، مانند تقویم 1403 و سالنامه ۱۴۰۳ هدیه دهید.

آجیل و خشکبار هدیه عید؛ کادوی خوشمزه و مقوی

آلبوم موسیقی

یکی از هدایای ماندگار و خاطره انگیز، آلبوم موسیقی فیزیکی است. در واقع آلبوم موسیقی فیزیکی، حس و حال دیگری دارد و بسته بندی، کاور روی جلد، اختصاصی بودن این آلبوم‌ها و… ارتباط بهتری با مخاطب برقرار می‌کند. از این رو یکی از هدایای مناسب عید نوروز، پک آلبوم موسیقی فیزیکی است.

آلبوم موسیقی هدیه

روان نویس و خودکار

روان نویس و خودکار از کاربردی‌ترین وسایل اداری روزمره هستند که در بسیاری از موقعیت‌ها به عنوان هدیه از آن ها استفاده می‌شود. خودکار و روان نویس را به دلیل قیمت مناسب، می‌توانید در تعداد بالا بخرید و به افراد هدیه دهید یا یک ست تبلیغاتی مدیریتی و لوکس خریداری کنید که دارای خودکار، سررسید و اقلامی مانند جاسوئیچی باشد.

خودکار و روان نویس هدیه

عینک آفتابی

عینک آفتابی یک وسیله روزمره برای هر فردی است. همان طور  که می‌دانید نور خورشید در فواصل زمانی طولانی مدت می تواند به چشم آسیب برساند و بهترین محافظ در برابر اشعه های فرابنفش خورشید باشد. به همین دلیل خرید یک عینک آفتابی گزینه مناسبی برای هدیه عید است.

عینک آفتابی

بازی رومیزی؛ بهترین هدیه برای دورهمی و مهمانی

به طور کلی تمام بازی‌هایی که روی نوعی سطوح و با استفاده از مهره و ابزارهای کوچک انجام می‌گیرد، یک بازی رومیزی است. بازی‌های ر ومیزی قدمتی دیرینه دارند و قرن هاست انواع آن ها در دست بشر دیده می‌شود. یک بازی رومیزی می تواند هدیه سرگرم کننده و مناسبی برای عید نوروز باشد.

بازی های رومیزی هدیه عید

ساز؛ لذت نوازندگی

آلات موسیقی و ساز قدیمی‌ترین ابزارهای نواختن موسیقی هستند که قرن هاست توسط انسان ها استفاده می‌شوند. تنها کافی است یک بار شروع به نواختن ساز کنید و با حس و حال نوازندگی آشنا شوید. تفاوتی ندارد که چند سال سن دارید و در چه زمینه ای فعالیت می کنید؛ شروع یادگیری ساز می تواند تجربه ای بی نظیر و مفید باشد. نوای دلنشین و دل انگیز ساز، نمایانگر پیچیدگی و زیبایی هنر موسیقی است. از این رو خرید ساز به عنوان هدیه نوروز می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

ساز و آلات موسیقی هدیه

کنسول بازی

کنسول‌های بازی وسایلی الکترونیکی دارای تکنولوژی‌های جدید هستند که برای تجربه بازی های ویدئویی به تولید می‌رسند. این کنسول‌ها با استفاده از پلتفرم های ویژه خود، بازی‌های انحصاری و برخی از بازی‌های همگانی جهان را ارائه می‌دهند. به همین دلیل یکی از بهترین هدایای عید نوروز که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، کنسول بازی است. به شما پیشنهاد می‌کنیم کنسول بازی را به همراه هدایای کوچکی مانند تقویم ۱۴۰۳ و در یک بسته بندی لوکس هدیه دهید.

کنسول بازی هدیه

واحد سالنامه گاموت

اگر شما نیز به دنبال شخصی سازی و کاستوم کردن هدایای خود هستید، بهتر است از هدایای تبلیغاتی چشم پوشی نکنید. برای مثال اگر قصد هدیه دادن یک کادوی گران قیمت را دارید، بهتر است با سفارش تقویم رومیزی آن را هدیه ای برندسازی شده جلوه دهید. هدیه نوروزی تبلیغاتی برای استفاده در محیط های شرکتی، اداری و… مناسب است. به همین دلیل اگر می خواهید به تعداد زیادی از افراد هدیه عید نوروز تقدیم کنید، خرید سررسید را فراموش نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232