همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

راهنمای خرید انواع ست مدیریتی؛ نکات مهم در خرید ست

دانستنی

این روزها تنوع در هدایا به شکل خیره کننده‌ای زیاد است. در اولین قدم برای خرید یک هدیه، سری به فروشگاه نزدیک خود بزنید یا از طریق فروشگاه‌های آنلاین به دنبال هدیه بگردید؛ احتمالا با موجی بی کران از محصولات جدید و هدایایی روبرو می‌شوید که انتخاب را برای شما چالش برانگیز خواهند کرد. ست مدیریتی دسته‌ای از هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران و افراد عالی رتبه است. چرا که در دسته بندی هدایای خاص قرار گرفته و به طور معمول از قیمت بالاتری نسبت به دیگر هدایا برخوردار هستند.

این روزها تنوع در هدایا به شکل خیره کننده‌ای زیاد است. در اولین قدم برای خرید یک هدیه، سری به فروشگاه نزدیک خود بزنید یا از طریق فروشگاه‌های آنلاین به دنبال هدیه بگردید؛ احتمالا با موجی بی کران از محصولات جدید و هدایایی روبرو می‌شوید که انتخاب را برای شما چالش برانگیز خواهند کرد. ست مدیریتی دسته‌ای از هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران و افراد عالی رتبه است. چرا که در دسته بندی هدایای خاص قرار گرفته و به طور معمول از قیمت بالاتری نسبت به دیگر هدایا برخوردار هستند. در ادامه این مطلب بهترین راهنمای خرید انواع ست مدیریتی را به شما ارائه می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید ست مدیریتی؛ کدام ست مدیریتی بهتر است؟

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالا شما هم قصد خرید یک ست مدیریتی دارید که به مدیر خود یا شخص دیگری هدیه دهید. پیش از هر نکته ای بهتر است در نظر داشته باشید که ست مدیریتی در کنار لوکس بودن،  یک هدیه تبلیغاتی با امکان اختصاصی سازی است و نه تنها برای مخاطب، بلکه برای اهداف بلند مدت کسب و کار نیز تأثیرگذار به شمار می‌رود. حال چرا به این دسته هدایا عنوان ست مدیریتی یا ست اداری داده شده است؟ می‌توان گفت علت اصلی این مسئله خاص بودن ست مدیریتی و تمایز آن نسبت به هدایای دیگر است.

راهنمای خرید ست مدیریتی؛ ست مدیریتی چرمی یا ست دیجیتال مدیریتی؟

نکات مهم خرید ست مدیریتی 1403 و ست اداری هدیه

پیش از انتخاب ست مدیریتی و بررسی راهنمای خرید ست اداری هدیه، بهتر است نیم نگاهی به سلیقه فرد مورد نظر داشته باشید. شخص مدیر یا فردی که قصد خرید ست مدیریتی برای او دارید، چه علاقمندی‌هایی دارد؟ آیا قصد دارید تعدادی ست مدیریتی یکسان را برای چند نفر تهیه کنید؟بی شک انتخاب ست مدیریتی تا حد زیادی به ذهنیت و هدف شما از چنین هدیه‌ای ربط دارد. اما داشتن آشنایی لازم و مطالعه راهنمای خرید انواع ست مدیریتی، گزینه مناسبی برای خرید ست سررسید و  این گونه هدایا است. در ادامه نکات مهم برای خرید ست مدیریتی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • بودجه در نظر گرفته شده
  • کیفیت اقلام ست مدیریتی
  • توجه به هویت بصری برند و رنگ سازمانی
  • اقلام ست و کاربرد آن‌ها
  • بسته بندی ست
ست اداری هدیه؛ ست مدیریتی سالنامه و ست مدیریتی رومیزی چه تفاوتی دارند؟

بودجه در نظر گرفته شده

بدون شک می‌دانید که ست مدیریتی، در بیشتر موارد هدیه‌ای لوکس و گران قیمت به شمار می‌رود. به همین دلیل این موضوع را پیش از خرید ست در نظر بگیرید.  همیشه گران قیمت بودن یک ست مدیریتی سالنامه یا ست مدیریتی رومیزی ، مبنی بر برتری آن نسبت به دیگر انواع ست مدیریتی 1403 نیست. بلکه در بسیاری از موارد یک ست مدیریتی چرم، بهترین انتخاب برای هدیه دادن به مدیریت یک شرکت است که ترکیبی از وسایل کاربردی اداری در قالب بسته بندی شیک و مناسب مدیران است.

کیفیت اقلام ست مدیریتی

شاید در کنار ظاهر هدیه، اولین نکته ای که نظر هر فردی را جلب می‌کند، کیفیت محصول است. از این جهت که ست مدیریتی نوعی هدیه لاکچری به حساب می‎‌آید، باید توجه بیشتری به کیفیت اقلام آن کنید. برای مثال اگر یکی از اقلام ست مدیریتی، وسیله‌ای دیجیتالی مانند پاوربانک بود، بهتر است به کیفیت پاوربانک و ویژگی‌های آن توجه کنید. یا اگر ست دارای اسپیکر بلوتوثی بود، حتما به کیفیت صدای اسپیکر، میزان شارژدهی و ویژگی‌های نظیر پخش صدا و قدرت تفکیک صدای اسپیکر توجه کنید.

توجه به هویت بصری برند و رنگ سازمانی

بی شک با شنیدن نام هویت بصری برند، یک شرکت بزرگ و معتبر را تصور می‌کنید. شرکتی که هویت بصری برند اختصاصی شده آن، جای پای خود را در بازارهای داخلی یا خارجی سفت کرده است. شروع موفقیت تمامی برندها به هویت بصری و تبلیغات بستگی دارد. از این رو اگر می‌خواهید ست‌‎های مدیریتی خود را تحت نام و لوگوی برند خود به افراد هدیه دهید، حتما آن را اختصاصی سازی کنید. اختصاصی سازی می‌تواند شامل قرار دادن نام مجموعه روی پلاک سررسید، خودکار و… باشد.

ست مدیریتی جدید؛ ست پاوربانک مدیریتی و خرید ست سررسید

اقلام ست و کاربرد آن‌ها

قصد دارید برای شخص مورد نظر یک ست مدیریتی چرم عادی بخرید، یا ست دیجیتال مدیریتی به همراه وسایل اداری کاربردی برای او تهیه کنید؟ برای مثال اگر شخص مورد نظر از وسایل دیجیتالی به ندرت استفاده می‌کند، بهتر است برای او یک ست مدیریتی لوکس با اقلامی نظیر سررسید، کیف پول و خودکار تهیه کنید. اما اگر برای مدیر یا فردی که هر روز با تکنولوژی و وسایل هوشمند سر و کار دارد ست مدیران می‌خرید، بهترین گزینه ست دیجیتال مدیریتی است.

بسته بندی ست

هنگام دریافت هدیه از دیگران چه چیزی در نگاه اول شما را جذب می‌کند؟ بدون شک اول بسته بندی آن را مشاهده می‌کنید و پس از آن شروع به باز کردن هدیه خواهید کرد. اما در مورد ست اداری هدیه این بسته بندی به طور معمول یک جعبه همراه ست است. از این جهت بسته بندی ست مدیریتی اهمیت بالایی دارد زیرا بر خلاف بسته بندی کادویی پس از باز شدن، باز هم برای نگهداری محصولات داخل ست قابل استفاده است. در بیشتر ست‌های مدیریتی از جعبه‌هایی با ساختار هادرباکس استفاده می‌شود که در صورت تزئین، زیبایی خاصی دارد.

راهنمای خرید ست مدیریتی لوکس؛ ست مدیریتی لاکچری چه تأثیری در برندینگ دارد؟

ست مدیریتی شامل چه محصولاتی است؟

به طور کلی هدف اصلی یک ست مدیریتی، ارائه تعدادی وسیله اداری و کاربردی برای استفاده در یک اداره یا شرکت است. محصولاتی مانند سررسید ارگانایزر و پلنر، خودکار، کیف پول و جاسوییچی، به طور معمول پایه‌های ثابت ست مدیریتی 1403 هستند. اما در یک بررسی کلی می‌توان گفت بسیاری از ست‌های مدیریتی در مدل هایی نظیر ست دیجیتال مدیریتی، ست پاوربانک مدیریتی، ست مدیریتی چرم، ست مدیریتی رومیزی و… به تولید می‌رسند. به طور کلی می توان گفت اقلام ست مدیریتی عبارتند از:

  • سررسید یا سالنامه ارگانایزر
  • خودکار یا روان نویس با کیفیت
  • جاکارتی
  • کیف پول چرمی
  • جاسوییچی
  • فلش مموری
  • پاوربانک
  • اسپیکر بلوتوثی
  • هدفون یا هدست بلوتوثی
  • کیف سامسونتی یا کیف چرمی
  • ساعت مچی
ست مدیریتی سالنامه؛ ست اداری هدیه و ست مدیریتی چرم

ست مدیریتی لوکس؛ گران قیمت و خاص

ست مدیریتی لوکس، نوعی ست مدیریتی است که به دلیل بهره مندی از اقلام با کیفیت و گران قیمت، ست مدیریتی لوکس به حساب می‌آید. اگر قصد خرید یک هدیه بسیار لوکس برای مدیر خود را دارید، ست مدیریتی لوکس گزینه مناسبی است. چرا که اقلام داخل آن از کیفیت تولید بالایی برخوردار بوده و برخی از محصولات این گونه ست هدیه اداری، گران قیمت و خاص هستند. برای مثال در برخی ست‌ های مدیریتی هدست بلوتوثی با کیفیت یا ساعت مچی برند وجود دارد.

 اهمیت هدیه دادن ست مدیریتی در رشد کسب و کار و برندینگ

هنگامی که یک کارمند جدید پس از مصاحبه وارد شرکت شده و به عنوان نیرو جدید استخدام می‌شود، یک ولکام پک اختصاصی شرکت را دریافت می‌کند. این هدیه برای کارمند انگیزه‌ای ایجاد می‌کند تا با حس بهتری شروع به کار کند و در روزهای اول کاری، ارتباط بهتری با دیگر اعضای مجموعه برقرار کند. در واقع با این هدیه، فرد حس اعتماد خوبی نسبت به برند پیدا می‌کند؛ دقیقا کاری که ست مدیریتی با یک مدیر یا کارمند بالا رده انجام می‌دهد. کافی است یک ست مدیریتی روابط بین برند شما و برندی دیگر را تقویت کند تا رشد کسب و کار شما در دراز مدت تحت تأثیر مثبت قرار بگیرد. از این رو اگر به تقویت برندینگ خود فکر می‌کنید، هدیه دادن ست مدیریتی را فراموش نکنید!

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232