همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

روز سپندارمذگان چه روزی است؟ در مورد این روز باستانی بیشتر بدانید!

مناسبت‌ها

تقویم هجری شمسی در قرن حاضر، تفاوت‌های متعددی با تقویم هجری شمسی ایران باستان دارد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها، حذف شدن بسیاری از مناسبت‌های تقویم و جشن‌هایی بود که امروزه بسیاری از آن ها از یاد رفته‌اند. سپندارمذگان رویدادی است که آن را به عنوان روز بزرگداشت زمین و زن می شناسند. با ما در ادامه مطلب روز سپندارمذگان چه روزی است؟ در مورد این روز باستانی بیشتر بدانید!  همراه باشید.

روز سپندارمذگان چه روزی است؟ در مورد این روز باستانی بیشتر بدانید!

تقویم هجری شمسی در قرن حاضر، تفاوت‌های متعددی با تقویم هجری شمسی ایران باستان دارد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها، حذف شدن بسیاری از مناسبت‌های تقویم و جشن‌هایی بود که امروزه بسیاری از آن ها از یاد رفته‌اند. سپندارمذگان رویدادی است که آن را به عنوان روز بزرگداشت زمین و زن می شناسند. با ما در ادامه مطلب روز سپندارمذگان چه روزی است؟ در مورد این روز باستانی بیشتر بدانید!  همراه باشید.

جشن سپندارمذگان؛ جشن باستانی ایرانی

تاریخچه جشن سپندارمذگان؛ روز عشق ایرانی

این جشن یکی از رویدادهای تقویم هجری شمسی است که از مناسبت‌های فصل زمستان به شمار می رود. تاریخ دقیق این مناسبت در برخی از تقویم‌ها، روز 5 اسفند و در برخی دیگر روز 29 اسفند است. این جشن از قدمتی طولانی برخوردار است و بر اساس کتاب‌های تاریخی، 20 قرن پیش از میلاد مسیح برگزار می‌شد. این مناسبت در واقع به عنوان روز عشق ایرانی شناخته شده و در این روز همسران برای یکدیگر هدیه تهیه می‌کردند. پس از میلاد مسیح و برگزاری مراسم‌هایی مانند جشن ولنتاین، رفته رفته رویدادهایی مانند سپندارمذگان به دست فراموشی سپرده شد. بهتر است توجه داشته باشید که بهترین راه برای کسب اطلاع از تاریخ دقیق جشن‌های ایرانی و جشن‌های تقویم میلادی، چاپ سالنامه 1403 است.

آداب و رسوم جشن سپندارمذگان

در این رویداد باستانی، افراد از تزئینات خاص در دورهمی استفاده می‌کردند که به عنوان شروعی برای اولین رویداد، به نام جشن برزیگران بود. البته جهت بررسی دقیق تاریخ جشن‌های ایرانی بهتر است چاپ تقویم رومیزی اختصاصی انجام شود. در این مراسم همسران به یکدیگر هدیه می‌دادند. روز ولنتاین که قرن ها پس از  جشن‌های باستانی ایران و در تقویم میلادی مسیحیان برگزار می‌شد، تا حد زیادی به روز سپندارمذگان شباهت دارد. اما استفاده از تزئینات ویژه در این مراسم‌ها متفاوت بود. برای مثال هدایای سپندارمذگان با ولنتاین متفاوت است و نحوه برگزاری این رویدادها مشابه نیست.

بهترین هدایا برای روز سپندارمذگان

هدیه های مناسب برای روز سپندارمذگان

هدایای بسیاری را می توان به عنوان هدیه این جشن در نظر گرفت و این هدایا می‌تواند شامل هدایای تبلیغاتی مدیریتی باشد و یا از هدایای خوراکی و… استفاده شود. به دلیل تنوع گسترده در این گونه هدایا بهتر است پیش از خرید یک هدیه ویژه روز سپندارمذگان، لیستی از هدایا را مشاهده نمایید. در ادامه این مطلب بهترین هدایای روز عشق ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

ساعت مچی

ساعت مچی از بهترین هدایای ویژه روز سپندارمذگان به حساب می‌آید. تنوع و گستردگی در این محصولات بالا است و می‌توانید طبق سلیقه همسرتان، برای او ساعت مچی تهیه نمایید. همچنین بودجه‌های مختلفی را می‌توانید برای ساعت در نظر بگیرید و بر اساس میزانی که قصد هزینه دارید، خریداری انجام دهید. بهتر است ساعت مچی را در یک بسته بندی شیک قرار دهید و جهت اضافه کردن هدایای دیگر به این جعبه، سفارش سررسید اختصاصی را در نظر بگیرید.

ساعت مچی؛ هدیه ای مناسب برای روز سپندارمذگان و ولنتاین

شکلات

شکلات از خوراکی‌های خوشمزه ای به شمار می‌رود که بیشتر افراد از آن استقبال می کنند. به همین دلیل خرید یک بسته شکلات بسته بندی در  این گونه مناسبت‌ها، انتخابی مناسب و خوش طعم است. محبوبیت شکلات در تمامی کشورهای دنیا به طرز شگفت آوری بالا است و  همواره از بهترین هدایا به شمار می‌رود.  شما می توانید شکلات‌های بسته بندی را در کنار هدایایی مانند گردنبند و دستبند، در قالب یک پک به همراه نماد ماه تولد شخص مورد نظر قرار دهید.

سررسید و دفتر یادداشت

بی شک هدیه دادن سررسید 1403 یا یک دفترچه یادداشت برای برنامه ریزی و استفاده روزمره یکی از بهترین هدایایی است که در روز سپندارمذگان تهیه کنید. سررسیدهای 1403 بر اساس کاربرد روزانه به مدل‌های دستیار، پلنر و روزشمار تقسیم می‌گردند که هر کدام دارای کاربردهای متفاوتی هستند.

سررسید و دفتر یادداشت؛ هدیه روز عشق

کیف پول

یکی از هدایای مقرون به صرفه و شیک، کیف پول است. یک کیف پول چرمی، می تواند کاربردی و ماندگار باشد. از طرفی می توانید با تهیه یک ست مدیریتی دارای کیف پول، به همراه هدایایی مانند تقویم 1403 با مناسبت ها را در یک بسته بندی زیبا به همسر خود هدیه دهید.

گل رز

گل رز از پرطرفدارترین هدایایی به شمار می‌آید که مانند شکلات و آجیل می‌‌توانید در بسیاری از موقعیت‌ها برای دیگران تهیه کنید. این گل در کشورهای مختلف به عنوان نماد عشق و محبت شناخته می‌شود. گل رز از ظاهری زیبا برخوردار است و به عنوان هدیه سپندارمذگان یا روز ولنتاین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گل رز؛ بهترین هدیه برای روز عشق

گردنبند و جواهرات

گردنبند و جواهرات محبوبیت ویژه ای در میان بانوان دارد. از این رو در بسیاری از مناسبت ها و جشن ها، گردنبند و زیورآلات را به عنوان هدیه در نظر می‌گیرند. گردنبندهای طلا از یک زنجیر تشکیل شده و جنس این زنجیرها به طور معمول از پلاتین، طلا و… است. این هدایا نیز مانند لوازم آرایشی از تنوع بالایی برخوردار هستند و می‌توانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، خرید کنید.

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی به ویژه برای بانوان، در بسیاری از جشن‌ها و مناسبت‌‌ها رایج است. از این رو اگر به دنبال یک هدیه خوب برای روز سپندارمذگان هستید، یک بسته لوازم آرایشی یا یکی از لوازم آرایشی مورد نیاز همسرتان را خریداری کنید.

لوازم آرایشی به عنوان هدیه همسر

تقویم

تقویم مهم‌ترین ابزار برای کسب اطلاع از رویدادها و تاریخ یک سال است که به طور معمول در  محیط کار و شخصی مورد نیاز است. انواع مختلفی از تقویم برای استفاده وجود دارد که پرکاربردترین نوع آن تقویم رومیزی است. یک تقویم رومیزی در کنار مقرون به صرفه بودن، هدیه‌ای مناسب برای افرادی است که به برنامه ریزی و زمان بندی علاقه ویژه‌ای دارند.

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232