همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

ست اداری شامل چیست؟ | اولین قدم برای برند سازی سازمان!

دانستنی

هر کدام از اجزای ست اداری نقش مهمی در استراتژی بازاریابی و برند سازی شرکت‌ها ایفا می‌کنند. به طور مثال سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی واحد سالنامه گاموت که به عنوان ابزارهای بازاریابی مهم شناخته شده‌اند نقش موثری در ارتقا هویت بصری یک شرکت یا فرد ایفا می‌کنند. همچنین به سازمان‌ها و شرکت‌ها در مدیریت زمان، افزایش بهره وری و تبلیغات موثر کمک می‌کنند.

ست اداری شامل چیست؟ | اولین قدم برای برند سازی سازمان!

ست اداری مجموعه‌ای از اقلام مورد استفاده و مورد نیاز سازمان‌ها، شرکت‌ها و اداره‌ها می‌باشد. این اقلام معمولا به صورت یک مجموعه واحد طراحی و چاپ می‌شوند که به آنها ست اداری گفته می‌شود. در واقع ست اداری به اقلامی گفته می‌شود که در آن تبلیغات انواع کسب و کارهای مختلف نهفته است. استفاده از ست اداری عاملی برای رسیدن به موفقیت و انتقال دیدگاه حرفه‌ای صاحبان مشاغل به مشتریان خود است. دلایل زیادی برای استفاده از ست اداری برای کسب و کارها وجود دارد که می‌توان به اعتبار و هویت بخشیدن به سازمان، معرفی ماهیت و حوزه کاری سازمان، رسمیت بخشیدن به مکاتبات، سهولت دسترسی به اطلاعات تماس، القای حس اعتماد و اطمینان به دیگران، افزایش امنیت و جلوگیری از هر گونه سو استفاده و … اشاره کرد. اگر کجنکاو هستید که بدانید ست ادری شامل چیست و اولین قدم برای برند سازی یک سازمان شامل چه مراحلی است، در این مقاله همراه ما باشید.

ست اداری شامل چه اقلامی است؟

ست ادارای شامل چه اقلامی می‌باشد؟

طراحی و چاپ ست ادارای نیاز اولیه هر کسب و کاری است، زیرا که هم معرف برند و هم تبلیغ کننده برند شما است. تمام اقلامی که در ست اداری قرار داده می‌شوند باید از لحاظ طرح و رنگ هارمونی داشته باشند. همچنین طرح‌های به کار رفته در ست اداری و حتی ست هدیه مدیریتی باید با نام برند و سازمان سفارش دهنده مرتبط باشد. اقلام ست ادارای با توجه به نیاز سفارش دهنده متفاوت است که در ادامه قصد داریم اقلام ست اداری را نام برده و در مورد هر کدام توضیح دهیم.

سربرگ

سربرگ کاغذی است که در شرکت‌ها و سازمان‌ها در سایز A5 و A4 چاپ می‌شود، البته در سایزهای کوچکتر نیز دیده می‌شود. سربرگ یکی از اجزای ست اداری است که برای نوشتن یاداشت‌ها و نامه‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد . همچنین نشان دهنده هویت هر شرکت و سازمانی است. تمام مشخصه‌های اصلی شرکت مانند لوگو، تاریخ، شماره نامه، نام، آدرس و … در سربرگ وجود دارند. از سربرگ علاوه بر نامه برای قراردادهای اداری، یاداشتهای اداری و فاکتورها استفاده می‌شود. سربرگ با داشتن تاریخ، شماره و پیوست به مکاتبات اداری نظم می‌بخشد و با نگاه ساده به آن به راحتی می‌توان تشخیص داد که این نامه توسط چه شرکت و چه تاریخی نوشته شده است، بنابراین آرشیو نامه‌ها راحت‌تر انجام می‌گیرد.

سربرگ یکی از اقلام پر کاربرد ست اداری است.

سالنامه

با داشتن یک سال نامه می‌توانید تمام وقایع مهم زندگی خود را یادداشت کرده و مطمئن می‌شوید که آنها را فراموش نخواهید کرد. علاوه بر این سررسید و سالنامه تاثیر خارق‌العاده‌ای در بازار یابی یک برند دارند. سالنامه و سررسیدهای تبلیغاتی اغلب به صورت اختصاصی و سفارشی چاپ می‌شوند، پس بهتر است محصولات خود را در آنها معرفی کنید. همچنین سال‌های زیادی است که اغلب شرکت‌ها و موسسات از سررسید و سالنامه تبلیغاتی برای تبلیغات برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. این شیوه تبلیغات یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی است.

سالنامه یکی دیگر از اقلام پر کاربرد ست اداری است.

تقویم رومیزی

کارکنان اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها، از جمله افرادی هستند که از تقویم اداری رومیزی بر روی میز تحریر خود استفاده می‌کنند. در بین اقلام ست مدیریتی تقویم رومیزی یکی از بهترین گزینه‌ها است. علاوه بر این شما با درج لوگو و تبلیغ سازمان یا شرکت خود بر روی تقویم رومیزی حس مثبتی نسبت به برند خود ایجاد خواهید کرد، هر بار که از تقویم استفاده می‌شود برند و کسب و کار شما برای مخاطب یاد آوری شده و در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. همچنین به مخاطبان این امکان را می‌دهد که یادداشت‌های روزانه خود را در آن ثبت کنند و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

تقویم رومیزی یکی دیگر از اقلام پر کاربرد ست اداری است.

کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از ارزانترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی محسوب می‌شود که به ساده‌ترین شکل ممکن اطلاعات یک مجموعه و یا شخص را به مخاطب نشان می‌دهد. برای موثر بودن کارت ویزیت لازم است لوگو و آرم برند، راه‌های ارتباطی، عکس و تصاویر و … به صورت خلاقانه‌ای در آن به کار برده شود.

کارت ویزیت یکی از اقلام ست داری است.

مزایای کارت ویزیت

  • در هر زمان و مکانی قابل استفاده است.
  • امکان ارتباط سریع و راحت را فراهم می‌کند.
  • کارت ویزیت برند سازی کرده و باعث تبلیغ برند می‌شود.
  • به علت سبک و کم حجم بودن، حمل و نقل آسانی دارد.
  • به روابط کاری توسعه می‌بخشد.

کاغذ یادداشت

یکی دیکر از اقلام ست اداری کاغذ یادداشت است. کاغذ یاداشت مانند سربرگ طراحی و چاپ می‌شود با این تفاوت که سایز کاغذ یادداشت کوچکتر از سایز سربرگ است.همچنین سربرگ برای نوشتن قراردادهای رسمی هر شرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما کاغذ یادداشت فقط برای نوشتن یاداشت‌های روزانه و غیره استفاده می‌شود. کاغذ یادداشت اعتبار رسمی ندارد و فاقد شماره ثبت می‌باشد. کاغذ یاداشت هم مانند سررسید یکی دیگر از اقلام پر کاربرد ست اداری می‌باشد. اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها با چاپ سررسید اختصاصی که تاثیر بسیار زیادی در برندینگ و به خاطر سپردن نام تجاریشان دارد، نام و لوگوی تجاری خود را به صورت کم رنگ در صفحات داخلی سررسید چاپ می‌کنند.

کاغذ یادداشت یکی دیگر از اجزای کاربردی ست اداری است.

پاکت نامه

پاکت نامه وسیله‌ای برای نگهداری و رساندن صورتحسابها، قراردادها، مکاتبات اداری و … می‌باشد. پاکت نامه در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و جز جدایی ناپذیر اقلام ست اداری محسوب می‌شود. روی پاکت اسم، آدرس، شماره تماس، لوگو و … درج می‌شود و یک روش تبلیغاتی موثر و مستقیم برای شروع یک رابطه ماندگار میان شما و مخاطبانتان خواهد بود.

پاکت نامه یکی دیگر از اقلام پر کاربرد ست اداری است.

دلایل استفاده از پاکت نامه چیست؟

  • نشان دادن برند و هویت سازمانی
  • برقراری ارتباط با مشتری
  • ایجاد اعتبار و انتقال آن به مخاطب
  • ایجاد ثبات و ذهنیت مثبت در بیننده

فلایر

شاید کلمه فلایر برایتان نا آشنا باشد و آن را مانند معنی سالنامه چیست بارها سرچ کرده باشید اما لازم است بدانید فلایر یکی دیگر از اقلام ست اداری است. این ابزار تبلیغاتی کاتالوگ تک برگی است که برای بازاریابی و تبلیغات شرکت‌ها و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین استفاده از فلایر این است که با توجه به هزینه کم در تولید و چاپ آن، می‌توانند در میان تعدادی از افراد توزیع شوند. همچنین آنها با استفاده از رنگ‌ها، تصاویر، متن و طرح‌های جذاب و … پیام تبلیغاتی را به شکل قابل فهم و جذاب ارائه می‌‌دهند، بنابراین قابلیت جلب توجه و ارتباط با مشتریان را دارد. بهتر است در انتخاب محتوا و موضوع فلایرهای تبلیغاتی به علاقه و نیازهای مخاطبان هدف توجه کنید و پیامی جذاب و مناسب برای آنها ارائه داد.

فلایر از اقلام پر کاربرد ست اداری است.

بروشور

شرکت‌ها و سازمان‌ها به عنوان راهی برای تبلیغات به بروشور نیاز دارند. این ابزار تبلیغاتی یک روش مختصر و مفید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تشویق مردم برای خرید محصولات می‌باشد. بروشورها دارای مزایای زیادی هستند که می‌توان به مقرون به صرفه بودن، تاثیر گذاری بالا، انتقال اطلاعات، نشان هویت و اعتبار یک کسب و کار و … اشاره کرد. تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها برای اطلاع رسانی، تبلیغات، شناسایی برند، آموزش و … به بروشور نیاز دارند.

ست اداری شامل بروشور نیز می‌شود.

کاربردهای ست اداری چیست؟

هر کدام از اجزای ست اداری نقش مهمی در استراتژی بازاریابی و برند سازی شرکت‌ها ایفا می‌کنند. ست اداری هم مانند هدیه سازمانی یک فرصت عالی برای ارتقا اعتماد و برقراری ارتباط بین کارکنان یک سازمان و شرکت می‌باشد. به طور مثال سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی واحد سالنامه گاموت که به عنوان ابزارهای بازاریابی مهم شناخته شده‌اند نقش موثری در ارتقا هویت بصری یک شرکت یا فرد ایفا می‌کنند. همچنین به سازمان‌ها و شرکت‌ها در مدیریت زمان، افزایش بهره وری و تبلیغات موثر کمک می‌کنند. در ادامه سعی کرده‌ایم از مهم‌ترین کاربردهای ست اداری را ذکر کنیم.

کاربردهای ست اداری چیست؟
  • ست اداری نشان دهنده اعتبار شرکت شما است و در معرفی برند شما و جلب اعتماد مخاطبین نقش بسزایی دارد.
  • یکی از مهم‌ترین کاربردهای ست اداری افزایش امنیت است، به این صورت که شما با ثبت اسناد متعلق به برندتان از هر گونه کپی برداری و مشکلات ناشی از آن جلوگیری می‌کنید.
  • یکی دیکر از کاربردهای ست اداری این است که تمام مکاتبات اداری شما با درج عنوان، شماره نامه و اطلاعات دیگر ثبت خواهند شد.
  • همانطور که می‌دانید روانشناسی رنگ‌ها در تبلیغات بسیار مهم است. همچنین با استفاده از ست اداری منحصر به فرد و هماهنگی و هارمونی در رنگ و محتوای آن سریعتر با مخاطب ارتباط بر قرار کرده و در ذهن آنها ماندگار خواهید شد.

نتیجه گیری

اگر دارای کسب و کاری هستید حتما می‌دانید که داشتن ست اداری که روی آن نام و مشخصات کسب و کار و لوگو به صورت اختصاصی و زیبا چاپ شده باشد می‌تواند شرکت‌ و سازمان‌ شما را نزد مخاطب بسیار حرفه‌ای نشان دهد. همچنین زمینه فعالیت و هدف شرکت‌ شما را به خوبی معرفی خواهد کرد. امیدوارم با این مطلب توانسته باشید اطلاعات مفیدی درباره ست اداری و اقلام آن به دست آورده باشید. از این رو اگر می‌خواهید اعتبار لازم را از طرف مخاطبان خود کسب کنید به شما پیشنهاد می‌دهم حتما از اقلام ست اداری استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232