همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

10 هدیه ترند 2024؛ گیفت های خاص و کاربردی!

دانستنی

در حال حاضر نیمی از سال 2024 را سپری کرده‌ایم و رفته رفته برخی محصولات و هدایای ترند سال مشخص شده‌اند. بهتر است بدانید مشهور شدن چنین هدایایی به لطف تیک تاک و ترند اینستاگرام اتفاق می‌افتد و آمار فروش برخی از این محصولات در فروشگاه‌های بزرگ جهانی نیز، روی عرضه آن‌ها تأثیرگذار است. در این مطلب 10 هدیه ترند 2024 را به شما معرفی می‌کنیم که در این لیست برای هر سلیقه‌ای، هدایای مختلف وجود دارد و چالش‌های خرید یک هدیه خاص را برای شما ساده‌تر می کند، پس با ما همراه باشید.

در حال حاضر نیمی از سال 2024 را سپری کرده‌ایم و رفته رفته برخی محصولات و هدایای ترند سال مشخص شده‌اند. بهتر است بدانید مشهور شدن چنین هدایایی به لطف تیک تاک و ترند اینستاگرام اتفاق می‌افتد و آمار فروش برخی از این محصولات در فروشگاه‌های بزرگ جهانی نیز، روی عرضه آن‌ها تأثیرگذار است. در این مطلب 10 هدیه ترند 2024 را به شما معرفی می‌کنیم که در این لیست برای هر سلیقه‌ای، هدایای مختلف وجود دارد و چالش‌های خرید یک هدیه خاص را برای شما ساده‌تر می‌کند، پس با ما همراه باشید.

لیست 10 هدیه ترند سال 2024

این روزها ترند سال جدید آنقدر مهم و پرطرفدار است که هر جایی می‌توانید تعدادی از آن‌ها را ببینید. احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به طور دائم شبکه‌های اجتماعی را چک می‌کنید و گاهی به محصولاتی برخورد می‌کنید که در بخش معرفی آن‌ها از واژه‌هایی نظیر ترند سال جدید یا مد سال جدید استفاده شده است. با این حال دسترسی به لیستی از این هدایا ممکن است در چنین پلتفرم‌هایی ممکن نباشد و در نهایت مخاطب پس از رد کردن محصول، دیگر به آن دسترسی نداشته باشید. در این مطلب ما لیستی از 10 هدیه ترند 2024 تهیه کرده‌ایم تا با انواع گیفت و اکسسوری ترند 2024 آشنایی بیشتری پیدا کنید.

10 هدیه ترند 2024؛ کتابخوان کیندل برای تجربه متفاوت در خواندن کتاب

کتابخوان الکترونیکی کیندل

اگر تا به حال تلاش کرده‌اید تا با گوشی خود کتاب بخوانید، احتمالا تجربه خستگی چشم شامل حال شما شده است. از طرفی نور صفحه اسمارت فون می‌تواند باعث بی خوابی شود و به طور کلی بهتر است برای کتاب خواندن از تلفن همراه استفاده نکنید. اما چطور تعداد زیادی کتاب را هر جایی با خود حمل کنید و بتوانید بدون مشکل تا ساعتها به مطالعه بپردازید؟ احتمالا کتابخوان الکترونیکی کیندل بهترین انتخاب برای شماست، چرا که از فرمتی   مشابه کاغذ کرمی برخوردار است و می‌توانید به سادگی آن را بیرون ببرید!

پاور بانک اسلیم

تفاوتی ندارد که قصد یک سفر چند روزه را دارید یا صرفاً می‌خواهید از خانه تا محل کار بروید؛ پاوربانک از آن گجت‌هایی است که همیشه یک نفر به آن نیاز پیدا می‌کند!  امروزه بیشتر وسایل دیجیتالی از تلفن همراه گرفته تا ساعت هوشمند، همگی به شارژ باتری احتیاج دارند. اما پاوربانکی که همیشه جوابگوی چند وسیله باشد، وزن بالایی دارد. چنین مشکلی در پاور بانک اسلیم به طور کامل حل شده است و این نوع پاور بانک در کنار ظرفیت بالای ذخیره برق، وزنی سبک و قابل حمل دارد. پس اگر به دنبال یک هدیه ترند 2024 می‌‌گردید، این پاوربانک را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط: بهترین هدیه سازمانی چیست؟

پاوربانک اسلیم؛ هدیه ترند سال 2024

استند موبایل؛ پرکاربرد و مفید

استند موبایل از آن دسته محصولاتی است که در چند سال اخیر میان کاربران گوشی‌های هوشمند، جا خوش کرده است. استند یا هولدر موبایل، هدیه ارزان و مقرون به صرفه‌ای به شمار می‌رود که کاربردهای زیادی دارد.  می‌توان گفت که افراد بیشترین استفاده از هولدر موبایل را در ماشین و هنگام رانندگی دارند. چرا که این وسیله دید مناسبی از مپ (جی پی اس) به راننده می‌دهد و گوشی را به خوبی نگهداری می‌کند. از این کادو باحال برای تماشای فیلم و عکسی نیز می‌توانید استفاده کنید.

اسپرسو ساز

اگر از عاشقان قهوه هستید و روز خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه شروع می‌کنید، این گزینه برای شما در نظر گرفته شده است. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید برای ساخت کف شیر و تهیه انواع قهوه از آن استفاده کنید و به راحتی در منزل خود به قهوه با کیفیت دسترسی داشته باشید. پس اگر می‌خواهید چنین دستگاهی را هدیه دهید، در آن شک نکنید! یک اسپرسو ساز کوچک و خانگی، هدیه مناسبی برای عاشقان قهوه است.

اسپرسوساز خانگی؛ هدیه ای مناسب برای عاشقان قهوه

کنسول PS5

کمپانی سونی سالهاست با عرضه کنسول‌های بازی، بخش عظیمی از صنعت سرگرمی جهان را در بر گرفته است. با وجود اینکه نزدیک به سه سال از عرضه کنسول PS5 می‌گذرد، این کنسول همچنان به فروش حیرت انگیز خود ادامه داده و هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. بهتر است این کنسول را در دسته هدیه خاص برای آقایان قرار دهیم، چرا که طرفداران بیشتری در میان آن‌ها دارد. اگر گیمر هستید یا می‌خواهید برای شخصی که به بازی‌های ویدیویی علاقمند است هدیه تهیه کنید، این کنسول همچنان حرف اول را می‌زند!

مطالب مرتبط: بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی کدامند؟

ایرپاد مکس

این هدفون بلوتوثی شرکت اپل، تجربه‌ای نوین و با کیفیت از نسل جدید هدفون‌های این کمپانی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در رابطه با امکانات این اکسسوری ترند 2024، می‌توان به ظرفیت ذخیره باتری آن اشاره کرد. چرا که از این هدفون می‌توانید به صورت 20 ساعت متوالی برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه تلفنی استفاده کرد و نکته قابل توجه در مورد این باتری این هدفون شارژ شدن بسیار سریع آن است. از طرفی این هدفون به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید ساعت‌های طولانی و بدون خستگی از آن استفاده کنید. این محصول تنوع رنگی بالایی دارد و می‌توانید بر اساس رنگ ترند سال 2024 یا رنگ سال ۱۴۰۳ آن را انتخاب کنید.

متا کوئست 2؛ دریچه‌ای رو به گیمینگ مدرن

گیمر هستید؟ این مورد دقیقاً برای شماست! رویای تجربه بازی‌های واقعیت مجازی (VR) در قالب یک هدست پیشرفته؛ وسیله‌ای که میتواند شما را مدت زیادی سرگرم کند و تجربه بازی‌های ویدیویی را در قالب دنیای مجازی به نمایش بگذارد. این وسیله تا به حال امتیاز بسیار خوبی را در میان هدست های واقعیت مجازی کسب نموده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این هدست می‌توانید برای انجام حرکات ورزشی نیز کمک بگیرید و حتی در یک فضای کوچک از آن استفاده کنید.

متا کوئست 2؛ هدیه ای خاص برای تجربه بازی های واقعیت مجازی

ماساژور برقی

بعد از یک روز کاری خسته کننده به خانه می‌رسید و پس از ساعتها کارکردن بدن درد دارید. درست در همین لحظه است که وسیله‌ای مانند ماساژور برقی به کارتان می‌آید! کافی است یکی از مدل‌های جدید این ماساژورها را با توجه به بودجه مورد نظرتان تهیه کنید و هنگام خستگی از آن استفاده کنید. این نوع ماساژور با ایجاد حرارت و گرما در عضلات بدن، خستگی شما را از بین می‌برد و از طرفی در بهبود مشکلات مفصلی تأثیرگذار است.

مطالب مرتبط: معرفی 10 هدیه نمایشگاهی جذاب که می‌تواند معرف برند شما باشد!

اسپیکر ضد آب

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که اسپیکر را به هدفون ترجیح می‌دهید، احتمالا اسپیکر ضد آب برای شما یک هدیه شگفت انگیز است!  در بسیاری از محیط‌های تفریحی نظیر استخر، ساحل و… امکان استفاده از اسپیکر وجود ندارد و در صورتی که آب و رطوبت به اسپیکر برخورد داشته باشد، اسپیکر دچار خرابی می‌شود. اما اگر یک اسپیکر ضد آب تهیه کنید، می‌توانید در هر محیطی بدون نگرانی، به گوش دادن موسیقی بپردازید. پیشنهاد می‌کنیم این هدیه ترند 2024 را برای افرادی که عاشق موسیقی و طبیعت گردی هستند، تهیه کنید.

ماگ هیتردار؛ نوشیدنی همیشه گرم!

اگر به نوشیدنی‌های گرم عادت دارید و به قول معروف تا کافئین نخورید سرحال نمی‌شوید، این مورد برای شما در نظر گرفته شده است. این نوع ماگ یک تفاوت اساسی با ماگ‌های معمولی دارد؛ گرم نگه داشتن نوشیدنی شما به مدت طولانی! ماگ هیتردار با استفاده از یک پایه گرم کننده و المنت حرارتی، چای یا قهوه شما را گرم نگه می‌دارد و دیگر نگرانی از بابت سرد شدن نوشیدنی خود نخواهید داشت. این وسیله قابل حمل است و اگر قصد دارید در محیط کار از چنین ویژگی ماگ هیتردار بهره ببرید، در خرید این محصول شک نکنید!

ماگ وارمردار؛ برای افرادی که می خواهند از نوشیدن چای داغ لذت ببرند!

مطالب مرتبط: ایده های تبلیغاتی اثرگذار 2024

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232