همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

معرفی جعبه هارد باکس؛ بسته بندی لوکس و با کیفیت

دانستنی

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تقریباً در هر جایی جعبه و بسته بندی می‌بینیم. وقتی وارد یک فروشگاه شده و خرید می‌کنیم، کالاهای ما یا بسته بندی شده‌اند یا در جعبه‌ای مخصوص قرار دارند. اگر از برند خاصی خرید کنیم، بی شک با جعبه اختصاصی آن برند مواجه خواهیم شد و حتی برای نگهداری برخی از وسایل، آن را در جعبه نگهداری می‌کنیم. در این مطلب قصد داریم نوعی جعبه کاربردی و با کیفیت به نام هارد باکس را به شما معرفی کنیم.

معرفی جعبه هارد باکس؛ محصولی لوکس و با کیفیت

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تقریباً در هر جایی جعبه و بسته بندی می‌بینیم. وقتی وارد یک فروشگاه شده و خرید می‌کنیم، کالاهای ما یا بسته بندی شده‌اند یا در جعبه‌ای مخصوص قرار دارند. اگر از برند خاصی خرید کنیم، بی شک با جعبه اختصاصی آن برند مواجه خواهیم شد و حتی برای نگهداری برخی از وسایل، آن را در جعبه نگهداری می‌کنیم. در این مطلب قصد داریم نوعی جعبه کاربردی و با کیفیت به نام هارد باکس را به شما معرفی کنیم. با ما در مطلب معرفی جعبه هارد باکس؛ بسته بندی لوکس و با کیفیت همراه باشید.

جعبه هاردباکس چیست و چرا محبوب است؟

به طور کلی جنس جعبه و کارتن از کاغذ کرافت است. حال می‌خواهید بدانید که کاغذ کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟ کاغذ کرافت نوعی کاغذ فشرده شده است که با انواع دیگر کاغذ متفاوت بوده و متریال آن از ضخامت و کیفیت مناسبی برخوردار است. در ساخت هارد باکس، ضخیم‌ترین نوع کرافت و برخی ترکیبات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند تا این نوع جعبه از نظر کیفیتی، نسبت به دیگر جعبه‌ها متمایز شود. از دیگر موادی که در ساخت جعبه هارد باکس به کار می‌رود می توان به چرم مصنوعی و مقوای ضخیم اشاره کرد. با این حال متریال این محصول تا حد زیادی بستگی به تولید کننده هارد باکس دارد. چاپ جعبه هارد باکس نیز در برخی چاپخانه ها و با استفاده از تجهیزات چاپی به خصوصی قابل انجام است.

جعبه هاردباکس چیست و چاپ جعبه هارد باکس چگونه است؟

اگر تا به حال برای خرید یک کادوی گران قیمت به یک فروشگاه مراجعه کرده باشید، احتمالا متوجه تفاوت بسته بندی و جعبه کالای گران قیمت و دیگر محصولات آن فروشگاه می‌شوید. در واقع برای کالاهای گران قیمت، جعبه‌های لوکسی در نظر گرفته شده است و جعبه هاردباکس هدیه دقیقا جعبه‌ای است که برای چنین کالاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد جعبه هارد باکس تنها برای وسایل لوکس نیست اما به طور معمول کالاهای گران قیمت در آن قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که هاردباکس محبوبیت بالایی دارد، تجربه جذاب باز کردن و استفاده از جعبه هارد باکس است.

کاربرد جعبه هارد باکس؛ هارد باکس‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

بی شک غیر از تعریف هر گونه ویژگی برای جعبه هارد باکس، لوکس بودن آن برای هدایای تبلیغاتی کاربردی بیشتر از هر چیزی به چشم می‌آید. با این حال زیبایی ظاهری، تنها یکی از ویژگی‌های اصلی هارد باکس است.  همان طور که درباره متریال اصلی این محصول به شما توضیح دادیم، ضخامت مقوای هارد باکس نسبت به دیگر انواع جعبه بالاتر است و این ویژگی، شرایطی را فراهم می‌کند که جعبه هارد باکس برای نگهداری هدیه نیز مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی این نوع جعبه دارای مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و دیگر شرایط دمایی است. از این رو بسیاری از افراد پس از دریافت هدیه‌ای با جعبه هارد باکس، تا مدت‌ها از همان جعبه برای نگهداری هدیه یا اشیاء گران قیمت استفاده می‌کنند.

هارد باکس هدیه چیست و برای چه هدایای هارد باکس استفاده می شود؟

با این حال بهتر است بدانید ویژگی دیگری که برای هارد باکس تعریف شده است، امکان اختصاصی سازی هارد باکس است. امروزه تبلیغات گسترده برند و رنگ سازمانی برای کسب و کارها اهمیت دارد. اختصاصی سازی جعبه هارد باکس امکان چاپ رنگ سازمانی روی باکس، لوگو و استفاده از فویل کوب را روی هارد باکس ممکن می‌سازد. به طور کلی تنوع بسیار بالا و گسترده ای در این گونه محصولات قابل مشاهده است و جعبه‌های هارد باکس در انواع دو تکه، سه تکه، تلسکوپی و… عرضه می‌شوند. در ادامه کاربرد جعبه هارد باکس در صنف‌های مختلف را به شما توضیح می‌دهیم:

  • نگهداری و کادو دادن جواهرات
  • محصولات دیجیتالی و گجت‌های تکنولوژی
  • ست مدیریتی و کادوهای لوکس سازمانی
  • تراول ماگ و وسایل شخصی
  • شیرینی و شکلات

استفاده از جعبه هارد باکس در هدایای تبلیغاتی

برخی هدایای تبلیغاتی برای مدیران و کارمندان بالا رده در نظر گرفته شده و در شرکت‌ها رایج است. یکی از انواع این هدایا ست مدیریتی یا ست اداری هدیه است. ست مدیریتی دسته‌ای از هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که در یک جعبه هارد باکس هدیه گردآوری شده‌اند. بسیاری از برندهای مطرح در مناسبت‌های خاص به کارمندان و مدیران ست مدیریتی اختصاصی شده با لوگو و رنگ برند اهدا می‌کنند. از این رو جعبه هارد باکس برای هدایای سازمانی رایج و قابل استفاده است.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سینا
    1403/04/06

    جعبه های هاردباکس واقعا خیلی شیک و باحالن

    پاسخ
    • admin
      1403/04/06

      بله ویژگی‌های این جعبه‌ها بی نظیره!

      پاسخ
گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232