همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها؛ 7 ایده جذاب و کاربردی!

مناسبت‌ها

اگر مدیر، کار فرما و یا مدیر عامل یک شرکت و سازمان هستید با تهیه هدیه روز زن به آنها نشان خواهید داد که بسیار برای شما ارزشمند هستند و باعث تقویت روحیه در آنها می‌شوید. اما چه نوع کادویی برای هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها مناسب است؟ با ما همراه باشید تا چند پیشنهاد جذاب برای هدیه روز زن را به شما معرفی کنیم.

هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها؛ 7 ایده جذاب و کاربردی!

روز زن یکی از مناسبت‌های مهم است که در ایران مصادف با زادروز حضرت فاطمه (س) می‌باشد. به علت قمری بودن تاریخ تولد ایشان، روز زن تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد و سالانه در تقویم شمسی در حال گردش است. همه افراد در این روز به زنان مهم زندگیشان هدایایی داده و محبت و احترام خود را به آنها نشان می‌دهند. همچنین مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها به مناسبت این روز برای کارمندان زن خود هدایایی مانند سررسید و سالنامه، تقویم رومیزی، ست مدیریتی و … تهیه می‌کنند. در صورتی که مدیر یک شرکت و سازمان هستید و قصد دارید بهترین هدیه را برای کارمندان زن تهیه کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چرا که قصد داریم 7 ایده جذاب و کاربردی که مناسب هدیه روز زن به کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها است را معرفی کنیم.

7 ایده جذاب و کاربردی برای هدیه روز زن به کارمندان

7 ایده جذاب و کاربردی برای هدیه روز زن به کارمندان

اگر مدیر، کار فرما و یا مدیر عامل یک شرکت و سازمان هستید با تهیه هدیه روز زن به آنها نشان خواهید داد که بسیار برای شما ارزشمند هستند و باعث تقویت روحیه در آنها می‌شوید. اما چه نوع کادویی برای هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها مناسب است؟ با ما همراه باشید تا چند پیشنهاد جذاب برای هدیه روز زن برای کارمندان را به شما معرفی کنیم.

سررسید و تقویم رومیزی

سررسید و تقویم رومیزی یکی از هدیه‌های کلاسیک برای روز زن هستند. با سفارش سررسید و تقویم رومیزی این فرصت را برای کارمندان خود فراهم می‌کنید که به آسانی برای زمان و فعالیت‌های خود برنامه ریزی کنند. ست سررسید و تقویم رومیزی یک انتخاب لوکس و لاکچری از طرف شرکت‌ها و سازمان‌ها به کارمندان زن است. این هدایا برای تمام اقشار کارمندان در هر صنف و سن و سالی قابل استفاده است. همچنین این هدایا قیمتی مقرون به صرفه دارند. سررسید و تقویم رومیزی گاموت با طرح‌های متنوع و جذاب، می‌تواند هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند برای کارمندان زن شما باشد.

سررسید و تقویم رومیری از هدایا کاربردی و کلاسیک برای هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها

سالنامه

سالنه یکی دیگر از هدیه‌های جذاب و کاربردی روز زن است. زیرا که در صفحات سالنامه، اطلاعات کاملی از 365 روز، تقویم‌های رسمی و جهانی یکسال و امکان استفاده از آن برای تمام اقشار کارمندان وجود دارد. سالنامه با تاریخ میلادی سالنامه میلادی و سالنامه با تاریخ قمری سالنامه قمری نامیده می‌شود. همه این ویژگی‌ها سبب شده است که سالنامه به یک هدیه محبوب و کارآمد برای روز زن مبدل شود. سالنامه گاموت با طراحی زیبا و منحصر به فرد، می‌تواند کمک زیادی به کارمندان زن شما در برنامه ریزی و سازماندهی امورشان کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت سالنامه 1403، سررسید، تقویم رومیزی و … کسب کنید پیشنهاد می‌دهم به سایت واحد سالنامه گاموت مراجعه نمایید.

سالنامه از هدایا کاربردی برای هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها

ست مدیریتی

یکی دیگر از هدیه‌های کاربردی و محبوب روز زن ست مدیریتی زنانه است که اغلب با سن و سال و سلیقه آنها سازگار است. در هنگام انتخاب ست مدیریتی زنانه باید ستی انتخاب شود که کاربردی و خاص باشد. همچنین متناسب با علایق کارمندان زن شما باشد تا در استفاده روزانه آنها کاربرد داشته باشد. ست‌های مدیریتی زنانه شامل اقلامی مخصوص بانوان است. که می‌توان به ست مانیکور، لوازم الکترونیکی، تقویم رومیزی اختصاصی، کیف پول چرم زنانه، جا کارتی چرم زنانه، جا کلیدی زنانه، روان نویس، فلاسک نیم لیتری و … اشاره کرد.

ست مدیریتی زنانه جزو هدایا لوکس و جذاب برای هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها

کارت هدیه

کارت هدیه ایده خوبی برای کادو روز زن است. خانم‌ها معمولا سخت پسند هستند و دقت بالایی در خرید دارند. بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از کارت هدیه است. این راهکار نیاز به صرف وقت زیادی برای انتخاب لازم ندارد و بانوان آن گونه که خودشان دوست دارند، آن را خرج می‌کنند. همچنین حتی مناسب هدیه برای مدیران است. کارت هدیه معمولا سقف مبلغ معینی و تاریخ انقضای مشخصی دارد. برای تهیه آن کافی است به یکی از شعب بانک مورد نظر مراجعه کرده و یا از طریق سایت بانک اقدام به گرفتن کارت هدیه کنید. روش‌های مختلفی برای گرفتن کارت هدیه وجود دارد و هیچ کدام هزینه‌ای ندارند.

کارت هدیه از هدایا ارزشمند هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها

کیف پول چرم

یکی دیکر از هدیه روز زن که بسیار کاربردی و مورد نیاز بانوان است می‌توان به کیف پول چرم اشاره کرد. پس انتخاب کیف پول چرم به عنوان هدیه روز زن و حتی هدایای تبلیغاتی نوروز گزینه مناسبی است. کیف پول زنانه را از جنس‌های مختلفی از جمله چرم طبیعی، چرم مصنوعی، مواد پلاستیکی و … می‌سازند. اما چرم طبیعی در میان متریال‌های گفته شده برای تولید و ساخت کیف پول بهترین گزینه است. کیف پول زنانه علاوه بر کاربردی بودن یک اکسسوری لاکچری هم محسوب می‌شود. بعضی از مدل‌های محبوب کیف پول زنانه که شرکت‌ها و سازمان‌ها برای کارمندان زن خود می‌توانند تهیه کنند می‌توان به کیف جیبی، کیف کتابی، کیف پول دستی، کیف پول دو لت، کیف پول سه لت، کیف پول زیب دار و … اشاره کرد.

کیف پول چرم زنانه از هدایا لوکس و جذاب هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها

جعبه جواهرات

جعبه جواهرات جزو هدایای لوکس روز زن به کارمندان است و قطعا مورد پسند تمام کارمندان خواهد بود. جعبه جواهرات علاوه بر اینکه زیبا و کاربردی است از جواهرات کارمندان شما در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. برخی از جعبه جواهرات ممکن است دارای محفظه‌های مخصوص نگهداری از انواع زیورآلات مانند دستبند، انگشتر، گوشواره و … باشد. امروزه تنوع جعبه جواهرات بسیار زیاد شده و جعبه‌های شیشه‌ای و بلوری هم محبوبیت زیادی دارند. برای تزیین بعضی از جعبه‌ها از رویه‌های پارچه‌ای، نمدی، چرمی و یا مخمل استفاده می‌شود. بنابراین جعبه جواهرات نه تنها بهترین هدیه برای روز زن است بلکه بهترین هدیه برای شب یلدا، عید نوروز، ولنتیاین و … است.

جعبه جواهرات از هدایا لوکس و جذاب هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها

کیف اداری زنانه

با توجه به اینکه خانمهای شاغل کارمند تا دانشجویان به یک کیف اداری زنانه مناسب نیاز دارند. توصیه می‌کنم شرکت‌ها و سازمان‌ها در روز زن  برای کارمندان زن خود کیف اداری زنانه تهیه کنند. این مدل کیف برای نگهداری وسایل شخصی مانند لپ تاپ، تبلت، موبابل، کتاب و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از اکسسوری‌های ضروری هر خانمی است. شما می‌توانید متناسب با نیازهای کارمندان زن خود کیف اداری دارای محفظه لپ تاپ، دارای قفل معمولی یا رمز دار، جیب داخلی و خارجی و بند دار را انتخاب نمایید.

کیف اداری زنانه از هدایا لوکس و ارزشمند هدیه روز زن به کارمندان سازمان‌ها

سخن آخر

بدون شک هدایای مختلفی برای هدیه دادن به کارمندان خانم به مناسبت روز زن وجود دارند، که هر شرکت و سازمانی متناسب به بودجه مورد نظر خود می‌تواند هدیه روز زن را تهیه نمایید. از این رو ما در این مقاله 7 ایده جذاب و کاردبردی را معرفی کرده‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند بهترین هدیه روز زن را تهیه و کارمندان خود اهدا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232