همه محصولات سررسـید تقویم رومیزی ست مدیریتی لیست قیمت‌ها لیست قیمت دانلود کاتالوگ کاتالوگ
0 درخواست نمونه

روز جوان؛ فرصتی طلایی برای گرامی داشت آینده‌سازان!

مناسبت‌ها

روز جوان در تقویم میلادی و تقویم کشور ایران در دو تاریخ متفاوت برگزار می‌گردد. روز جوان در تقویم میلادی، بر اساس تاریخی که سازمان یونسکو در دهه‌های اخیر معین کرده است، 12 آگوست است. در سال 1999 سازمان جهانی یونسکو در جلسه‌ای بین المللی، روز 12 آگوست را به عنوان روز جوان معرفی کرد. اما روز جوان در کشور ما در روز تولد حضرت علی اکبر(2 اسفند) تعیین شده است. با ما در ادامه مطلب روز جوان؛ فرصتی طلایی برای گرامی داشت آینده‌سازان! همراه باشید.

روز جوان؛ فرصتی طلایی برای گرامی داشت آینده‌سازان!

روز جوان در تقویم میلادی و تقویم کشور ایران در دو تاریخ متفاوت برگزار می‌گردد. روز جوان در تقویم میلادی، بر اساس تاریخی که سازمان یونسکو در دهه‌های اخیر معین کرده است، 12 آگوست است. در سال 1999 سازمان جهانی یونسکو در جلسه‌ای بین المللی، روز 12 آگوست را به عنوان روز جوان معرفی کرد. اما روز جوان در کشور ما در روز تولد حضرت علی اکبر(2 اسفند) تعیین شده است. با ما در ادامه مطلب روز جوان؛ فرصتی طلایی برای گرامی داشت آینده‌سازان! همراه باشید.

جشن روز جوان؛ گرامیداشت و تقدیر از جوانان

تاریخچه روز جوان در جهان

مهم‌ترین سرمایه هر کشوری، جوانان و نیروی کار جوان است. در  هر نقطه از جهان، برای پیشرفت و توسعه از نیروی جوان استفاده می‌کنند و هر گونه صنعتی توسط جوانان کشور اداره می‌گردد. از طرفی بر اساس گفته‌های سازمان ملل، زندگی و شرایط شغلی در قرن 21 برای جوانان سخت و پیچیده است. زندگی در شهرهای صنعتی و بزرگ، هزینه های زیادی دارد و جوانانی که برای کار در این گونه شهرها زندگی می‌کنند، ساعات کاری طولانی دارند.

طولانی بودن سال های تحصیل در مدرسه و دانشگاه، یافتن شغل مناسب و فراهم سازی امکانات رفاهی برای زندگی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان امروزی است. در هر یک از کشورهای جهان، روز جوان با توجه به وقایع و رویدادهای مرتبط با جوانان آن کشور تعیین شده است و یادآور اهمیت جوانان برای توسعه و پایداری یک کشور به حساب می ‌آید. به طور معمول در  جشن های روز جوان، هدایای تبلیغاتی مانند سررسید و تقویم رومیزی به جوانان اهدا می‌گردد.

بهترین هدایای روز جوان؛ از هدایای تبلیغاتی تا لوازم دیجیتال

برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف به مناسبت روز جوان

یکی از مهم ترین راه های پاسداشت و تقدیر از جوانان، برگزاری مراسم‌هایی مانند جشن روز جوان است. هر سال در سراسر نقاط کشور، جشن‌های متعددی مصادف با جشن روز جوان برگزار می‌گردد که جهت تقدیر از جوانان و اهمیت جوانان کشور است. به طور معمول این جشن ها در مراکزی مانند سازمان ها و دانشگاه های کشور برگزار شده و به مسائلی مانند ارتقاء، تعامل و ورزش جوانان می‌پردازد.

جوایز و هدایای ارزشمند برای جوانان

دلیل اصلی برگزاری جشن روز جوان، ارزش و اهمیت جوانان یک کشور است. به همین دلیل استقبال از جوانان با هدیه مخصوص این روز، بی شک خاطره ای ماندگار به جا می‌گذارد. از این رو بهترین راه برای تبریک روز جوان، هدیه دادن به جوانان است. برای مثال سازمان ها در این مناسبت، از سفارش هدایای تبلیغاتی مانند چاپ سالنامه اختصاصی استفاده می‌کنند. در ادامه این مطلب، لیستی شامل بهترین هدایای روز جوان را به شما معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

تراول ماگ؛ هدیه ای کاربردی و مسافرتی برای روز جوان

تراول ماگ

بسیاری از افراد در طول یک روز نوشیدنی های گرم مختلفی را مصرف می‌کنند. این نوشیدنی‌ها به طور کلی در دسته قهوه، یا چای و دمنوش‌های گیاهی قرار می‌گیرد. به همین دلیل گرم بودن این گونه مایعات در حین نوشیدن ضروری است. فرض کنید در یک روز کاری، مجبور شوید به سرعت از خانه خود خارج شده تا به محل کار برسید و در این حین، فرصتی برای نوشیدن قهوه خود نداشته باشید. بهترین انتخاب برای گرم ماندن قهوه شما، استفاده از یک تراول ماگ است. از این رو این وسیله می تواند هدیه ای مناسب برای تمامی افراد به ویژه جوانان باشد.

ست هدایای تبلیغاتی

ست هدایای تبلیغاتی، یک مجموعه از هدایای تبلیغاتی یک کسب و کار است که به صورت اختصاصی سازی شده و تحت نام آن برند تولید می‌گردد. این هدایا به طور معمول بسیار کاربردی هستند و به عنوان تبلیغات گسترده شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ست اداری، ست مدیریتی و ست های لوازم دیجیتال، از انواع این ست‌های هدیه به شمار می روند. از مهم‌ترین اقلام ست مدیریتی می‌توان به تقویم رومیزی اداری و جاسوئیچی اشاره کرد.

ست هدایای تبلیغاتی؛ پکیجی شامل وسایل کاربردی

هدست

استفاده از هدست و هدفون در میان تمامی سنین رایج است و افراد برای گوش دادن به موسیقی در ساعات بیرون از خانه از این لوازم دیجیتال استفاده می‌کنند. برخی از این هدست‌ها دارای میکروفون و قابلیت‌های دیگری هستند که تماس‌های بیرون از خانه را برای شخص ساده می‌کنند. تنوع بالایی در میان محصولات هدست دیده می شود و شما می‌توانید طبق سلیقه خود این هدیه را به عنوان هدیه روز جوان تهیه نمایید.

هدفون و هدست؛ هدیه ای جوان پسند

اسمارت واچ

اسمارت واچ یا ساعت هوشمند، یک هدیه لوکس و کاربردی است که امکانات متعددی را به کاربر ارائه می‌دهد. این گجت‌های هوشمند پس از اتصال به گوشی، امکاناتی مانند کنترل تماس، کنترل پخش موسیقی و… را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از این رو می توانید یک اسمارت واچ را به عنوان کادوی روز جوان در نظر بگیرید و خریداری نمایید. بهتر است اسمارت واچ را در یک بسته بندی شیک و  در کنار هدایایی مانند سررسید ارگانایزر قرار دهید.

ساعت هوشمند؛ گجت دیجیتالی دوست داشتنی

پلنر  و دفترچه یادداشت

استفاده از یک دفتر ویژه برای برنامه ریزی و زمان بندی‌های روزانه، برای بسیاری از افراد  ضروری است. دفترهای پلنر بهترین گزینه برای برنامه ریزی و سازماندهی به شمار می‌آیند. این دفترها به گونه ای طراحی شده اند که کارهای روزمره طبق جدول و لیست انجام شود و بر اساس تاریخ و آیتم‌های مختلفی بتوان اولویت بندی برای برنامه‌ها قرار داد. در پلنرها شما می‌توانید مانند سررسیدها، مشخصات تاریخ و سال کبیسه چیست و… را مشاهده نمایید.

پلنر و ارگانایزر؛ هدایایی برای افراد منظم و اهل برنامه ریزی

اسپیکر بلوتوثی

آیا تا به حال از هدفون و هدست‌های کوچک خسته شده اید؟ در واقع گوش دادن به موسیقی با هدفون، بهترین کیفیت پخش را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و اگر به مدت طولانی با هدفون موسیقی گوش کنید، ممکن است برای شما آزار دهنده باشد. در این بین بهترین راه برای پخش موسیقی در هر ساعت و هر مکانی، استفاده از یک اسپیکر بلوتوثی است. این دستگاه به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز نیز می‌تواند در نظر گرفته شود. اسپیکرهای بلوتوثی وسایلی قابل حمل و دارای کیفیت پخش صدای مناسب هستند. اسپیکرهای بلوتوثی بهترین گزینه برای افرادی است که به موسیقی گوش دادن با صدای بلند علاقه دارند.

اسپیکر بلوتوثی؛ قابل حمل و با کیفیت

کنسول بازی

بازی‌های کامپیوتری از پرطرفدارترین سرگرمی‌های دنیا به شمار می‌روند. هر روز میلیون ها نفر در پلتفرم‌های مختلف، مشغول بازی هستند. یکی از بهترین دستگاه‌ها برای تجربه بازی‌های کامپیوتری به همراه خانواده و دوستان، کنسول بازی است. این کنسول ها به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانید به همراه دیگران به تجربه آن ها بپردازید. به همین دلیل کنسول بازی را نیز می توانید به عنوان یکی از هدایای روز جوان در نظر بگیرید.

کنسول بازی؛ بهترین هدیه برای جوانان گیمر

ارائه خدمات به جوانان

ارائه خدمات مختلف به جوانان، یکی از مهم‌ترین آداب جشن روز جوان است. این خدمات می تواند شامل ارائه بلیت سفر، تورهای گردشگری و… باشد. از طرفی در بسیاری از جشن های روز جوان، مسابقات ورزشی برگزار می‌گردد و به برندگان این مسابقات، هدایایی ویژه اهدا می شود. این هدایا نیز به طور کلی از  هدایای تبلیغاتی مانند سررسید و پلنر است که با مشاهده پلنر چیست و تقویم رومیزی می‌توانید از مشخصات آن ها بهره مند شوید.

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گاموت

مشتریان گاموت

مورد اعتماد برترین برندها هستیم

جهان
بارز
ایران رادیاتور
کویر موتور
بهران
agah
مپنا
اسنوا
can
مدیا پردازش
میهن
نیلپر
زرفام
021-91004232